اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296085406

توسط بانک کشاورزی در دولت یازدهم انجام شد

پرداخت 745 هزار میلیارد ریال تسهیلات

کد: 1395060296085406

http://goo.gl/UpgPEF

، تهران , (اخبار رسمی): بانک کشاورزی از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال 94 قریب به 745هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده 654 هزار میلیارد ریال معادل 88 درصد در بخش کشاورزی و الباقی در سایر بخش ها پرداخت شده است.

کشاورزی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید تا پایان سال 1394 قریب به 745هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان 654 هزار میلیارد ریال معادل 88 درصد در بخش کشاورزی و الباقی در سایر بخش ها پرداخت شده است.

این بانک با تکیه بر تلاش و توانمندی نیروهای متخصص و مجرب در 34 مدیریت ستادی سطح کشور، تاکنون در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عملکرد درخشانی داشته است.

بانک کشاورزی  با حمایت دولت تدبیر و امید تا پایان سال 94 بالغ بر4 میلیون فقره تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت کرده است تا نقش موثر خود را در کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. همچنین کارشناسان این بانک در تمام مراحل احداث و اجرای طرح ها با ارائه مشاوره های تخصصی و مالی ، همراه و حامی مجریان طرح بوده و در ادامه  با طراحی و اجرای سامانه های الکترونیکی نظارت بر مصرف تسهیلات، تلاش کرده است تا از خروج منابع مالی بخش کشاورزی ممانعت کرده و پویایی چرخه اقتصاد کشاورزی را محفوظ بدارد. حمایت از توزیع کنندگان محصولات و فراورده های کشاورزی از طریق سامانه های مالی جامع الکترونیکی ، ابتکار دیگری از بانک کشاورزی برای سهولت و تسریع روند خدمت رسانی به ملت بوده است و این اقدامات همگی به منظور حمایت توام از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بخش کشاورزی است تا «از مزرعه تا سفره» درکنار ملت و حامی امنیت غذایی مردم شریف ایران باشد.

شایان ذکر است در تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی،  بالاترین آمار مربوط به بخش زراعت و باغداری است که 45 درصد از تعداد تسهیلات پرداختی و 32 درصد از مبلغ تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داده است و بیانگر آن است که بانک کشاورزی در رعایت اولویت های مدنظر دولت و مقام معظم رهبری، بیشترین توان تخصصی و اعتبار مالی خود را بر توسعه طرح های آبیاری تحت فشار، احداث گلخانه ها و بهینه سازی روش های کشت در مزارع و باغات متمرکز کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی