اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160606413

چرا باید دستگاه روئینگ را امتحان کنید؟

800 کالری در ساعت بسوزانید

کد: 13950726160606413

https://goo.gl/fne8Lw

، تهران , (اخبار رسمی): شاید شما بارها دستگاه روئینگ را در باشگاه دیده باشید اما به دلایلی به سمت آن نروید. ممکن است از اینکه به اشتباه حرکت آن را انجام دهید، از استفاده آن دوری کنید.

800 کالری در ساعت بسوزانید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت کراس فیتنس، استفاده ورزشکاران حرفه ای از روئینگ و دیدن اثرات آن شما را نیز به وسوسه بیاندازد. پس چرا نباید از آن استفاده کنید؟
شاید برای بار اول اینگونه به نظر برسد که برخی اشتباهات اولیه در استفاده از روئینگ (قایقی واگرا) عادی باشد، اما استفاده مداوم از آن مستلزم یادگیری فرم صحیحی و برخی تکنیک های لازم است.

روئینگ می تواند یک ورزش بسیار عالی و کارآمد و مفید در این روزها باشد و یک انتخاب عالی برای کل بدن به حساب می آید. بسته به نوع استفاده ای که از آن می کنید می توانید در زمینه هوازی ظرفیت خود را افزایش دهید و یا قدرت و استقامت بدنی خود را بالا ببرید.

روئینگ (قایقی واگرا) این روزها از دستگاه های محبوب بدنسازی و فیتنس در تمام باشگاه محسوب می شود. که از قوی ترین دلایل آن می توان به تاثیر شدید آن بدون کوچکترین آسیبی به بدن است.

چه چیزی باعث می شود که روئینگ به یک دستگاه محبوب تبدیل شود؟

در اینجا چند مزیت از دستگاه روئینگ را با هم مرور می کنیم:
1. دستگاه روئینگ نه تنها یک ماشین هوازی است ، بلکه می تواند تمرینات قدرتی را ارائه دهد که عضلات پا، شکم ،بازو ها و شانه ها را تحت تاثیر قرار دهد.
2.روئینگ یک ورزش آرام و کم خطر را برایتان فراهم می کند.
3. شما می توانید به طور متوسط حدود 800 کالری در ساعت را با روئینگ بسوزانید.
4. از روئینگ (قایقی واگرا ) می توانید به صورت انفرادی و یا به عنوان یک ورزش مکمل در کنار سایر تمرینات فیتنس و بدنسازی خود استفاده کنید، درست مانند اسپینینگ که به محبوبیت فراوانی رسیده است.
روئینگ محبوب خود را همین حالا خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کراس فیتنس

گروه کراس از سال 1328 در مشهد و در سال 1335 در تهران فعالیت خود را با عرضه و فروش انواع دوچرخه , از شناخته شده ترین برندهای جهانی آغاز کرده و پس از تاسیس شرکت کراس فیتنس در سال 1372 توانست با تولید سالانه 100000 دوچرخه در بیش از 50 مدل در جایگاه بزرگترین تولید کننده دوچرخه در ایران قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی