رییس رگولاتوری خبرداد:

ورود شبکه های اجتماعی با سهام 50 درصد ایرانی

کد: 13950730164085606

https://goo.gl/BnpwWv

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه سند ساماندهی شبکه های اجتماعی آماده است، از ساماندهی سه دسته شبکه اجتماعی خبرداد.

ورود شبکه های اجتماعی با سهام 50 درصد ایرانی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،علی اصغر عمیدیان  معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  که طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و  فناوری اطلاعات  مسوول ساماندهی شبکه های اجتماعی داخلی نیز شده است در خصوص سرانجام تصمیمات در زمینه ساماندهی  شبکه های اجتماعی گفت:  سندساماندهی شبکه های اجتماعی داخلی  تهیه شده است که شامل  سه بخش است شبکه های بومی صد درصد ایرانی که در دو بخش از آنها حمایت می شود ،بخش اول حمایت تا زمانی که به سطحی از کاربری برسند و بخش دوم زمانی است که با افزایش کاربری بتوانند  طرح تجاری خود را فعال کنند.

وی افزود :اما دسته دوم شبکه های اجتماعی مشترک با خارجی ها است که 50 درصد سهامش ایرانی است و  سطح محدودی  از حمایت  را دارد  و نوع سوم شبکه های اجتماعی  خارجی  است که  دیتاسنترش را منتقل  کند و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی را بپذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]