تبلیغ گاردین برای سفر به ایران

کد: 13950801164245793

https://goo.gl/qEZmxh

، تهران , (اخبار رسمی): با افزایش علاقه گردشگران خارجی برای سفر به ایران، نشریه گاردین از کاربران خود خواسته تا تجارب مختلف‌شان از سفر به ایران را به اشتراک بگذارند و جایزه ببرند.

تبلیغ گاردین برای سفر به ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ،صتایع  دستی  و گردشگری ،ایران با مناظر،‌ فرهنگ و تاریخ فوق‌العاده متنوع خود دیگر مقصدی ممنوعه برای غربی‌ها نیست و به همین دلیل نشریه گاردین از کاربران خود خواسته هرگونه تجارب از سفر خود به مناطق مختلف ایران را حداکثر در 100 واژه برای آنها ارسال کند و به بهترین نکته و تجربه نیز بُن تخفیف 200 پوندی اقامت در هتل‌های جهان تعلق خواهد گرفت.

در این فراخوان آمده است: «ممکن است در ایران بستگانی داشته باشید و به مناطق گوناگون ایران در تورهای گردشگری یا فرهنگی سفر کرده باشید. ما مایل هستیم نکات سفر شما از سفر به مناطق خاص را با ما در میان بگذارید. نکات و تجارب خود از جاذبه‌های خاص و فوق‌العاده که بازدید کرده‌اید (نه به طور کلی از یک شهر)  را برای ما ارسال کنید. بهترین نکات ارسالی (حداکثر در 100 واژه) هفته آینده در سرویس "سفر" گاردین منتشر خواهد شد و تخفیف 200 پوندی نیز از سوی سایت UK.hotels.com به فرد برنده اعطاء می‌شود که قابل استفاده در 260 هزار اقامتگاه در سراسر جهان است.»

گاردین پیش از این نیز در گزارش‌هایی به منظور معرفی ایران و جاذبه‌های گردشگری آن، گزارش‌های تفصیلی و تصویری درباره جذابیت‌های گردشگری ایران منتشر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]