اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169256447

«چارق»؛داستان دستان خالق و امید آفرین

آنلاین صنایع دستی بخرید، بفروشید و آموزش ببینید

کد: 13950804169256447

https://goo.gl/2GCo8j

، مشهد , (اخبار رسمی): هنر ایرانی به عنوان یکی از غنی ترین میراث هنری در تاریخ جهان دارای ویژگی ماندگاری است اما این هنر زیبا امروزه تحت تاثیر عوامل و دلایل گوناگون از جمله ورود کالاهای چینی کم کیفیت قرار گرفته است.

چارق مرجع دست سازه های خلاقانه ایران

به گزارش اخباررسمی  از روابط عمومی «چارق»، هنر ایرانی به عنوان یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان دارای ویژگی ماندگاری است که آن را از سایر هنرهای جهان متمایز کرده اما این هنر زیبا، امروزه تحت تاثیر عوامل و دلایل گوناگونی نظیر ورود کالاهای چینی  کم‌ کیفیت قرار گرفته است اما این ورود غیرقانونی کالاها، بازار و هنرمندانی که از این راه امرار معاش می کنند را تحت شعاع قرار داده و متاسفانه باعث کاهش چشمگیر تولید ، فروش و صادرات صنایع دستی و دست ساز در کشورمان شده است.

از طرفی دیگر افرادی که به دنبال اجناس خاص و لوکس دست ساز هستند، معمولا زمان زیادی را صرف یافتن کالای مدنظرشان می کنند که در نهایت امکان عدم دسترسی به نتیجه دلخواه در خرید یک کالا نیز وجود دارد.

بنابراین با همین رویکرد، چارق با گردآوری و معرفی جامعه هنرمندان دست ساز کشورمان در زمینه آموزش و فروش صنایع دستی اصیل و صنایع دست ساز مدرن فعالیت خود را آغاز کرده و جامعه ای از بهترین هنرمندان و کالا های دست ساز و در حقیقت نقطه اتصال بدون واسطه هنرمندان با مشتریان شده است.

از آنجا که دست‌سازه‌های هنری و خلاقانه یکی از بهترین منابع درآمد اینترنتی با حداقل امکانات و هزینه هستند، از همین رو این دست‌سازه‌ها می‌تواند به عنوان قالب لوازم مختلف به صورت‌ کار در منزل درکنار فعالیت روزانه شما یک منبع درآمد خوب و پایدار اینترنتی را برای شما فراهم آورد.

چارق یک سامانه‌ است که نه‌تنها می‌توان به‌عنوان یک هنرمند دست‌ساز، از امکانات این سامانه برای فروش آثار خود استفاده کرد بلکه علاقه‌مندان به این هنرها نیز می توانند از آموزش‌ها و ایده‌های خلاقانه آن استفاده کنند، که این آموزش‌های خوب و کاربردی از نکات حائز اهمیت و برجسته چارق نسبت به سایر سایت‌های مشابه آن است. علاقه‌مندان به این فعالیت‌ها با استفاده از همین آموزش‌ها می‌توانند دست‌سازه‌های هنری خودشان را ساخته و در چارق به فروش برسانند.

در واقع در بازار آنلاین صنایع دستی، می توان زیباترین دست سازه ها را خرید، فروخت و نحوه ساخت آنها را یاد گرفت.

بر اساس این گزارش، اولین هدف این مجموعه  آموزش خلاقانه‌ای است که می‌تواند از وسایل ساده تبدیل به لوازم کاربردی شود و در ادامه به معرفی هنرمندان دست سازایرانی منجر شود.

گفتنی است تمامی این هنر و هنرمندان از این طریق به صورت رسمی به جامعه معرفی می شود که باعث جلوه‌ رسمی‌تر و زیباتر هنر ایرانی نزد دیگر ملل شده و آخرین هدف نیز فروش دست سازهای هنرمندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارق

در بازار آنلاین صنایع دستی چارق ، زیباترین دست سازه ها را بخرید ، بفروشید و نحوه ساخت آنها را یاد بگیرید.اولین هدف ما آموزش خلاقانه هاست . خلاقانه هایی که می تواند از وسایل ساده تبدیل به لوازم کاربردی شود . همانطور که در جامعه مجازی فیس بوک اعضای خانواده چارق به بالغ بر ( 100 هزار ) طرفدار دست یافت امیدواریم در وب سایت آن نیز بتوانیم در خدمت همه علاقه مندان این حوزه هرچه قوی تر باشیم . بر همین اساس اولین هدف این وب سایت آموزش های کاربردی و خلاقانه صنایع دستی و دست ساز است . دومین هدف ما معرفی هنرمندان دست ساز ایرانی است .آخرین هدف ما فروش بهترین صنایع دستی و دست سازه های هنرمندان است که امیدواریم همچنان در کنار ما باشید تا رسیدن به تحقق آرمان های وب سایت چارق در وب ایران .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی