اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169426119

کدام دستگاه‌های خانگی با گوگل هوم کار می‌کنند؟

کد: 13950805169426119

https://goo.gl/1Pj0gI

، تهران , (اخبار رسمی): با جزئیات محصول جدیدی به نام Google Homeدر رویداد چهارم اکتبر گوگل، آشنا شدیم. یک اسپیکر هوشمند مانند “آمازون اکو” که قرار است اوضاع زندگی ما را سروسامان دهد.

کدام دستگاه‌های خانگی با گوگل هوم کار می‌کنند؟

قیمت پیش‌خرید این محصول 129 دلار است و تا به امروز چهار شریک اولیه معرفی‌شده‌اند: Nest، SmartThings، Philips Hue و IFTTT.

به گزارش اخباررسمی به نقل از آی‌اوتی‌تی iott، با جزئیات محصول جدیدی به نام Google Home در رویداد چهارم اکتبر گوگل آشنا شدیم. یک اسپیکر هوشمند مانند “آمازون اکو” که قرار است اوضاع زندگی ما را سروسامان دهد. از پخش و استریم موسیقی گرفته تا پاسخ به سؤالات و کنترل خانه هوشمندمان، همه را بر عهده خواهد گرفت.

اگرچه ممکن است دستیار هوشمند Home، نسبت به الکسای آمازون برتری‌هایی داشته باشد، اما در کل محصول جدید گوگل هنوز نمی‌تواند تمام دستگاه‌هایی را که در کنترل آمازون است را کنترل کند ؛  البته این امری طبیعی است چراکه الکسا بیش از یک سال است با شرکای مختلف در حال همکاری است و Home تازه قرار است چهارم نوامبر وارد بازار شود.

قیمت پیش‌خرید این محصول 129 دلار است و تا به امروز چهار شریک اولیه با نام های Nest، SmartThings، Philips Hue و IFTTT معرفی‌شده‌اند.

مدیر پروژه کروم کست گوگل در رویداد خبری اخیر گفت ” با آغاز همکاری ما با Nest، SmartThings، Philips Hue و IFTTT، امکان کنترل ترموستات، چراغ‌ها و کلیدهای برق با استفاده از فرمان صوتی فراهم خواهد شد. می‌توان هر دستگاه را به‌صورت مجزا، تک‌تک اتاق‌ها و یا کل خانه را کنترل کرد. 

اگرچه Nest علاوه بر ترموستات محصولات دیگری نیز دارد و کلیدهای هوشمند تنها محصولات سامسونگ نیستند، اما بنا بر آنچه گفته شد، اما Home قادر به تعامل با تمامی محصولات شرکای خود نیست ؛ بااین‌حال، کاری که به‌خوبی انجام می‌دهد. به او بگویید :” اوکی گوگل! ترموستات را رو هفتاد درجه بذار”، و او به‌جای شما این کار را انجام می‌دهد.

برای اینکه ارزیابی مناسبی داشته باشیم که آیا Google Home رقیب قدری برای الکسا خواهد بود، باید اندکی تا آمدن شرکای جدید صبر کرد، در این میان ممکن است پروتکل شبکه مش Thread گوگل نیز نقش مهمی از خود را ایفا کند.

در حال حاضر ویژگی قابل‌توجه این محصول، دستیار صوتی هوشمند آن است که برای پیچیده‌ترین سؤالات هم پاسخی دارد. این محصول با کروم کست نیز قادر به تعامل است، درنتیجه می‌توانید از او بخواهید ویدئویی را پخش کرده و یا عکس‌های شخصی خود را در تلویزیون نمایش دهد.

ازآنجایی‌که این دستیار هوشمند 40 دلار از رقیب خود یعنی آمازون اکو ارزان‌تر است، احتمال دارد که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند؛ به‌خصوص آن دسته از مشتریان که از دستگاه‌های اندروید استفاده کرده و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل