اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174126422

به مناسبت روز ایثار و شهادت کاشان صورت می گیرد

1700 دانش آموز به یاد 1700 شهید شهرستان می دوند

کد: 13950811174126422

https://goo.gl/sFAzSJ

، کاشان , (اخبار رسمی): شهدا در کاشان همایش بزرگ دو همگانی «رهروان شهدا» ویژه دانش آموزان 13 سال یادبود شهید حسین فهمیده و به یاد 1700 شهید شهرستان و به مناسبت «روز ایثار و شهادت کاشان» برگزار می شود.

1700 دانش آموز به یاد 1700 شهید شهرستان می دوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این همایش بزرگ با نام «قدم جای پای شهید» چهارشنبه 12 آبان ماه ساعت 11 از بلوار شهید معمار به طرف میدان جهاد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همراه با اهدای جوایز نفیس به 95 نفر از شرکت کنندگان در این همایش به یاد تشییع پیکر پاک 95 شهید برگزار می شود.

در این همایش 1700 دانش آموز به یاد 1700 شهید شهرستان با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و پیمودن راه آنها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به مقام شهدا و پاسداری از آرمان های آن بزرگواران با گام های همیشه استوارشان که فرصت خوبی برای معرفی شهدای شهرستان و انعکاس فرهنگ ایثار در جامعه است مسیر مشخص شده را با ارادات به شهدا می پیمایند.

دل نوشته دانش آموزان برای شهدا و یاد و خاطره آنها، دیدار با خانواده شهدا از ویژه برنامه ها فرهنگی این همایش است.

این همایش به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش، فرمانداری، فرماندهی انتظامی، سازمان آتش نشانی، اتوبوسرانی، اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی، شورای هیئات مذهبی، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه