اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211036422

طی آیینی با حضور قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور

کلنگ نخستین فروشگاه رفاه کاشان به زمین خورد

کد: 13951011211036422

https://goo.gl/9w5F01

، کاشان , (اخبار رسمی): طی آیینی با حضور قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه،رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، جمعی از معاونین و مدیران و دیگر مسئولین شهری، کلنگ دویست و بیست و پنجمین شعبه فروشگاه رفاه در کاشان به زمین خورد.

کلنگ نخستین فروشگاه رفاه کاشان به زمین خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور در این آیین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و هنری کاشان اظهار داشت: فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه به عنوان یکی از گسترده‎ترین شبکه‎های توزیع نوین کالا با هدف تهیه، تامین، توزیع و فروش کالاهای اساسی به عنوان حرکتی پیشتاز در جهت نوین سازی نظام توزیع کالاهای مصرفی و بادوام در سطح خرده‎فروشی مورد بهره‎برداری قرار می گیرد.

رسول محمدی گفت: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قدیمی‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور در صنعت خرده فروشی است و در سه سال گذشته در حال بهسازی و بهبود بوده که امروز نیز دویست و بیست و پنجمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در کاشان افتتاح می‌شود.

قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه کشور اضافه کرد: علاوه بر این فروشگاه زنجیره ای، فروشگاه دیگری نیز در کاشان با مشارکت بانک ملی افتتاح می‌شود و امیدواریم با این برنامه‌ها در جهت رفاه اجتماعی مردم کاشان قدم برداریم.

محمدی خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته 500 میلیارد ریال در جهت بهسازی و افتتاح فروشگاه‌های رفاه هزینه شده و  فروشگاه های زیادی در بیشتر شهرهای کشور دایر شده است.

این مقام مسئول پایان داد : ترکیب سهامداران شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه شامل بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، شهرداری تهران و شهرداری کلانشهرها، مدیریت سرمایه‎گذاری بانک ملی ایران، سازمان ملی زمین و مسکن، بیمه ایران، بیمه مرکزی، بیمه آسیا، بیمه البرز و در حدود ۲۵ هزار نفر از مردم ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کاشان

کاشان در دوران اسلامی همراه با قم، اصفهان، همدان و ... از جمله شهرهای بلاد جبال یا عراق عجم محسوب می شود. تاریخ نویسان فراوانی از مردان نام آور و جنگجوی کاشان در این عصر (دوران ساسانی) سخن به میان آورده اند که در جنگهای بسیار شرکت کرده اند » اعثم« کوفی تاریخ نویس بزرگ عرب از حضور 20 هزار سوار جنگجوی قم و کاشان یاد کرده است که در جنگ »نهاوند« حضور داشتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه