اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179716531

مربیان بین‌المللی«تن ورز»،به ورزشکاران مشاوره بدنسازی می‌دهند

آنلاین، برنامه تمرین و رژیم ورزشی علمی بگیرید

کد: 13950820179716531

https://goo.gl/ixf4xM

، تهران , (اخبار رسمی): ورزشکاران رشته‌های مختلف برای کسب نتایج بهتر، باید در کنار تکنیک، تاکتیک و آمادگی روانی، به آمادگی جسمانی خود نیز اهمیت دهند که این موضوع نیازمند برنامه علمی و دقیق و پشتیبانی دائمی از آن‌هاست.

آنلاین، برنامه تمرین و رژیم ورزشی علمی بگیرید

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وب‌سایت تن ورز، امیرحسین اخوت موسس و مدیر وب‌سایت با بیان این مطلب گفت: ورزشکاران ایرانی به روش های علمی در ورزش نیاز دارند  که باید به این نیاز پاسخی به هنگام و دقیق داد.

او با اشاره به استقبال گسترده ورزشکاران از بخش «دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی» این وب‌سایت  افزود: در 2 سال گذشته، بیش از 6200 ورزشکار برنامه تمرینی و رژیم غذایی اختصاصی خود را از تن ورز دریافت کرده‌ و هم‌چنان با این مجموعه در ارتباط هستند.

او اظهار داشت: این بخش از وب‌سایت فعالیت خود را با هدف افزایش عملکرد ورزشی ورزشکاران و هدایت افراد در مسیر صحیح در اوایل سال 92 آغاز کرد و به دلیل همکاری منتخبی از مجرب‌ترین مربیان ایرانی و بین‌المللی  با استقبال مستمر ورزشکاران روبرو شده است.

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته‌های مختلف، در کنار تمرکز بر روی ورزش اصلی خود،می‌بایست  جهت کسب نتایج بهتر، در کنار تکنیک، تاکتیک و آمادگی روانی، به آمادگی جسمانی خود نیز اهمیت دهند که توجه به بدنسازی می‌تواند تاثیر بسزایی بر عملکرد ورزشکار بگذارد.

اخوت با تاکید بر اهمیت استفاده صحیح و اصولی از مکمل‌های ورزشی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه ورزشکاران، عدم دسترسی جامع به مکمل‌های اصل و مورد تایید فدراسیون‌ها و یا سازمان غذا و دارو است.

وی همچنین با اعلام راه‌اندازی بخش مقالات آموزش بدنسازی، افزود: ورزشکاران  می‌توانند به رایگان به انواع کتابچه‌های تالیف شده و مقالات مختلف برای دریافت شیوه تمرین، تغذیه و استفاده از مکمل‌های بدنسازی دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: برنامه تمرینی و رژیم غذایی اختصاصی رشته‌های گوناگون تنها کاری نیست که در این مجموعه انجام می‌شود، بلکه پس از ازائه این برنامه‌ها، تیم پشتیبانی در تمام مراحل و طی دوره، در کنار ورزشکاران خواهند بود و به سوالات آن‌ها به شکل تلفنی و اینترنتی پاسخ خواهند داد.

بر اساس این اطلاع، همه ورزشکاران می‌توانند به سادگی وارد صفحه دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی شده و پس از ورود اطلاعات کامل و نوع رشته ورزشی خود، برنامه اختصاصی خود را پس از طراحی دریافت نمایند.

 گفتنی است وب‌سایت تن ورز با مجوز از وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) و وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمام مکمل‌های اصلی و مورد تایید را ارائه  و ورزشکاران می‌توانند به سادگی از طریق سایت، سفارشات خود را ثبت و درب منزل و یا محل کار، دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت یا کانال تلگرامی tanvarz@مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تن ورز

* تنها مرکز رسمی و تخصصی ارائه‌دهنده برنامه تمرینی و رژیم غذایی به ورزشکاران رشته‌های مختلف * تنها وب سایت رسمی و تخصصی ارائه‌دهنده مکمل‌های غذایی و بدنسازی مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت * تن ورز، دارای مجوز از وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) و وزارت صنعت، معدن و تجارت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]