اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181785763

با سرمایه گذاری فرانسوی ها انجام می شود

اصلاح نژاد قزل‌آلای رنگین‌کمان در لرستان

کد: 13950823181785763

https://goo.gl/0npjA9

، تهران , (اخبار رسمی): معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از اصلاح نژاد ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمان با مشارکت سرمایه‌گذار فرانسوی در شول‌آباد الیگودرز خبر داد.

اصلاح نژاد قزل‌آلای رنگین‌کمان در لرستان

به گزارش اخباررسمی به نقل از سازمان شیلات ایران،  مهرداد غضنفری معاون استانداری لرستان درباره سرمایه گذاران فرانسوی در بخش شیلات لرستان گفت: به منظور بررسی وضعیت طرح اصلاح‌نژاد و تولید تخم چشم‌زاده ماهی قزل‌آلای رنگین‌کمان  با سرمایه‌گذاری شرکت آکوالند فرانسه جلسه‌ای با محمدی نماینده شرکت فرانسوی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

وی ادمه داد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های الگویی در کشور معرفی خواهد شد و با جدیت مدیرکل شیلات و مدیران اقتصادی استان به نتیجه خواهد رسید.

غضنفری افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری شرکت فرانسوی و مشارکت شرکت ایرانی در حوزه شیلات در منطقه شول‌آباد الیگودرز اجرایی می‌شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان سه‌شنبه هفته جاری از محل پروژه بازدید و در راستای شرح وظایف خود اقدامات لازم را پیگیری و نهایت همکاری را با مجری طرح داشته باشند.

غضنفری در پایان خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این شرکت 10میلیون یورو با اشتغالزایی 200 نفر برآورد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]