اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187846425

سلیم موذن‌ زاده درگذشت

کد: 13950902187846425

https://goo.gl/Ez9nFm

، اردبیل , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل در پیامی درگذشت استاد سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفتند و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کردند.

سلیم موذن‌زاده درگذشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت عروج ملکوتی استاد حاج سلیم مؤذن زاده اردبیلی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

سلطان الذاکرین استاد سلیم موذن زاده اردبیلی خالق نفیس ترین آثار مدح سرور آزادگان جهان روی در نقاب خاک درکشید و در ملکوت اعلا به مولایش پیوست.

این استاد یکی از مفاخر مذهبی و حسینی  ایران اسلامی بود که بیش از 60 سال از عمر خویش را در راه ترویج مکتب اهل بیت (ع) صرف کرد و توانایی بی وصف  او در اجرای برنامه های گوناگون مداحی ، نوحه خوانی ، مولود خوانی ، اذان و قرائت قرآن مجید از دوران نوجوانی وی را جزو مطرح ترین افراد در این رشته ها قرار داد.

ما این واقعه مصیبت بار را به همه دوستداران حسینیت تسلیت عرض میکنیم و برای بازماندگان و خانواده ایشان صبر و اجر مسالت می داریم.

سلیم موذن‌زاده از مداحان و ذاکران مشهور اهل‌بیت در عالم تشیع بود که در سن 80 سالگی و بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت تا شهر دارالارشاد اردبیل داغدار این مداح عالیقدر عالم تشیع باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]