اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206596425

شهردار اردبیل خبر داد

دریاچه شورابیل تحت نظارت دوربین های مداربسته

کد: 13951005206596425

https://goo.gl/IvwL8p

، اردبیل , (اخبار رسمی): شهردار اردبیل از تجهیز کل مسیر رینگ دور دریاچه شورابیل به دوربین های مدار بسته نظارتی خبر داد و گفت: این دوربین ها هم اکنون فعال است .

دریاچه شورابیل تحت نظارت دوربین های مداربسته

به گزارش اخبار رسیمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان  با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق مصوبه دادستانی مقرر شده بود دورتا دور دریاچه شورابیل به دوربین مدار بسته مجهز شود که با تمهیدات انجام گرفته، این امر مهم انجام گرفت و همکاران ما در مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل به رغم مناسب نبودن شرایط جوی در زمستان، نسبت به اجرای فنداسیون تیرستون های دوربین های مدار بسته اقدام کردند .

وی با اذعان به اینکه تامین امنیت شهروندان به خصوص در مناطق گردشگری و تفرجگاهی شهر از هر موضوع دیگری برای ما با اهمیت تر است، افزود: پس از اقدامات صورت گرفته برای نصب پایه ستون و خرید و تجهیز دوربین های مدار بسته در رینگ دور دریاچه شورابیل، این دوربین ها از 10 روز پیش آغاز به کار کرده و به صورت شبانه روزی این منطقه گردشگری را پوشش می دهد .

لطف اللهیان ادامه داد: در حال حاضر 14 دوربین مدار بسته با چرخش 360 درجه و با قابلیت ضبط 24 ساعته فیلم با کیفیت مناسب از محوطه، با فاصله استاندارد و پوشش کامِل دور دریاچه شورابیل مورد استفاده قرار می گیرد و این تصاویر زنده به طور مستقیم در سیستم مانیتورینگ مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل مورد پایش و نظارت قرار می گیرد .

این مسوول از تصمیم مجموعه شهرداری اردبیل برای تجهیز رینگ دور دریاچه شورابیل به سیستم صوتی در سال آینده خبر داد و گفت: با به کارگیری این سیستم در مواقع ضروری و در صورت مشاهده رفتارهای پرخطری همچون راه رفتن بر روی سطح یخ زده دریاچه شورابیل و یا شنا کردن افراد در آب این دریاچه، تا زمان رسیدن گشت ویژه مجموعه گردشگری شورابیل، هشدارهای لازم از طریق بلندگوهای تعبیه شده در فواصل استاندارد پخش خواهد شد .

شهردار اردبیل همچنین دریاچه شورابیل را گنجینه و عنصری با ارزش در زمینه گردشگری و محیط زیست برای شهر اردبیل دانست و تاکید کرد: ما به وضوح چهارفصل را با همه زیبایی هایش در مجموعه شورابیل می بینیم و هر فصل آن هم زیبایی خاص خود را دارد و اگر این قابلیت بی نظیر را به خوبی معرفی کنیم، می توانیم در امر جذب گردشگران داخلی و خارجی به شهر اردبیل قدم های جدی تر و نتیجه بخش تری برداریم .

وی با اشاره به برودت شدید هوا و یخ زدگی سطح آب دریاچه شورابیل، نصب کلیه تابلوها و علایم هشداردهنده از سوی شهرداری اردبیل در محوطه این دریاچه را یادآور شد و از کلیه شهروندان خواست تا از تردد بر روی سطح یخ بسته دریاچه شورابیل و سایر آبگیرها و رودخانه های جاری در سطح شهر جداً خودداری کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه