اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200026444

تیم اراک نایب قهرمان جام جهانی هاکی روسیه شد

کد: 13950923200026444

https://goo.gl/OBCmjI

، اراک , (اخبار رسمی): مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛ خبر داد:تیم هاکی شهرداری اراک که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی کوچک روسیه شرکت کرده بود، برابر تیم ملی روسیه در ضربات شوت اوت شکست خورد و بر سکوی دوم ایستاد.

تیم اراک نایب قهرمان جام جهانی هاکی روسیه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اراک، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛ خبر داد:تیم هاکی شهرداری اراک که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی کوچک روسیه شرکت کرده بود، برابر تیم ملی روسیه در ضربات شوت اوت شکست خورد و بر سکوی دوم ایستاد. در دیدار فینال؛ هر دو تیم بازی نزدیک و زیبایی را از خود نمایش دادند که در پایان وقت‌های قانونی نتیجه مساوی دو بر دو برای دو تیم به دست آمد و نوبت به ضربات شوت اوت رسید که تیم شهرداری اراک در این ضربات با یک گل کمتر نسبت به تیم ملی روسیه این مسابقه را واگذار کرده و بر سکوی دومی این مسابقات ایستاد.

وی افزود: شهرداری اراک در این دوره از مسابقات برابر تیم ملی ب روسیه و تیم ملی قزاقستان به برتری دست یافت و تنها برابر تیم ملی a روسیه آن هم در ضربات شوت اوت شکست خورد.

عزیزمحمدی خاطرنشان ساخت: تیم شهرداری اراک قهرمان دو دوره متوالی لیگ برتر هاکی کشور نیز است.

وی ادامه داد: تیم شهرداری اراک با ابوالفضل یوسفی (سرمربی)، امیرعبداله دولت آبادی (مربی)، علیرضا مشایخی (سرپرست)، سجاد نوری، وحید صمدی، وحید فتحی، یعقوب بهرامی، امیرحسین براتی، پیام منصوری، بهداد بیرانوند، محمد اثنا عشری، جواد شعبانی، بهنام سعدی، محمدصادق فتاحی، محمد دشتبانی خوب در این مسابقات حضور پیدا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اراک

شهرستان اراک در جنوب غربی استان تهران و در فاصله 288 کیلومتری آن قرار دارد و مرکز استان مرکزی محسوب می‌شود. این شهر از شمال به شهرستان ساوه، از شمال غربی به همدان و از غرب به شهرستان ملایر، خمین و الیگودرز و از شرق به محلات و از شمال شرقی به تفرش و آشتیان محدود است. مساحت اراک 7178/98 کیلومتر مربع و یا 24/4 درصد کل مساحت استان را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش