اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951009210236367

خادم الشریعه به مقام ارزشمند چهارم جهان رسید

پایان رقابتهای سریع جهان با درخشش ایرانی ها

کد: 13951009210236367

https://goo.gl/gf8hMe

، تهران , (اخبار رسمی): رقابتهای شطرنج سریع قهرمانی جهان با درخشش نمایندگان شایسته ایرانی همراه بود تا جایی که بانوی شایسته شطرنج ایران در رده چهارم جهان ایستاد.

پایان رقابتهای سریع جهان با درخشش ایرانی ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، روز سوم از رقابت‌های شطرنج سریع و برق‌آسای قهرمانی جهان در بخش مردان به پایان رسید.

عملکرد نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

- علیرضا فیروزجا در دور یازدهم و دوازدهم شکست خورد. او در دور سیزدهم به تساوی رسید و در دور چهارم به پیروزی دست پیدا کرد، اما با شکست در دور پانزدهم 7 امتیازی باقی ماند.

- پوریا درینی در دور یازدهم به پیروزی رسید، در دور دوازدهم شکست خورد و در دور سیزدهم مجدداً به برتری دست یافت. درینی با قبول شکست در دور چهاردهم و پیروزی در دور پانزدهم 7 امتیازی شد.

- احسان قائم‌مقامی در دور یازدهم به تساوی رسید و با سه برد پیاپی در دورهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم و یک شکست در دور پانزدهم 7 امتیازی ماند.

- آرین غلامی با پیروزی در دور یازدهم، شکست در دور دوازدهم، برد در دور سیزدهم و تساوی در دور چهاردهم 5.5 امتیازی شد و با قبول شکست در دور پانزدهم و پایانی در همین امتیاز باقی ماند.

- پرهام مقصودلو در دور یازدهم شکست خورد و در دور دوازدهم به پیروزی رسید. وی در دورهای سیزدهم و چهاردهم مساوی کرد و در دور پانزدهم نیز شکست خورد و 6 امتیاز به‌دست آورد.

بدین ترتیب نمایندگان شایسته ایرانی از حد خود فراتر درخشیدند و تجربه درخشانی در رقابتهای سریع جهان پشت سر گذاشتند

در بخش بانوان نیز سارا سادات خادم الشریعه نماینده شایسته شطرنج ایران با کسب یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست به امتیاز 7/5 رسید و در عملکردی فوق العاده در رده چهارم جهان قرار گرفت. این در حالی است که وی در رده بندی اولیه مسابقات در رده 21 قرار داشت.

رقابتهای بخش برق آسای قهرمانی جهان نیز از روزپنج شنبه و طی دو روز برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون شطرنج ایران از فدراسیون‌های ورزشی در ایران می‌باشد و کلیه فعالیت‌های مربوط به ورزش شطرنج در استان‌های ایران و نیز سازماندهی و برگزاری مسابقات به عهده این نهاد است. ساختمان مرکزی فدراسیون شطرنج ایران واقع در بلوار کشاورز٬ خیابان حجاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش