اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960319251380090

منبعی جدید برای کسب آموزش‌های بازاریابی دیجیتال

بخش وبینارهای‌ آکادمی ای‌نتورک شروع به کار کرد

کد: 13960319251380090

https://goo.gl/OqObep

، تهران , (اخبار رسمی): پیرو موفقیت آکادمی ای‌نتورک در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال و انتشار مقالات، کتاب‌ها و نمونه‌های موردی در این زمینه، هم‌اینک بخش وبینارهای آموزشی این وب‌سایت نیز آغاز به کار کرده است.

آموزش بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) در آکادمی ای نتورک

بخش جدید وبینار آکادمی ای‌نتورک، آماده ارائه آموزش‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که به صورت وبینارهای ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه‌ای برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ای‌نتورک، امروزه با افزایش سرعت اینترنت و همینطور سرویس‌های تحت وب، آموزش‌های آنلاین به شکل‌های مختلف در دسترس قرار‌ گرفته‌اند و یادگیری آسان‌تر شده است.

با توجه به فعالیت آکادمی ای‌نتورک به آدرس http://academy.anetwork.ir در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال، مقالات، کتاب‌ها و نمونه‌های موردی بسیاری در این رابطه برای کاربران این سایت ارائه شده است.

پیروی موفقیت و استقبال از این مقالات و آموزش‌ها، اکنون بخش جدید وبینار آکادمی ای‌نتورک، آماده ارائه آموزش‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که به صورت وبینارهای ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه‌ای برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم شده است.

موضوعات مورد بحث در این وبینارها شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بهینه‌سازی سایت (SEO)
  • بازاریابی ایمیلی
  • کمپین‌های تبلیغات آنلاین
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • و دیگر مباحث دنیای بازاریابی آنلاین 

با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان  در هر وبینار، علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این وبینارها می‌توانند به صفحه وبینار آکادمی به آدرس http://academy.anetwork.ir/webinars مراجعه و ثبت‌نام کنند. شرکت ای‌نتورک همچنین برای مخاطبان خود برای شرکت در این وبینارها، یک کد تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای‌نتورک ( Anetwork )

Anetwork یک فراهم کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است که در سال 89 و براساس نیاز جامعه به تبلیغات در فضای مجازی سرویسی جدید را ایجاد کرد تا آگهی دهندگان بتوانند تبلیغات در فضای مجازی را مدیریت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://academy.anetwork.ir/webinars/
بخش وبینارهای آکادمی ای‌نتورک