اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265126554

ویژگی ها و قابلیت های سرور مجازی

قابلیت های سرور مجازی

کد: 13960730265126554

https://goo.gl/pH7urv

، تهران , (اخبار رسمی): در این پست سعی داریم درباره‌ی سرور مجازی در دیتاسنترهای مختلف و تفاوت کاربری آن ها بحث کنیم. امیداوریم که از خواندن این پست لذت ببرید. با ما همراه باشید!

قابلیت های سرور مجازی
قابلیت های سرور مجازی

قابلیت‌های سرور مجازی

در پست‌های قبلی توضیحاتی درباره ی سرور کاهش پینگ داده بودیم، مجددا این توضیحات را ارائه می‌دهیم و کمی کامل‌تر از قبل آن را بررسی می‌کنیم.

 

اگر پست‌ها یا صفحات سایت را مرور کرده باشید، باید سرور کاهش پینگ به چشمتان خورده باشد. سرور کاهش پینگ از دیتاستر تبیان ارائه می‌شود و همانطور که از اسمش پیدا است، این سرور برای کاهش پینگ استفاده می‌شود.

 

پینگ چیست؟

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که  پینگ چیست؟  توضیح کوتاه این است که یکی از کاربرد این دستور تست ارتباط بین دو نقطه از شبکه است. استفاده از این دستور به ما نشان می‌دهد که آیا دو کامپیوتر همدیگر را می‌بینند یا خیر؟ همچنین مدت زمان ارسال و دریافت پاکت اطلاعاتی معمولا بصورت تنها بکار برده می‌شود و پینگ نیز برآورد می‌شود. اصولا  زمان ارسال و دریافت پاکت یا همان پینگ تایم را با سرور‌های کاهش پینگ پایین می‌آوریم و سرعت بهتری خواهیم داشت که بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. 

 

ویژگی‌‌های دیتاسنتر تبیان

یکی از ویژگی‌های دیتاسنتر تبیان کیفیت و آپ تایم بسیار خوب این دیتاسنتر نسبت به سایر دیتاسنتر‌ها است؛ البته این دیتاسنتر قیمت بسیار بالاتری هم نسبت به سایر دیتاسنتر‌ها دارد. به همین دلیل این دیتاسنتر  برای کار‌های دولتی و کسانی که بودجه برایشان اهمیتی ندارد، پیشنهاد می‌شود.

دیتاسنتر زیرساخت برای کار‌های آپلود سنتر و دانلود مناسب است و ترافیک بسیار ارزانی نسبت به بقیه‌ی دیتاسنتر‌ها دارد. ولی کولو گرانتری نسبت به دیتاسنتر‌های دیگر دارد. در دیتاسنتر‌هایی مانند آسیاتک و پارس آنلاین  بسته به آفری که دریافت کنید، هزینه ی کولو و ترافیک متفاوت است.

 

سرور مجازی

اگر بخواهیم کمی‌ درباره‌ی سرور مجازی صحبت کنیم، می‌توانیم به هزینه‌ی پایین آن نسبت به سرور اختصاصی اشاره کنیم. مسلما هزینه‌ی بیشتر آن نسبت به‌ هاست است. دسترسی شما نسبت به‌ هاست در سرور مجازی بسیار بیشتر است و کار‌های بیشتری می‌توانید با سرور انجام دهید و خب نسبت به سرور اختصاصی هزینه‌ی کمتری دارد و سطح دسترسی کمتری دارد. اگر کاربری ابتدایی هستید و کار شما با سرور در روز کمتر از دو ساعت است و پردازش نیز زیادی ندارید به شما سرور مجازی را پیشنهاد می‌کنیم؛ به علت اینکه هم نگهداری از آن راحت است و  هم هزینه‌ی کمتری صرف می‌کنید و پول خود را ذخیره می‌کنید و برای کاربران با سطح مبتدی مدیریت سرور اختصاصی بسیار کار سخت و دشواری است. در سرور مجازی شما می‌توانید به راحتی در سرور خود هر چه می‌خواهید نصب کنید. برای مثال ربات تلگرام خود را نصب کنید و فعال کنید که این روز‌ها بازار بسیار گرمی‌ دارد و می‌توانید از سرور مجازی خود کسب درآمد کنید و کار خود را شروع کنید.

 

شما می‌توانید بر روی سرور مجازی خود انواع سیستم عامل‌ها را نصب کنید؛ ولی در‌ هاست این امکان را ندارید و با کنترل پنل‌های مشخصی قابل ارائه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاست

نوین هاست ارایه دهنده خدمات سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی ، دامنه و طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]