اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980730415186507

راهنمای انتخاب و خرید شیشه شیر نوزاد

کد: 13980730415186507

http://bit.ly/32TiHdV

، تهران , (اخبار رسمی): شیشه و سر شیشه شیر هم همان قدر که محتویات داخل آن می‌توانند مهم باشند، اهمیت دارند.خرید شیشه شیر مناسب نیازمند دقت زیای است.

راهنمای انتخاب و خرید شیشه شیر نوزاد
راهنمای خرید شیشه شیر نوزاد

بی‌شک شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادی است که تازه به این دنیا پا گذاشته با این حال‌ گاهی اوقات پیش می‌آید که بنا به دلایل مختلف نوزاد نیاز پیدا می‌کند که از شیر کمکی در قالب شیشه شیر استفاده کند

بی شک شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادی است که تازه به این دنیا پا گذاشته با این حال‌ گاهی اوقات پیش می‌آید که بنا به دلایل مختلف نوزاد نیاز پیدا می‌کند که از از شیر کمکی در قالب شیشه شیر استفاده کند و بچه‌ها باید به نوعی خودشان را به این شکل از غذا خوردن عادت بدهند. در تهیه لوازم سیسمونی نوزاد هم یکی از دغدغه‌های والدین، خرید شیشه شیر و نوع آن است.

شیشه و سر شیشه شیر هم همان‌قدر که محتویات داخل آن می‌توانند مهم باشند، اهمیت دارند. خرید شیشه شیر مناسب نیازمند دقت زیای است. 

شیشه شیر به‌طور معمول از چهار عضو اصلی تشکیل می‌شود:
1 – بطری که مایع را درون خود نگه می‌دارد.
2 – سری شیشه شیر که نوزاد مایع را از آن می‌مکد.
3 – سرپیچ که بخشی ضروری و شبیه یک حلقه است. (سری شیشه شیر بین سرپیچ و بطری قرار می‌گیرد و سرپیچ با چرخیدن روی بطری سفت می‌شود تا سری شیشه شیر در جای خودش قرار گیرد.)
4 – درپوش، درپوش که در اکثر شیشه شیرها یافت می‌شود، هنگام استفاده نشدن، از ورود گردوخاک و دیگر عوامل بیرونی به درون شیشه شیر جلوگیری می‌کند.

انواع بطری شیشه شیر

بطری شیشه‌ای

بطری‌های شیشه‌ای دارای یک سطح صاف هستند. به این معنی که پاک کردن شیر یا چربی از روی سطح آنها کار بسیار آسانی است. اگربرای بطری پلاستیک بیش از ۱۰ دقیقه صرف تمیز کردن می‌شود، با انتخاب یک بطری شیشه‌ای می‌توان این زمان را کمتر کرد.

هیچ نگرانی در مورد مواد شیمیایی مضر موجود در شیشه، وجود ندارد. برای استریل کردن شیشه هم برخلاف بطری‌های پلاستیکی می‌توان از آب جوش استفاده کرد و ترسی از فروپاشی ترکیبات آن نداشت. در واقع بطری‌های شیشه‌ای برای همیشه باقی خواهند ماند؛ مگر اینکه شکسته شوند.

بطری استیل

استیل در بین سه ماده سازنده بطری‌های شیشه شیر، کمترین میزان استفاده را دارد. اگر یک فلاسک با سری شیشه شیر تصور شود، می‌توان متوجه شد که باید چه انتظاری از یک شیشه شیر با بطری استیل داشت. استیل ضدزنگ دارای خاصیت عایق شگفت‌انگیزی است که می‌تواند شیر گرم یا سرد را برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به شیشه شیرهای پلاستیکی و شیشه‌ای نگه دارد. همچنین این بطری‌ها نسبت به شکستن و خراشیدگی مقاوم هستند و شست وشوی آنها هم بسیار آسان است. با وجود این ساخت و شکل‌دهی بطری‌های استیل کار بسیار دشوار و هزینه‌بری است.

بطری پلاستیکی

متداول‌ترین ماده استفاده شده در بطری‌های شیشه شیر پلاستیک است. پلاستیک ارزان و سبک است و به سادگی به مدل‌های مختلف شکل می‌گیرد. شیشه شیرهایی که بطری‌های پلاستیکی دارند، با افتادن نمی‌شکنند و همچنین رطوبت هوا را به بدنه خود نمی‌گیرند.

شاید پدر و مادرهای با تجربه راجع به استفاده از بطری‌های پلاستیکی هشدار داده باشند که شامل ماده مضر BPA هستند؛ اما از سال ۲۰۱۲ میلادی، سازمان جهانی غذا و دارو تنها استفاده از پلاستیک‌های بدون BPA را در ساخت شیشه شیرها مجاز اعلام کرد. اگر شخصی از شیشه شیرهای قدیمی استفاده می‌کند یا دقیقا نوع پلاستیک بطری شیشه شیر مشخص نیست، می‌تواند به کمک نشان بازیافت ته بطری از ایمن بودن پلاستیک آن مطمئن شود.

علامت‌های «#۱» و «#۲» و «#۴» از جنس پلی اتیلن و ایمن هستند و همچنین علامت «#۵» از جنس پلی پروپیلن و از نوع پلاستیک‌های ایمن محسوب می‌شود. علامت «#۷» برای بطری‌های از جنس پلی کربنات استفاده می‌شود که معمولا دارای BPA هستند.

بطری سیلیکونی

بطری‌های سیلیکونی سبک، نشکن، نرم و بدون BPA هستند. این بطری‌ها اغلب گران‌تر از انواع پلاستیکی و شیشه‌ای هستند و به همین دلیل برای تعویض زودهنگام آن ممکن است مشکل ایجاد شود.

یک شیشه شیر خوب باید درپوش داشته باشد تا موارد بهداشتی رعایت شود.

دارا بودن سرشیشه‌های سیلیکونی بدون بو و مزه امروزه نسبت به لاتکس در اولویت است.

 سرشیشه‌های شبیه سینه مادر امروزه از یک تمایز به یک الزام درآمده است و دیده می‌شود که تقریبا همه برندهای معتبر در بازار حداقل یک مدل شیشه شیرطبیعی در سبد محصولات خود دارند.

شیشه شیر ضد نفخ یا همان مجهز به سیستم آنتی کولیک باشد که یکی از مهمترین الزامات است.

درجه بندی برحسب سی سی یا میلی لیتر روی بدنه شیشه شیر نوزاد درج شده باشد.

اگر شیشه شیر از جنس پیرکس است مقاومت خوبی داشته باشد و به راحتی نشکند.

ابعاد مناسب و خوش دستی داشته باشد تا هنگام تغذیه گرفتن‌ آن راحت باشد.

از مواد ایمن برای کودک و بخصوص بدون BPA تولید شده باشد.

عمر مفید بهینه‌ای داشته باشد و زود کدر و مات نشود.

داشتن رنگ و طرح‌های جذاب می‌تواند هم برای مادر و هم به خصوص برای نوزاد جذاب باشد.

وجود قطعات کم تشکیل‌دهنده، باز و سر هم کردن مجدد پس از شستشو و استریل را تسهیل می‌بخشد.

امکان استریلازیسیون چه با آب جوش چه استفاده از دستگاه استریل را در بر داشته باشد.

در چندین سایز قابل سفارش باشد تا متناسب با رشد بچه ابعاد بزرگ‌تر با گنجایش بیشتر تهیه و مصرف شود.

5 برند برتر شیشه شیر برای نوزادان در ایران شیشه شیر دکتر براون، شیشه شیر فیلیپس اونت، شیشه شیر چیکو، شیشه شیر بی بی سیل، شیشه شیر تامی تیپی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید بهترین شیشه شیر می‌توانند به سایت نی نی لازم به ادرس ninilazem.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی