اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906294562414937

خطرناک ترین تور های جهان

کد: 139906294562414937

https://bit.ly/3kyMrFv

، مشهد , (اخبار رسمی): تورهای گردشگری انواع مختلفی دارند. یکی از این تورها که نمی توان پیش بینی کرد که در پایان سفر چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد، تور های خطرناکی هستند که ممکن است افراد در این تور ها جان خود را از دست بدهند اما با این وجود با استقبال بی نظیری رو به رو هستند.

خطرناک ترین تور های جهان
خطرناک ترین تور های جهان

تورهای گردشگری انواع مختلفی دارند. یکی از این تورها که نمی توان پیش بینی کرد که در پایان سفر چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد، تور های خطرناکی هستند که ممکن است افراد در این تور ها جان خود را از دست بدهند اما با این وجود با استقبال بی نظیری رو به رو هستند. تصور برخی از افراد از این نوع تور ها این است که آن ها به بازدید از یک جاذبه تاریخی می پردازند و یک نفر به عنوان راهنما برای آن ها توضیح می دهد واین افراد هیچ گونه خطری را احساس نمی کنند و کمتر کسی به این فکر می کند که ممکن است برخی از این تور ها جان آدمی را بگیرد. هرچند این دسته از خطرناک ترین تور ها، با کمک افراد زیادی که در تلاش اند امنیت را به طور کامل برای افراد به وجود بیاورند، مدیریت می شود. اما باز هم ممکن است که حوادثی غیر قابل پیش بینی رخ دهد.

در اینجا شما را با خطرناک ترین تور های جهان که هم اکنون افراد زیادی از آن ها بازدید می کنند آشنا می کنیم. با وبلاگ های هتل همراه ما باشید:

تور بازدید از چرنوبیل

انفجار نیروگاه چرنوبیل یکی از خطرناک ترین و فاجعه آورترین حادثه های هسته ای در جهان در سال 1986 در کشور اوکراین بوده است. این حادثه نیز باعث شد مناطق بزرگی در این کشور به مواد رادیواکتیو آلوده شوند. در حالی که این منطقه هنوز هم خطرناک است اما افراد زیادی علاقمند هستند که از این منطقه دیدن کنند. چرنوبیل دارای قسمتی می باشد که به منطقه آخر الزمانی معروف بوده و هم اکنون خطرناک می باشد.

در حالی که این منطقه بسیار آلوده بوده است اما اکنون از شدت اولیه آن کم شده و تورهای گردشگری نیز می توانند با مجوز معتبر دولت از آن بازدید کنند. اما باید از کارهایی که باعث می شود آلودگی در این محیط را افزایش دهد مانند سیگار کشیدن، دست زدن به برخی ساختمانها و... جلوگیری شود.

تور تورنادو

در ایالات متحده آمریکا، منطقه ای وجود دارد که دارای شرایط ویژه ای برای ایجاد تورنادو دارد. این منطقه که به کوی تورنادو معروف است، در سالهای گذشته میزبان بیش از صد ها تور گردشگری بوده است. این تور ها افراد علاقمند را به نزیکی گردباد می برند که ممکن است بسیار خطرناک باشد. تورنادو درصورتی که هوای خشکی که از سمت کانادا می وزد با هوای مرطوبی که از سمت دیگر عنی خلیج می وزد برخورد می کند و باعث می شود شرایط برای این رویداد مناسب باشد. از آن جایی که مسیر گردباد ها مشخص و قابل پیش بینی نیست، در سال های گذشته بار ها تور های گوناگون با حادثه روبه رو شده اند.

بانجی جامپینگ روی آب‌های پر از کروکودیل

از دیگر تور های خطرناک پر هیجان بانجی جامپبنگ می باشد. پل ویکتوریا پلی می باشد که بر روی دریایی پر از کروکودیل قرار گرفته است و می توان این فعالیت را در آن انجام داد. ارتفاع این پل با دریا حدود 111 متر است. افرادی که مشتاق این کار هستند باید از این ارتفاع بپرند. افراد در ابتدا از هیجان بالایی برخوردارند اما هر چه فاصله آن کمتر می شود ممکن است خطر جای هیجان را بگیرد. بدترین حادثه ای که در این بانجی جامپینگ اتفاق افتاد سقوط یک توریست استرالیایی بوده است که در سال 2011 رخ داده است.

تور جهانی دنجروس

دومین تور بزرگ جهان که شرکت نوشابه سازی پپسی آن را پشتیبانی می کرد، تور مایکل جکسون بوده است. این تور 15 ماه و با حضور سه و نیم میلیون نفر از کل جهان انجام شد. در آمد حاصل از این تور که متعلق به یک خواننده مشهور آمریکایی بود، به طور کامل به خیریه واگذار شد. این تور نیز دارای 100 برنامه متنوع بوده است. همچنین برای آماده کردن هر صحنه 3 روز لازم بود. این هنرمند جهانی نیز با هدف تامین پول برای بنیاد خیریه و همچنین ملاقات با کودکان بیمار این تور را به راه انداخت.

جاده مرگ، بولیوی

یکی از خطرناک ترین جاده های جهان جاده یونگس در بولیوی است. در این طور بر اساس آمار در هر سال 300 نفر از افرادی که به این تور می آیند جان خود را از دست داده اند. اما باز هم افرادی هستند که مشتاق دوچرخه سواری در این منطقه می باشند. و خود را از هر نقطه از جهان به بولیوی می رسانند. برخی از افرادی که در آن قسمت ساکن هستند ازاین منطقه را مهمترین راه ارتباطی دانسته و کامیون های خود را با مهارتی دیدنی از آن عبور می دهند.

تجربه مهاجرت غیر قانونی، مکزیک

در این تور گردشگری، گردشگران باید 3 ساعت را در مسیر حرکتی مهاجران غیر قانونی به سر ببرند و به سمت مرز آمریکا حرکت کنند. افرادی که این تور را انتخاب می کنند باید خطراتی اعم از شلیک گلوله و... را بپذیرند و هیچگونه ترس نداشته باشند. برخی از گردشگران هیچگونه ترسی ندارند و در این باورند که زنده و به سلامت از این منطقه بیرون می آیند.

تور مزارع غیر قانونی کوکائین، کلمبیا

از جمله تور های ارزان قیمت می باشد. این تور به این صورت می باشد که گردشگران احتمال دارد در این سفر توسط گروه های مسلح یا پلیس  دستگیر شده و جان خود را از دست بدهند. گردشگران در این تور به بازدید از کارگاه های تولید کوکائین و مزارع کوکائین می پردازند و شاهد زندگی سخت مردم این منطقه می باشند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی