اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301227884725634
در دسترس نیست

اخذ ویزای توریستی آمریکا با بهکار

اخذ ویزای توریستی آمریکا با بهکار

کد: 140301227884725634

، (اخبار رسمی): اگر به هدف گردشگری، بازدید از خانواده و دوستان، معالجه و درمان پزشکی و یا برای اهداف تجاری و کسب و کار می خواهید وارد کشور آمریکا شوید، شما می توانید ویزای توریستی را دریافت نمایید. این ویزا، امکان اقامت موقت را برای شما فراهم می کند.

اخذ ویزای توریستی آمریکا با بهکار
دریافت ویزای توریستی آمریکا

اگر نیازمند راهنمایی های بیشتری برای دریافت ویزای توریستی آمریکا اقدام کنید، لطفا با کارشناسان مجموعه مهاجرتی بهکار ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان مرکز پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

ویزای توریستی یکی از انواع ویزاهای آمریکا محسوب می شود که افراد با دریافت این ویزا می توانند اقامت کوتاه مدت در آمریکا داشته باشد و به کشور خود برگردند. ویزای توریستی آمریکا، غیرمهاجرتی است یعنی با استفاده از آن امکان کار و تحصیل وجود ندارد و نمی توان بیشتر از مدت زمان تعیین شده در آمریکا که ۶ ماه است، در کشور ماند. شما می توانید برای گردش و تفریح، دیدار خانواده و دوستان و بازدیدهای تجاری، ویزای توریستی آمریکا را دریافت کنید و لازم است در زمان اخذ ویزا هم با ارائه اسناد معتبر اثبات کنید که تا قبل از اتمام اعتبار ویزا، به کشور خود بازخواهید گشت. 

ورود به کشور آمریکا و اقامت در این کشور چه به صورت کوتاه مدت و چه بلند مدت، نیازمند دریافت ویزای این کشور است و افراد باید با توجه به تصمیم و هدف خود از ورود به کشور آمریکا، ویزای مناسب خود را دریافت نمایند. یکی از انواع ویزاهای غیرمهاجرتی آمریکا، ویزای توریستی است و افراد می توانند با استفاده از این ویزا به صورت کوتاه مدت در کشور آمریکا اقامت داشته باشند. ویزای توریستی این کشور با برخورداری از یکسری شرایط قابل اخذ است همچنین دارای انواع مختلف می باشد. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا راهنمای کاملی از شرایط، مدارک، هزینه ها و نحوه دریافت انواع ویزای توریستی آمریکا را شرح دهیم. لطفا همراه ما باشید.

ویزای توریستی آمریکا چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، شما به هر هدف کوتاه مدت و بلند مدت که بخواهید وارد کشور آمریکا شوید، باید ویزا داشته باشید در غیر این صورت، ورود و اقامت شما در این کشور کاملا غیرقانونی خواهد بود. ویزاهای آمریکا، انواع مختلفی دارند مثل ویزای تحصیلی آمریکا، ویزای خانوادگی آمریکا، ویزای ازدواج آمریکا و… یکی دیگر از ویزاهای این کشور به افرادی تعلق دارد که می خواهند برای مدت زمان موقت، در کشور اقامت داشته باشند و هدف آنها از ورود به آمریکا، مهاجرت نیست. این ویزا به نام ویزای توریستی شناخته می شود و از انواع ویزای غیرمهاجرتی به شمار می رود.

اگر به هدف گردشگری، بازدید از خانواده و دوستان، معالجه و درمان پزشکی و یا برای اهداف تجاری و کسب و کار می خواهید وارد کشور آمریکا شوید، شما می توانید ویزای توریستی را دریافت نمایید. این ویزا، امکان اقامت موقت را برای شما فراهم می کند و نمی توانید از طریق آن برای تحصیل، کاریابی و ورود به شغل و یا اقامت دائم، اقدام کنید.

انواع ویزای توریستی آمریکا

ویزای توریستی آمریکا شامل دو نوع می باشد که به شرح ویزای B۱ برای تجارت و کسب ‌وکار و ویزای B۲ برای گردشگری و درمان می باشد. شما طبق شرایط و هدفی که از سفر به آمریکا دارید، باید برای دریافت یکی از این ویزاها درخواست دهید.

شرایط دریافت ویزای توریستی آمریکا

دریافت ویزای توریستی آمریکا نیازمند برخورداری از یکسری شرایط می باشد و اگر یکی از این شرایط را نداشته باشید احتمالا با درخواست شما برای ویزا موافقت نخواهد شد. شرایط مهم اخذ ویزای توریستی به شرح زیر هستند:

شما باید در زمان درخواست برای دریافت ویزای توریستی آمریکا، با ارائه مدارک و مستندات به آمریکا اثبات کنید که قصد بازگشت به کشور خود را خواهید داشت. اگر نتوانید آفیسر را متقاعد کنید که قصد بازگشت به کشور خود را خواهید داشت، شانس شما برای اخذ ویزا کمتر خواهد بود.

با ارائه مدارک ترجمه شده اشتغال به کار معتبر می توانید پروسه دریافت ویزای خود را راحت تر کنید.

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید می توانید با ارائه مدارک مربوط به اشتغال به تحصیل در کشور خود، راحت تر برای گرفتن ویزای توریستی اقدام کنید.

در صورت داشتن تعهد خانوادگی، شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی آمریکا خواهید داشت برای مثال اگر پدر یا مادری هستید که بدون فرزند خود به این کشور سفر می کنید.

اگر املاک و مستغلات زیادی در ایران دارید می توانید با ارائه اسناد آنها شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی داشته باشید.

افراد با سابقه سفر بیشتر به آمریکا و دیگر کشورها بهتر می توانند آفیسر را متقاعد کنند که این بار هم قصد سفر دارند و به کشور خود باز می گردند.

در صورت ارائه مدارکی مبنی بر مشارکت در فعالیت های اجتماعی، می توانید به آفیسر اثبات کنید که فعالیت مهمی در کشورتان دارید و قصد بازگشت دارید.

از اصلی ترین شرایط دریافت ویزای توریستی، برخورداری از تمکن مالی کافی است و باید اثبات کنید که در طول مدت اقامت موقت در آمریکا، از هزینه های خود برمی آیید همچنین هزینه های مربوط به بیمه درمانی، بلیط رفت و برگشت، هزینه محل اقامت و سایر هزینه های سفر باید تامین باشند. برای اثبات تمکن مالی می بایست گزارش موجودی حساب بانکی خود را ارائه کنید و یا با ارائه برگه های رسمی سهام و اسناد ملکی هم امکان اثبات توانمندی مالی خود را دارید.

اگر نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید و می خواهید برای دریافت ویزای توریستی آمریکا اقدام کنید، لطفا با کارشناسان مجموعه مهاجرتی بهکار ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان مرکز پاسخگوی شما عزیزان می باشند. می توانید به صورت تلفنی تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

منبع: https://behkarlawgroup.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی بهکار

موسسه مهاجرتی بهکار خدمات مهاجرت به آمریکا، اخذ ویزای توریستی آمریکا و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا را با سال ها تخصص و تجربه حاصل از هزارات پرونده مهاجرتی را ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی