اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907104685014937

عجیب ترین تورهای جهان

کد: 139907104685014937

https://bit.ly/33AzMMr

، مشهد , (اخبار رسمی): تور گردی فقط به معنای تور گردشگری یا زیارتی نیست. برخی افراد علاوه بر تورهای رایج، تور های هیجان انگیز را هم می پسندند. بعضی از این تورها ممکن است علاوه بر عجیب و غریب بودن، خطرناک هم باشند.

عجیب ترین تور های جهان
عجیب ترین تورهای جهان

تور گردی همیشه به این معنا نیست که فقط تور گردشگری یا زیارتی باشد. برخی از افراد علاوه بر تورهای گردشگری و... تورهای هیجان انگیز را هم می پسندند. برخی از این تورها ممکن است که علاوه بر عجیب و غریب بودن، خطرناک هم باشند. در این قسمت شما با چند تور که در بین عجیب ترین تورها قرار گرفته اند، آشنا می شوید:

زندگی با کوسه های سفید

تور تفریحی یک روزه زندگی در کنار کوسه های سفید در منطقه ای به نام کارائیب، یکی از تور های عجیبی است که مورد استقبال افرادی زیادی که به گردشگری از نوع ماجراجویی علاقه دارند، قرار گرفته است. این تور با ابتکار افرادی است که تعدادی از کوسه های سفید که در دیگر مناطق آبی جهان قرار داشته اند را جمع آوری کرده اند و در قفس های بسیار بزرگ از آن ها نگهداری می کنند.

افرادی که در این تور ثبت نام می کنند، ابتدا در 3 کلاس 10 ساعته به تمرین غواصی می پردازند و سپس برای رسیدن به محل قفس زیردریایی این کوسه ها مسافتی را با قایق طی می کنند. افراد نیز باید همراه با لباس غواصی بوده و با 3 یا 4 نفر دیگر وارد آب شوند و به بخشی که کوسه ها در آن جا قرار دارند بروند. در این قسمت می توانند 2 یا 3 عدد کوسه درنده را که به پوشش های حفاظتی حمله می کنند از نزدیک ببینند. در این تور قسمت ترسناک لحظه ای است که اداره کنندگان با ریختن مواد آغشته به خون باعث تحریک کوسه ها می شوند.

گردش در فاضلاب

همه می دانیم شهر پاریس دارای جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بسیاری است که آرزوی هر فردی است که آن ها را از نزدیک ببیند. اما در این بین افرادی هستند که ترجیح می دهند به سمت تورهایی بروند که مقصدشان فاظلاب های زیرزمینی پاریس است. این افراد در این تور ها ثبت نام می کنند و می خواهند بدانند در این زیرزمین ها چه اتفاقاتی می افتد.

بازدید از توالت های عمومی

یکی دیگر از تورهای عجیب در دنیا بازدید از توالت های عمومی در شهر یورک انگلستان است. افراد نیز با عضویت در این تور در کنار یکدیگر جمع می شوند و یک روز کامل را به بازدید از توالت های عمومی این شهر می پردازند تا با تاریخچه و ساخت آن ها آشنا شوند.

تور گردشگری به مناطق بسیار خطرناک

به یکی دیگر از عجیب ترین تورها در جهان می توان به تور گردشگری اشاره کرد که توسط گووف هان تاسیس شده است. این تور به گونه ای است که وی تعدادی از مکان های گردشگری خطرناک را به صورت لیست در اختیار افرادی که برای شرکت در این تور می آیند، قرار می دهد. این مکان های خطرناک نیز در کشور هایی همچون عراق، سوریه، پاکستان و... قرار دارند.

افرادی که در این تور شرکت می کنند باید در هر لحظه آمادگی مواجهه با هر نوع خطری را داشته باشند. آنها در آخرین سفر که در هرات بوده است، در دام نیرو های طالبان گرفتار شده و این نیروها نیز به آن ها حمله ور شده اند. تنها یک نفر در این سفر جان خود را از دست داده و 5 نفر دیگر زخمی شده اند.

شرکت در مراسم ترسناک وودو

این تور نیز یک تور بسیار خطرناک است چرا که گردشگران در این تور نمایش واقعی جادوی وودو را مشاهده می کنند و به افرادی که این جادو را انجام می دهند، معرفی می شوند. در پایان نیز از توریست ها درخواست می شود که در مراسمی که حیوانات را قربانی می کنند، شرکت کنند. اما خیلی ها ترجیح می دهند که فقط تماشا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی