اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910244858215577

وبینار گفت‌وگو درباره شاهنامه فردوسی با حضور شاهنامه شناس آلمانی

کد: 139910244858215577

https://bit.ly/2LD5Zwz

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه اوسان در نخستین وبینار آنلاین خود به مناسبت زادروز فردوسی بزرگ، گفت‌وگویی خواهد داشت با بندیکت اشتپلر، شاهنامه ‌پژوه و ایران‌پژوه آلمانی و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی.

وبینار گفت‌وگو درباره شاهنامه فردوسی با حضور شاهنامه شناس آلمانی
وبینار گفت‌وگو درباره شاهنامه فردوسی با حضور شاهنامه شناس آلمانی

به روایتی، یکم بهمن ماه ۳۲۹ هجری قمری، مردی که توانست یک تنه تاریخ یک ملت را تغییر دهد و برای نجات هویت و زبان مردمان ایران زمین قد علم کند، در پاژ از توابع تابران توس دیده به جهان گشود تا نام حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی جهان را درنوردد.

مؤسسه فرهنگی هنری اوسان در چنین روزی کار خود را آغاز کرد؛ که از آغاز راه نیز بنایش پرداختن به شاهنامه و شاهنامه‌پژوهی و شاهنامه‌خوانی و نقالی، قدردانی از شاهنامه‌پژوهان انیران و تبادل اطلاعات با آنان است.

مؤسسه اوسان در نخستین وبینار آنلاین خود به مناسبت زادروز فردوسی بزرگ، گفت‌وگویی خواهد داشت با بندیکت اشتپلر، شاهنامه ‌پژوه و ایران‌پژوه آلمانی و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی.

این وبینار بنا دارد با تعامل یافته‌ها، شرکت‌کنندگان را با دیدگاه شاهنامه‌پژوهان غیرایرانی آشنا کند. این گفت‌وگو در ۲۸ دیماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

حضور در این وبینار رایگان است و علاقه مندان به شرکت در آن می‌توانند برای دریافت لینک به وات ساپ شماره ۰۹۰۳۱۰۰۱۴۴۳ پیام ارسال نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی هنری اوسان

موسسه فرهنگی هنری اوسان اقدام به برگزاری کلاس ها و کارگاه هایی با هدف ارتقاع سطح کیفی آثار فعالان در حوزه ادبیات، فلسفه، سینما و تاتر می کند و برای این منظور از همراهی جمعی از نویسندگان، مدرسان، شاعران، مترجمان و پژوهندگان در حوزه بزرگسالان و کودک و نوجوان سود جسته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب