اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305535717616

مزایای یک انتشاراتی خوب

کد: 140008305535717616

https://bit.ly/3HJaUnI

، (اخبار رسمی): در کشورمان انتشاراتی های زیای وجود دارد که برخی از آن‌ها سابقه فعالیت بسیار طولانی مدتی دارند. طبیعتا اعتماد کردن به چنین انتشاراتی‌هایی کار سختی نیست چراکه یک انتشارات قدیمی که ممکن است سابقه حضورش هم سن شما باشد طی این سال‌ها امتحان خود را پس داده است!

مزایای یک انتشاراتی خوب
مزایای یک انتشاراتی خوب

مزایای یک انتشاراتی خوب چیست؟ پرفروش ترین انتشارات ایران کدام است؟ چگونه لیست انتشارات ایران را پیدا کنیم؟ اگر قصد داشته باشید یک کتاب چاپ کنید؛ یا حتی اگر قصد داشته باشید صرفا کتاب‌های مورد نیازتان را یک انتشاراتی معتبر و مورد اطمینان تهیه کنید حتما به دنبال یک انتشاراتی خوب و با مزایای ویژه خواهید گشت.

 در کشورمان انتشاراتی های زیای وجود دارد که برخی از آن‌ها سابقه فعالیت بسیار طولانی مدتی دارند. طبیعتا اعتماد کردن به چنین انتشاراتی‌هایی کار سختی نیست چراکه یک انتشارات قدیمی که ممکن است سابقه حضورش هم سن شما باشد طی این سال‌ها امتحان خود را پس داده است!

 اما حتما برای شما هم پیش آمده است که نتوانسته باشید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را از انتشاراتی‌های قدیمی خریداری کنید. حالا ممکن است کتابی که می‌خواهید را انتشاراتی دیگری چاپ کرده باشد یا به هر دلیل دیگری مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب و... تصمیم داشته باشید از یک انتشاراتی دیگری که کمتر شناخته شده است خرید کنید. در چنین شرایطی چگونه باید خوب بودن یا نبودن یک انتشاراتی را تشخیص دهیم؟ در این مطلب می‌خواهیم پاسخ این سوال مهم را مورد بررسی قرار دهیم.

کیفیت بالای چاپ و قیمت مناسب

اولین و مهم‌ترین ویژگی که یک انتشاراتی باید داشته باشد، کیفیت بالای کتاب‌ها از نظر انتخاب نوع کاغذ، طراحی جلد، صحافی و... است. با گران‌تر شدن کاغذ و هزینه‌های چاپ کتاب، ممکن است برخی انتشاراتی‌ها کیفیت را فدا کنند و کتاب‌هایی با کاغذهای بی‌کیفیت تحویل مردم دهند.

 حتما شما هم می‌دانید کیفیت کتاب تا چه اندازه در انگیزه و لذت کتاب خواندن موثر است. پس حین انتخاب انتشاراتی به کیفیت کتاب‌های چاپ شده و قیمت آن‌ها توجه زیادی داشته باشید.

همکاری با نویسنده‌های بزرگ و ترجمه بهترین کتاب‌های دنیا

هرچه یک انتشاراتی با نویسنده‌های سرشناس بیشتری همکاری داشته باشد، نشان از اعتبار آن انتشاراتی دارد. همچنین یک انتشاراتی خوب لیستی از بهترین کتاب‌های دنیا را نیز با کمک بهترین مترجمان، در اختیار علاقه‌مندان به کتاب قرار می‌دهد.

برخورداری از یک فروشگاه اینترنتی کتاب

 از دیگر مزایای یک انتشاراتی خوب، داشتن یک سایت اینترنتی برای فروش کتاب است. شاید در گذشته مردم بیشتر دوست داشتند خودشان برای خرید حضوری کتاب به کتابفروشی‌ها مراجعه کنند، در میان قفسه‌های کتاب‌ها قدم بزنند و در نهایت کتاب مورد علاقه‌شان را خریداری کنند.

اما با بیشتر شدن دغدغه‌های زندگی روزمره، استقبال عموم افراد از خریدهای اینترنتی بسیار بیشتر شده است. از همین رو این روزها اگر یک انتشاراتی وب سایتی برای فروش کتاب های خود داشته باشد نمی‌توان آن را یک آپشن خیلی بزرگ در نظر گرفت؛ چراکه نداشتن چنین امکانی در واقع ضعف آن انتشاراتی است! برخورداری از یک سایت اینترنتی برای انتشاراتی‌ها دیگر یک گزینه یا انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

داشتن دسته‌های گوناگون کتاب

فکر کنید می‌خواهید یک کتاب کمک درسی، یک رمان از ادبیات داستانی جهان و یک کتاب آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی خریداری کنید. خب برای هر یک باید به یک انتشاراتی یا کتابفروشی مراجعه کنید؟ در این صورت که هر بار برای خرید کتاب زمان زیادی را از دست می‌دهید. بهتر نیست تمامی این کتاب‌های مورد نیاز خود را از یک انتشاراتی تهیه کنید؟

از مزایای یک انتشاراتی خوب این است که دسته بندی‌های متنوعی چون کتاب‌های درسی، کمک درسی ،کتاب جیبی، داستانی، آموزشی، روانشناسی، مذهبی، فرهنگی و... داشته باشد. پیدا کردن چنین انتشاراتی شما را از مراجعه به هر کتابفروشی دیگری بی نیاز می‌کند.

امکان ارسال کتاب به سرتاسر کشور

بهترین انتشاراتی کشور لزوما در شهر شما نیست اما امکانی را فراهم کرده است که همگی بتوانند از آن خرید کنند. برای مثال تصور کنید ساکن شهر یزد هستید و انتشاراتی مورد اطمینان شما در تهران قرار داد. اگر این انتشاراتی امکان خرید کتاب به صورت اینترنتی را مهیا نکرده باشد یک فرصت بزرگ را از دست داده است.

امکان درخواست کتاب و تهیه آن از سوی انتشاراتی

از دیگر مزایای یک انتشاراتی خوب این است که اگر کتابی را موجود ندارد، امکانی را فراهم کند که مشتری بتواند درخواست دهد تا در صورت امکان این کتاب را برایش تهیه کنند. برای مثال آن انتشاراتی می‌تواند در سایت خود فرمی برای این کار درج کند. اگر کتابی که به دنبالش هستید را در سایت پیدا نکردید، فرم را پر کرده و درخواست خود را اعلام می‌کنید. سپس انتشاراتی مذکور در صورت امکان این کتاب‌ها را برای شما تهیه کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

فرصت خرید کتاب با تخفیف در بازه های زمانی متفاوت

یکی دیگر از مزایای یک انتشاراتی خوب این است که تخفیف‌هایی را در بازه های زمانی متفاوت در نظر داشته باشد. لذت خرید کتاب وقتی آن را با تخفیف می‌خرید چند برابر می‌شود. البته که لحاظ کردن تخفیف بر روی کتاب‌ها از سوی انتشاراتی نباید موجب کاهش کیفیت چاپ کتاب‌ها شود. یک انتشاراتی منصف و معتبر به سود کم رضایت می‌دهد اما کتاب را باکیفیت و در خور شان و شخصیت دوست داران خود چاپ می‌کند.

ارسال رایگان کتاب؛ از دیگر مزایای یک انتشاراتی خوب

یکی دیگر از مزایای یک انتشاراتی خوب این است که امکان ارسال رایگان کتاب را برای طرفداران خود فراهم کرده باشد. عموما اغلب انتشاراتی ها امکان ارسال رایگان کتاب برای ساکنین همان شهری که در آن حضور دارند را فراهم کرده‌اند. در صورتی که در شهر و استان‌های دیگر باشید هم اگر بیش از مبلغ مشخص شده‌ای خرید کنید مشمول ارسال رایگان کتاب خواهید شد.

 برای مثال یکی از بهترین انتشاراتی های تهران ارسال کتاب را در سرتاسر تهران رایگان و برای خریدهای بالای 200 هزار تومن نیز ارسال به شهرستان را رایگان کرده است. قطعا چنین مزیتی موجب می‌شود ترغیب به خرید کتاب از این انتشاراتی شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب