اطلاعات تماس
  • 090267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001029564829832

آموزش بازی آپلند (upland) بصورت جامع و دانلود آن

کد: 14001029564829832

https://bit.ly/3GU6OIG

، (اخبار رسمی): بازی آپلند یکی از بازی های حوزه متاورس میباشد که شما در آن قادر خواهید بود به راحتی زمین و یا توکن Upx خریداری نمایید

بازی upland (آپلند) از بازی هایی میباشد که به تازگی محبوب شده و کاربران زیادی جذب کرده است.

در واقع بازی آپلند پس از موفقیت بازی دسنترالند (decentraland) محبوب شده و یا به قولی به دنیای متاورس پیوسته و از استقبال بی نظیری مواجه شده است و درحال حاضر کاربران ایرانی بسیاری اقدام به ورود به این بازی کرده اند و در حال خریدن زمین های آمریکا میباشند (البته به صورت کاملا مجازی در دنیای متاورس که در ادامه برای شما آموزش نحوه خرید زمین متاورس در این بازی را آموزش میدهیم) تا بتوانید با آموزش و سرمایه گذاری درست در دنیای کریپتو و متاورس بیشتر آشنا شوید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره متاورس میتوانید مقاله متاورس چیست را مطالعه نمایید.

برای اینکه وارد بازی آپلند شوید بهتر است در ابتدا از کد معرف استفاده نمایید. با عضویت در این بازی از طریق کد معرف از مزایای زیادی برخوردار خواهید بود مانند UPX بیشتر که یک نوع ارز میباشد برای خرید زمین در این بازی و خواهید توانست زمین با ارزش بیشتری خریداری کنید. پس حتما با یک کد ریفرال وارد شوید.

در واقع ویژگی مهمی که بازی Upland نسبت به مابقی بازی های متاورس دارد سبک بودن و امکان بازی با نرم افزار موبایل و مرورگر میباشد که در ادامه لینک دانلود این بازی را قرار خواهیم داد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090267*****
[نمایش اطلاعات]