اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012135744817896

چاپ یووی چیست؟ خدمات و قیمت چاپ یووی

کد: 140012135744817896

https://bit.ly/3Kf1cKo

، (اخبار رسمی): چاپ یووی یک روش چاپ دیجیتال بر پایه جوهر است. در این روش چاپگر پس‌ از پاشش جوهر لامپ‌ های مخصوص نور فرابنفش را بر روی طرح می‌تاباند و باعث می‌شود جوهر به‌ سرعت از حالت مایع به جامد تغییر کند و طرح بصورت با کیفیت و با جزئیات کامل و در صورت تمایل برجسته بر روی سطح چاپ شود.

چاپ یووی چیست؟ | خدمات و قیمت چاپ یووی
چاپ یووی

شرکت عرفان با در دست داشتن  جدیدترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه چاپ یووی تمامی سفارش شما عزیزان را بر روی اکثر متریال ها در سریع‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و البته مناسب ترین هزینه انجام می‌دهد.

ابداع روش چاپ به چند هزار سال قبل‌ از میلاد مسیح برمی‌گردد، اما اگر بخواهیم شروع دوران پیشرفت این صنعت را بدانیم باید به‌ سال ۱۴۵۶ میلادی برگردیم جایی‌ که یوهانس گوتنبرگ آلمانی اولین شخصی بود که توانست دستگاهی اختراع کند که روزانه سیصد تا پانصد برگ را چاپ کند. با اختراع این دستگاه چاپخانه‌ ها سراسر دنیا را فرا گرفتند و انقلابی در صنعت تکثیر به وجود آمد.

مانند تمام صنایع دیگر دستگاه‌ های چاپ روز به‌ روز پیشرفته شدند و دستگاه‌ های عظیم و غول‌ پیکر جای خود را به دستگاه‌ های کوچک‌ تر دادند. حتی تکنولوژی چاپ لیزری بدون استفاده از جوهر هم فراهم آمد. در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین روش چاپ، چاپ یووی (فرابنفش) است. این نوع چاپ روز به ‌روز در حال توسعه کاربرد خود بوده و جای روش‌ های قدیمی چاپ را گرفته‌ است.

یکی دیگر از خدمات تخصصی چاپ و تبلیغات شرکت عرفان ارائه خدمات چاپ یووی است.

چاپ یووی چیست؟

چاپ یووی یک روش چاپ دیجیتال بر پایه جوهر است. در این روش چاپگر پس‌ از پاشش جوهر لامپ‌ های مخصوص نور فرابنفش را بر روی طرح می‌تاباند و باعث می‌شود جوهر به‌ سرعت از حالت مایع به جامد تغییر کند و طرح بصورت با کیفیت و با جزئیات کامل و در صورت تمایل برجسته بر روی سطح چاپ شود.

جالب است بدانید ابتدا از این روش برای خشک کردن لاک ناخن استفاده می شده است و سپس بر همین اساس دستگاه‌ های چاپگر یووی تولید شدند تا هرانتظاری را که از یک چاپ با کیفیت و با دوام میخواهیم را بتواند برآورده کند.

چاپ یووی روی چه موادی انجام می شود؟

جواب این سوال که چاپ یووی روی چه موادی انجام میشود بسیار کوتاه است میتوان گفت تقریباً همه‌چیز!!! با استفاده از این روش شما بر روی تمامی سطوح امکان چاپ دارید. از موادی که معمولاً بر روی آن‌ ها چاپ یووی انجام می‌شود می‌توان به چوب، فلز، سنگ، بتن، پلاستیک، کاشی، سرامیک، شیشه، پلکسی، پارچه و … اشاره کرد.

مزایای چاپ یووی

اولین برتری که می‌توان به آن اشاره کرد همان‌ طور که گفته شد چاپ بر روی اکثر سطوح و اجسام است. مهم نیست که کسب و کار شما در چه حوزه ایست و یا در زمینه چاپ و تبلیغات برای معرفی خود می خواهید روی کاغذ یا پارچه یا سرامیک و یا روی تابلو چاپ کنید همواره و بدون هیچ محدودیتی میتوانید ازین روش برای رسیدن و دستیابی به یک چاپ با کیفیت استفاده کنید.

دومین برتری مقاومت این روش چاپ در شرایط سخت مانند گرما، رطوبت و اصطکاک است. این مزیتی بسیار مهم به شمار می آید چرا که دغدغه مهم هر کسی که می خواهد گزینه چاپ را انتخاب کند میزان ماندگاری آن است که پس از گذشت مدتی طرح چاپی تغییر رنگ ندهد،کم رنگ نشود ویا از بین نرود.

 سومین برتری کاهش سرعت فرآیند خشک شدن نسبت‌ به سایر روش‌ هاست.

اما چرا این یک نکته مثبت در نظر گرفته می شود؟ به این دلیل که زمانی که جوهر و مرکب دستگاه برروی متریال قرار میگیرد به سرعت توسط اشعه UV  دستگاه خشک و تثبیت شده و به جوهر اجازه نمی دهد که حرکت کرده و سبب به هم ریختگی طرح شود. زمانی که طرح دارای جزئیات است این روش چاپ بدون شک بهترین روش ممکن است.

چهارمین مزیت مربوط به کیفیت و جزئیات طرح می ‌باشد که چاپ یووی در این مورد نیز جایگاه ویژه ای نسبت به سایر روش های چاپ دارد.

کاربرد چاپ یووی

با توجه به این مورد که با استفاده از این روش می‌توان بر روی اکثر سطوح عمل چاپ را انجام داد این روش چاپ را بسیار کاربردی میتوان دانست. به‌ طور کل با کمی سلیقه و ایده‌ پردازی می‌توان محصولات متعدد و زیبایی به وسیله این روش چاپ کرد.

درحال‌حاضر در بازار هدایای تبلیغاتی، قاب گوشی، انواع لوازم‌ التحریر و … مشاهده می‌شود که با این روش بر روی آن‌ها طرح چاپ ‌شده و باعث خاص‌ تر شدن محصول خام شده ‌است. پس نمی‌توان یک کاربرد برای چاپ یووی در نظر گرفت، همه‌چیز بستگی به شما دارد.

چگونگی سفارش چاپ یووی

در ابتدا شما باید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. طرحی که انتخاب می‌کنید باید دارای فرمت مرسوم چاپ (CDR-PSD-TIFF-PDF-AI) باشد. سپس طرح برای بازبینی در اختیار طراحان این مجموعه قرار داده می شود. پس‌ از تأیید طرح توسط کارشناسان نوبت به انتخاب متریالی که باید روی آن چاپ انجام شود می‌رسد. مرحله بعد انجام فرآیند چاپ می‌باشد که به‌ صورت حرفه‌ ای توسط متخصصین و کارشناسان مجموعه عرفان انجام می‌شود.

در آخر با استفاده از دستگاه کاتر پلاتر قسمت‌ هایی که نیاز به برش هست را برش داده و طرح چاپ‌ شده را با بهترین کیفیت و سریعترین زمان تقدیم شما خواهیم شد.

قیمت چاپ یووی

این روش چاپ نسبت‌ به سایر روش‌ ها انعطاف بیشتری در قیمت‌ گذاری دارد و نمی‌ شود نرخ دقیقی برای آن مشخص کرد. هزینه نهایی نسبت به میزان جوهر استفاده‌ شده، متریالی که قرار است چاپ روی آن انجام شود، ابعاد طرح، مدت‌ زمان چاپ و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. اما در شرکت عرفان نرخ این نوع چاپ با حداقل هزینه محاسبه می شود و هیچ‌ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نخواهد شد.

در پایان

همان‌ طور که ممکن است بدانید در حال حاضر شخصی‌سازی و سفارشی سازی کالا برای بسیاری علی الخصوص جوانان مهم می‌باشد. اکثر جوانان دوستداران قاب تلفن همراه با طراحی دلخواه داشته باشند و یا عکس عزیزانشان را بر روی چراغ خواب چاپ کند و یا این‌که لیوانی با طرح خاص به دوستانشان هدیه دهند تمام این محصولات را می‌توان با چاپ یووی انجام دهید و از خاص بودن خود لذت ببرید.

شرکت عرفان با در دست داشتن  جدیدترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه چاپ یووی تمامی سفارش شما عزیزان را بر روی اکثر متریال ها در سریع‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت ممکن و البته مناسب ترین هزینه انجام می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عرفان

عرفان لایت باکس از سال 1380 در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت خود را آغاز نموده و پس از مدتی در مسیر جدیدی به سمت ساخت حرفه ای تابلوهای تبلیغاتی قدم برداشته است. به سبب به هم پیوستگی تبلیغات، مجموعه عرفان تبدیل به یک هسته اصلی گشته است که شامل دپارتمان های طراحی، چاپ، تابلوسازی، لایت باکس و … می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021775***** - 021775*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی