اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295923914610

پرچم یک نماد شاخص در تبلیغات

کد: 140101295923914610

https://bit.ly/3N8QWFb

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایران پرچم با سابقه نزدیک به دو دهه در زمینه تولید و چاپ پرچم در کشور است

پرچم یک نماد شاخص در تبلیغات
پرچم رومیزی
پرچم یک نماد شاخص در تبلیغات
پرچم تشریفات
پرچم یک نماد شاخص در تبلیغات
پرچم ساحلی

پرچم نماد تبلیغاتی و تشریفات

پرچم به عنوان یک ابزار بسیار مهم در تشریفات شناخته می شود. در تمامی دیداری های بین المللی می توان به طور گسترده استفاده از ابزار پرچم را مشاهده کرد. پرچم ها فارغ از بار هویتی و ملی به دلیل چاپ پرچم کشورها میتوان آنرا به عنوان ابزار قدرتمند برای تبلیغات به حساب آورد. پرچم وقتی بار تبلیغاتی به خود می گردد که طرحی اختصاصی برای چاپ پرچم و یا نمادی از مجموعه شما بر روی پرچم چاپ شود. استفاده از پرچم تبلیغاتی می تواند در محیط های کاری شما بسیار تاثیر گذار و موفق باشد. در ادامه به نقش مهم پرچم در تبلیغات و تبلیغات محیطی می پردازیم.

چاپ پرچم تبلیغاتی

ما در ایران پرچم لوگو و یا محصول یا خدمت شما را بر روی پرچم چاپ می کنیم. چاپ پرچم تبلیغاتی به معرفی هر چه بهتر سازمان، مجموعه، محصول یا خدمت شما بسیار کمک می کند. پرچم با داشتن دید عالی و ایستایی متفاوت یک محصول شاخص در تبلیغات است. ما با استفاده از چاپ دیجیتال که عالی ترین و بهترین نوع چاپ در صنعت پرچم می باشد محصولات خود را تولید می کنیم. همواره محصول شما با شاخصی خاص و متفاوت از سایر نمادهای تبلیغاتی دیده خواهد شد.

پرچم تشریفات تبلیغاتی

پرچم تشریفات به دو دسته تقسیم می شوند پرچم تشریفات تبلیغاتی و پرچم تشریفات ملل. پرچم تشریفات تبلیغاتی محصولیست که لوگو سازمانی شما برروی آن چاپ شده است. اما پرچم تشریفات ملل به محصولی اطلاق می شود که پرچم کشورها بر روی آن چاپ شده و در تشریفات بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم تشریفات با داشتن ابعاد 90×150 سانتی متر و با نصب بر روی پایه پرچم تشریفات با ارتفاعی 2/15 سانتی متری دیدی بسیار عالی از سوژه تبلیغاتی شما خواهد داد. همچنین پرچم تشریفات در مدل‌های پرچم تشریفات مخروطی، پرچم تشریفات لمینت تولید و به فروش می‌رسد.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی تبلیغاتی هم مانند پرچم تشریفات به دو دسته تبلیغاتی و ملل دسته بندی می شوند. این محصول با قرار گیری بر روی میز مدیران، کارمندان، میزهای پیشخوان نقش مهمی در معرفی تبلیغات شما خواهد داشت. ابعاد پرچم رومیزی 20×30 سانتی متر بوده که با دید مستقیم بیننده یک ابزار بسیار مهم در تبلیغات است.

پرچم ساحلی

یکی دیگر از ابزار های بسیار قدرتمند در تبلیغات تولید پرچم ساحلی می باشد. پرچم ساحلی در محیط های خارجی قرار می گیرد و برای جذب مخاطب بسیار موفق عمل می کند. پرچم ساحلی با داشتن ابعاد 3 متر می تواند هر بیننده ای را از فاصله دور به خود جذب کند. پرچم ساحلی در مدل های بسیار متنوعی تولید می گردد. برای مشاهده محصولات ما به سایت ایران پرچم مراجعه کنید.

خرید پرچم با بهترین قیمت

شاید امروزه خرید پرچم با قیمت مناسب و کیفیت بالا محصول کمی عجیب باشد. اما  به دلیل اینکه ایران پرچم یک تولید کننده مستقیم محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند. تولید پرچم با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین نوع پارچه صورت می گیرد. برای سفارش هر کدام از انواع پرچم ها می توانید در هر لحظه با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران پرچم

شرکت ایران پرچم تولید کننده انواع پرچم و متعلقات پرچم در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت شرکت ایران پرچم با داشتن سابقه ای بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش پرچم توانسته یکی از بزرگترین مرجع های فروش پرچم در کشور باشد.شرکت ایران پرچم تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و بدون واسطه به مشتریان گرامی برای خرید پرچم ارائه می کند.این شرکت توانسته جهت ارتقای سطح کیفی و کمی در صنعت چاپ پرچم با استفاده از جدید ترین دستگاه های چاپ پرچم در مجموعه گامی بلند در به روز آوری این صنعت در کشور انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]