اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086325219105

سرویس داکت اسپلیت در تهران

سرویس داکت اسپلیت با ضمانت

کد: 140105086325219105

https://bit.ly/3PP3a7k

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس داکت اسپلیت با بهترین متخصصان داکت ارائه ضمانت 6 ماه - سرویس تمامی برندهای داکت اسپلیت با ضمانت اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت تماس با شماره تلفن 02166593368-02144284743-02122669196-02177241505-02155795934-02144284743 پوشش تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل

سرویس داکت اسپلیت با ضمانت
سرویس داکت اسپلیت در تهران

سرویس داکت اسپلیت (Duct split service) سرویس دوره‌ای داکت اسپلیت بسیار ضروری و مهم است. با توجه به اینکه داکت اسپلیت در محیط بیرون و در معرض گردوخاک و آلودگی هوا قرار دارد، به‌مرورزمان منافذ هوا دستگاه گرفته و کثیف می‌شود. قطعاً کثیفی به وجود آمده سبب کاهش راندمان داکت اسپلیت و افزایش مصرف برق آن خواهد شد. برای مشاهده راهکار های کاهش مصرف برق کولر گازی و داکت اسپلیت میتوانید مقاله کاهش مصرف برق کولر گازی و اسپلیت را بخوانید و به راحتی تا ۵۰% مصرف برق خود را کاهش دهید. لذا جهت جلوگیری از افزایش مصرف برق و آسیب دیدن داکت اسپلیت، بهتر است قبل از شروع فصل گرما سرویس‌های دورهای انجام بگیرد. 

سرویس داکت اسپلیت

تهران سرویس آنلاین سال هاست که در زمینه عیب یابی داکت اسپلیت و تعمیر داکت اسپلیت در سراسر کرج و تهران توسط افراد متخصص فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کند به طوری که در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با کمترین هزینه به تعمیرات داکت اسپلیت می پردازد. اولین علت نشتی آب داکت اسپلیت (علت آب دادن داکت اسپلیت) می‌تواند خرابی و ایراد از ورودی آب گرم داکت اسپلیت باشد که در هنگام ورود آب چکه کرده و محیط اطراف خود را خیس می‌کند.

نگران خرابی داکت اسپلیت نباشید تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات می باشند.انها در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما را پیدا و رفع می کنند.

داکت اسپلیت باد سرد نمی زند.

میزان خنکی داکت اسپلیت کم شده است.

ریموت کنترل داکت اسپلیت عمل نمیکند.

داکت اسپلیت گرمایش ندارد.

پنل داخلی داکت اسپلیت (اواپراتور) صدای ناهنجار میدهد.

داکت اسپلیت هنگام کارکرد آبریزش دارد.

پرتاب باد داکت اسپلیت کم شده است.

داکت اسپلیت روشن نمی شود.

به محض روشن شدن داکت اسپلیت ارور یا کد خطا نشان میدهد.

برای انجام هریک از خدمات بالا می‌توانید با نزدیک‌ترین تعمیرگاه سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت یا با دفتر مرکزی تماس گرفته تا در کم‌ترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس به شما کمک کنیم.

شستشو و سرویس داکت اسپیلیت

هر سال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن داکت اسپلیت را روشن میکنند تا از سرمای ان لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌  ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به نگهداری مناسب دارند که این برعهده خود مشتری می باشد و اگر هر چند مدت یک‌بار تعمیرنشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب بگذارد و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار داکت اسپلیت خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید و هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن به سرویس داکت اسپلیت بپردازید.

تعمیر فوری داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپیلت و تعمیرات داکت اسپیلت مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپیلت و نصب داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

برندهای سرویس داکت اسپلیت در تهران سرویس آنلاین

تعمیرکاران ما برای تعمیر انواع داکت اسپلیت در برندهای مختلف و مدل های متفاوت آموزش دیده اند. برندهای تعمیر داکت اسپلیت در تهران سرویس آنلاین کار عبارتند از :

  • جنرال
  • ال جی
  • سامسونگ
  • پاناسونیک
  • اوجنرال
  • بوش
  • توشیبا
  • هایسنس
  • هیتاچی
  • گری
  • هیتاچی
  • دایکین
  • و ….

اگر برند داکت اسپلیت شما جزو موارد اشاره شده نبود میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس آنلاین کار تماس گرفته و از مشاوره رایگان تعمیر داکت اسپلیت در برندهای مختلف بهره‌مند شوید و مطمئن باشید که کارشناسان ما برای تعمیر انواع داکت اسپلیت آموزش دیده اند.

مشکلات رایج در داکت اسپلیت 

آیا داکت اسپیلت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دارد؟

بله داکت اسپلیت احتیاج به سرویس و شارژ گاز دوره ای دارد و دلیل این است که با سرویس و شستشوی کندانسور و اواپراتور و بلووری فن یونیت داخلی و خارجی هوا به خوبی در جریان میوفتد و باعث بالا رفتن راندمان کاری داکت شما و در نتیجه سرمای خیلی بیشتر و استراحت بیشتر موتور و کمتر شدن مصرف انرژی میشود که امری بسیار مفید برای دستگاه داکت اسپلیت میباشد.

ما با بهره گیری از متد روز تعمیرات و نگهداری داکت اسپلیت با بهترین تکنسینهای ایران در خدمت شما عزیزان هستیم تکنسینهای بیتا سرویس وقت شناس و با هنر دستان خود همیشه اماده خدمت رسانی به شما میباشند تعمیرات فن داکت و کمپرسور داکت اسپلیت در محل تعمیرگاه شرکت تهران سرویس  آنلاین در کمترین زمان انجام میشود.

علت خرابی کمپرسور داکت اسپلیت چیست؟

تنظیم نبودن مقدار گاز در مدار داکت اسپلیت یعنی مقدار مبرد در سیکل کم میباشد.

کثیف بودن کندانسور و اواپراتور،  که باعث میشود هوا نتواند به طور کامل در بین فین ها عبور کند.

اتومات نکردن دستگاه در صورت اتومات نکردن داکت اسپلیت دمای کمپرسور بالا میرود و راندمان کاری هرچه گرمتر شود کمتر میشود و سرما کم و کمتر میشود.

استاندارد نبودن لوله کشی یعنی  محاسبه متراژ لوله با قدرت دستگاه و قطر لوله مسی باید به طور درست محاسبه شود و بگونه ای باشد که روغن در مدار نماند و از تراپ در هر 5متر لوله کشی داکت اسپلیت استفاده شود.

نوسانات برق دلیل اصلی بر خرابی های دستگاههای برقی است با کم و زیاد شدن ولتاژ برق یا کم شدن آمپر مصرفی در مدار باعث خرابی و سوختن سیم پیچ میشود .

خرابی ترموستات داکت اسپلیت باعث میشود دستگاه به موقع استارت نکند ویا به موقع خاموش نشود که این امر باعث میشود داکت اسپلیت راندمان کاری خود را به علت به موقع اتومات نکردن از دست بدهد.

خرابی کنتاکتور که باعث میشود ولتاژ به موقع و به طور همزمان وارد سیستم نشود عموما پلاتین ها خراب میشوند یا بوبین کنتاکتورها دچار مشکل میشوند.                                

چرا اواپراتور داکت اسپیلت یخ میزند؟

اگر اواپراتور داکت اسپلیت یخ بزند یعنی سرما کم است شارژ گاز از حد مجاز پایین تر است سرویس داکت اسپلیت را انجام دهید و کانالها را برسی کنید فیلترها را چک کنید گرفتگی در اواپراتور باعث یخ زدن میشود و یا دستگاه اتومات نکرده، نشتی در سیستم را چک کنید با تعمیرکار داکت اسپلیت ما در تماس باشید .

علت خرابی خازن داکت اسپلیت چیست؟

خازن داکت خازن دایم کار میباشد و عموما به علت بالا رفتن دمای خازن و به علت بالا رفتن آمپر رخ میدهد یا استارت زیاد کمپرسور عموما کم بودن گاز یا سرویس نشدن داکت اسپلیت باعث سوختن خازن میشود از خازن اورجینال استفاده کنید ( بیتاسرویس تعمیرات تخصصی داکت درتهران و کرج)

چرا داکت اسپیلت سرمای مطلوبی ندارد؟

1. دلیل کم شدن مقدار سرمای داکت اسپلیت عموما برای سرویس نشدن به موقع یونیت داخلی و یونیت خارجی که باعث بالا رفتن آمپر مصرفی می شود و هزینه بالای برق را به همراه دارد.
2. خرابی ترموستات کنترل کننده در داکت اسپلیت یا ضعیف شدن سنسورهای تشخیص دمای محیط و سنسور پایپ اواپراتور متصل به اواپراتور داکت شما
3. گرفتگی مدار تیرید سیکل سرمایشی داکت اسپلیت و گرفتگی فیلتر درایر باعث میشود سیکل نتواند چرخش مبرد را انجام دهد
4. فیلتر ها را هر 3ماه یک بار بازدید ونظافت کنید تا گردش هوا در یونیت داخلی به آسانی صورت گیرد و پرتاب باد بیشتری داشته باشید توری صافی یا فیلتر در انتهای یونیت میباشد باز کنید و بشویید
5. گرفتگی اواپراتور یا وجود هوا در سیستم داکت که باید کامل گاز خالی شود و مجدد وکیوم کامل صورت بگیرد و فیلتر باید تعویض شود و شارژ گاز صورت گیرد
6. کم بودن مقدار گاز در سیکل داکت باعث یخ زدن رادیاتور داکت میشود و و راندمان کاری را بسیار کاهش میدهد که منجر به کم شدن سرمای داکت میشود.
7. زیاد بودن مسیر و لوله کشی داکت اسپلیت که بسیار مهم است توجه داشته باشید در نصب داکت اسپلیت هر 5 متر از تراپ باید در مسیر رفت گاز استفاده شود .

داکت اسپلیت در حالت گرمایشی چگونه است؟

داکت اسپلیت  توسط پکیج دیواری یا موتور خانه در حالت گرمایشی کار میکند و بطور کلی داکت اسپلیت ها از 2 نقطه تامین سرما و گرما میشوند ؛ داکت اسپلیت در گرمایش کمپرسور را روشن نمیکند و از محل پکیج گرما میگیرد

علت کم بودن گرمای داکت اسپلیت چیست؟

1علت کم بودن گرمای داکت اسپلیت  سرویس نشدن داکت اسپلیت و گرفتگی مسیر خروجی کانالهای هوا میباشد
2. سرویس نشدن پکیج متصل به داکت اسپلیت و وجود رسوب در مسیر رفت و برگشت داکت در شروع فصل سرویس پکیج فراموش نشود با ما در تماس باشید
3. طراحی اندازه داکت اسپلیت به درستی و حجم آن نسبت به محیط کوچک میباشد و یا نصب صحیح نشده است.
4. کمپرسور در حالت گرمایش روشن میشود و سرما ریزی میکند.
5. خرابی ترموستات
6. گرفتگی مدار
توجه داشته باشید داکت اسپلیت در حالت گرمایشی باید حدود 45 درجه تا 50 درجه خروجی گرما از کانال را داشته باشد.

چرا داکت اسپیلیت آبریزش دارد؟

1. نشتی در قسمت اتصالات آبگرم ورود کویل به علت خرابی شلنت حصیری
2. تراز نبودن یونیت باعث پر شدن و سر ریز شدن آب میشود
3 . عایق نبودن لوله ها گرمای هوا باعث جمع شدن برفک و یا یخ زدن لوله میشود که بعد از اتومات کردن یخ آب میشود و به صورت آب به سمت پایین سرازیر میشود
4. گرفتگی شیلنگ درین ، شلنگ درین ها وظیفه خارج کردن آب داکت اسپلیت را به عهده دارند
5 .کمبود گاز و یخ زدن ناودونی درین که این امر باعث میشود آب یخ بزند ونتواند خارج شود و بعد از مدتی از یونیت به بیرون سرازیر شود
6.باز شدن اتصال درین

دلیل صدای یونیت داکت اسپلیت چیست؟

دلیل صدا دادن یونیت داخلی داکت اسپلیت عموماخرابی بلوری فن یونیت است و خرابی بلبرینگ بلووری فن دلیل اصلی صدا دادن یونیت میشود 

داکت اسپلیت بعد از مدتی سرمای خود را از دست میدهد علت چیست؟

علت از دست رفتن سرمای داکت بیشتر آمپر کشیده و قطع شدن موتور کمپرسور داکت اسپلیت است که علت آن کم شدن مقدار گاز یا روغن و یا اصطحکاک کمپرسور به شمار میرود. خرابی ترموستات _ کمبود گاز _ خرابی سنسورها _ خرابی فن یونیت بیرونی _ خرابی شیر انبساط _ گرفتگی فیلتر درایر در از بین رفتن سرما بسیار تاثیر دارد

دلیل کم شدن پرتاب باد داکت اسپیلت چیست؟

  • دلیل کم شدن پرتاب باد در داکت اسپلیت به موقع سرویس نشدن میباشد
  • ترموستات خراب است یعنی اتومات صورت نگرفته و اواپراتور یخ زده و هوا در جریان نمی افتد
  • فن خراب است و قدرت خود را از دست داده است و یا دور آن کمتر از حد استاندارد شده
  • گرفتگی کانال خروجی باد این امر باعث میشود که هوا نتواند تخلیه شود

داکت اسپلیت را روشن میکنیم فیوزها میپرد علت چیست؟

اتصال کوتاه در موقع استارت کمپرسور رخ میدهد اول فیوزها را تعویض کنید و در صورت رفع نشدن اهم کمپرسور را چک کنید
در اکثر مواقع مشکل از کمپرسور میباشد و سیم پیچ اتصال کوتاه کرده
در بعضی مواقع مشکل از فن کندانسور میباشد اهم سیم پیچ را بگیرید 
بیتاسرویس تعمیرات تخصصی انواع داکت اسپلیت و سرویس داکت اسپلیت در کمترین زمان ممکن به صورت اعزام تعمیرکار داکت اسپلیت و سرویسکار داکت اسپلیت در محل شما

سرویسکار داکت اسپلیت:

سرویس داکت اسپیلت توسط کارآزموده ترین و با تجربه ترین متخصصان تهران سرویس آنلاین در سراسر پایتخت در حال انجام است.اخلاق حرفه ای ، ضمانت کاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از برترین صفات این مجموعه است ، که ما را از سایرین متمایز میکند.
سرویس داکت اسپلیت در راستای عدم خرابی در طول فصل و افزایش عمر مفید سیستم تهویه شما عزیزان انجام میپذیر و دارای نکات و شرایطی است ، که باید توسط سرویسکار مجاز

سرویس داکت اسپلیت در شمال تهران:

عزیزان ساکن در شمال شهر تهران میتوانند با تماس با شماره تلفن 22669196 نست به ثبت درخواست خود اقدام نمانید ، تا تکنسین داکت اسپلیت تهران سروبس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر شده و اقدام به سرویس داکت اسپلیت شما عزیزان نماید.

سرویس داکت اسپلیت در مرکز تهران :

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با شماره تماس 66593368 تماس حاصل نمایند .

سرویس داکت اسپلیت در شرق تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. 77241505 شماره تماس نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران است.

سرویس داکت اسپلیت در غرب تهران:

برای سرویس داکت اسپیلت توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن 44284743 تماس حاصل نمایید.

سرویس داکت اسپلیت در جنوب تهران:

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس 55795334 تماس حاصل نمایید.

ضمانت 6 ماه سرویس داکت اسپلیت:

گروه پشتیبانی تهران سرویس آنلاین از زمان ثبت درخواست تا پایان کار در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود ، تمامی خدمات این مجموعه دارای 6 ماه ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل تنها با تماس با پشتیبانی این شرکت خدمات خود را پیگیری نمایید.
در نظر داشته باشید پس از دریافت اولین خدمت از تهران سرویس آنلاین و دریافت پیامک کد اشتراک تمامی خدمات دریافتی شما از این مجموعه دارای 10 % تخفیف ویزه باشگاه مشتریان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه