اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176410918516

خرید و لیست قیمت محصولات استنلی

خرید محصولات استنلی

کد: 140106176410918516

https://bit.ly/3U1IfjW

، (اخبار رسمی): محصولات استنلی شامل فلاسک، ماگ، ظروف غذا، تراول ماگ و قمقمه می باشد، و از برند آمریکایی Stanley که 100 سال است با بالاترین کیفت به تولید خود ادامه میدهد، استنلی در ابتدا فعالیت خود را با تولید فلاسک استنلی توسط توسط ویلیام استنلی جونیور در سال 1913 شروع کرد.

خرید محصولات استنلی
خرید تراول ماگ استنلی

استنلی

محصولات استنلی شامل فلاسک، ماگ، ظروف غذا، تراول ماگ و قمقمه می باشد، و از برند آمریکایی Stanley که 100 سال است با بالاترین کیفت به تولید خود ادامه میدهد، استنلی در ابتدا فعالیت خود را با تولید فلاسک استنلی توسط  توسط ویلیام استنلی جونیور در سال 1913 شروع کرد. که امروز بین کوهنوردان طرفدارن بسیاری پیدا کرده است.

محصولات استنلی

فلاسک استنلی از فولاد ضد زنگ سخت میباشد، که در اندازه های مختلف و در چند رنگ بی نظیر و خاص با درپوش محکم که به هیچ عنوان نشتی ندارد، و قابلیت نگهداری طولانی مدت نوشیدنی گرم و سرد را دارد، محصولات استنلی با محیط زیست سازگار بوده و با استاندارد سلامت جهانی سازگار است. ماگ استنلی یکی از جدید ترین محصولات استنلی است که  از محبوبیت بالای در بین مردم به خود جلب کرد، ماگ استنلی با طراحی زیبا و خاص در سه رنگ سبز، مشکی و سفید که یک وسیله کاربردی در کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و …. برای شما میتواند باشد.ماگ استنلی دارای دیواره دوجدار و استیل زد زنگ، باکیفیت بالا که سرطان زا نبوده، و با طراحی کاملا استاندارد قابلیت نگهداری نوشیدنی سرد و گرم را داراست.

استنلی علاوه بر در تولید ماگ، فلاسک، تراول ماگ، ظروف غذا در تولید جعبه یخ، ظروف غذا، قمقمه و … توانسته در بازار های جهانی رتبه خوبی را کسب کند،

فلاسک غذا کوهنوردی 700 میلی لیتر استنلی مدل Classic نمونه ای خوب و کاربردی از سری لوازم کمپینگ بروبگرد ساخت شرکت استنلی است که این برند از تولید کننده های حرفه ای و محبوب این نوع محصولات سفری به شمار می رود که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و بسیاری از بهترین محصولات این برند در ایران در فروشگاه اینترنتی بروبگرد به فروش می رسد و به راحتی در دسترس شما قرار دارند.این فلاسک غذا ۷۰۰ میلی لیتری از مهمترین لوازم کمپینگ به شمار می رود که همراه داشتن آن قطعا سفر شما را لذت بخش خواهد کرد.از ویژگی های این محصول می توان در ابتدا به ظاهر آن اشاره کرد که مانند سایر محصولات کمپینگ و کوهنوردی استنلی ظاهر و طراحی ساده ای داشته تا هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

ماگ مسافرتی استنلی 350 میلی لیتر مدل Never Leak از کاربردی ترین لوازم کمپینگ به شمار می رود که همراه داشتن آن قطعا سفر شما را لذت بخش خواهد کرد. این ماگ مسافرتی محصولی از سوی برند معتبر استنلی است که این شرکت در تولید لوازم مسافرتی و تجهیزات کمپینگ سابقه ای طولانی داشته و همواره بهترین محصولات سفری را به بازار عرضه می کند و در فروشگاه اینترنتی بروبگرد نیز از محبوبیت بالایی برخودار است.این ماگ کمپینگ دارای طراحی زیبا و ساده ای می باشد که با توجه به تصاویر متوجه رنگ بندی های جذاب آن خواهی شد و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را هنگام سفارش انتخاب کنید.بدنه ی استوانه ای این ماگ مسافرتی به گونه ای ساخته شده تا بتوانید راحت آن را در دست بگیرد و قسمت میانی آن نیز برای بهتر نگه داشتن محصول کارایی داشته و به همین دلیل از دست شما سر نخواهد خورد.

این ماگ استنلی دارای حجمی معادل ۳۵۰ میلی لیتر بوده که و دارای ابعادی معادل ۱۹.۵ سانتی متر ارتفاع و ۷ سانتی متر قطر دارد که می توانید برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم از آن استفاده کنید.بدنه ی این ماگ مسافرتی استنلی دارای عایق دو جداره بوده و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و مقامت بالایی در مقابل فشار و ضربه داشته و از طرف دیگر قابلیت حفظ دمای بالایی دارد.این قابلیت برای نوشیدنی های گرم تا ۵ ساعت و نوشیدنی های سرد تا ۶ ساعت بوده و همچنین می تواند یخ را تا ۲۴ ساعت در خود نگه دارد.

ماگ مسافرتی استنلی 350 میلی لیتر مدل Never Leak از کاربردی ترین لوازم کمپینگ به شمار می رود که همراه داشتن آن قطعا سفر شما را لذت بخش خواهد کرد.این ماگ مسافرتی محصولی از سوی برند معتبر استنلی می باشد که این شرکت در تولید لوازم مسافرتی و تجهیزات کمپینگ سابقه ای طولانی داشته و همواره بهترین محصولات سفری را به بازار عرضه می کند و در فروشگاه اینترنتی بروبگرد نیز از محبوبیت بالایی برخودار است.این ماگ کمپینگ دارای طراحی زیبا و ساده ای می باشد که با توجه به تصاویر متوجه رنگ بندی های جذاب آن خواهی شد و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را هنگام سفارش انتخاب کنید.بدنه ی استوانه ای این ماگ مسافرتی به گونه ای ساخته شده تا بتوانید راحت آن را در دست بگیرد و قسمت میانی آن نیز برای بهتر نگه داشتن محصول کارایی داشته و به همین دلیل از دست شما سر نخواهد خورد.

شما میتوانید با مراجعه به خانه شکلاتی فلاسک استنلی، تراول ماگ استنلی، ظروف غذا استنلی و… اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید. https://khanehshokolati.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی