اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047133718516
در دسترس نیست

آیا خرید قمقمه کودک بهتر است یا فلاسک کودک؟

کد: 140111047133718516

، (اخبار رسمی): یکی از ابزار های مورد استفاده بسیاری از خانواده هایی که دارای کودک هستند، قمقمه و یا فلاسک است. با استفاده از قمقمه شما به راحتی می توانید کودکتان را در بیرون از منزل با خود همراه کنید،

آیا خرید قمقمه کودک بهتر است یا فلاسک کودک؟
خرید قمقمه کودک

زیرا دیگر لازم نیست نگران تشنگی و یا گرسنگی او باشید. خرید قمقمه کودک و خرید فلاسک کودک به شما کمک می کند تا آب یا نوشیدنی گرم کودک را در همه جا با خود به همراه داشته باشید و استفاده از قمقمه و فلاسک این مشکل را برطرف کرده است. شما می توانید برای خرید قمقه فانتزی به سایت خانه شکلاتی مراجعه کنید.

معرفی فلاسک و قمقمه کودک

فلاسک و قمقمه کودک یکی از لوازم های کاربردی در سیسمونی هستند که استفاده از آن ها برای والدین اهمیت بسیاری دارد. فلاسک و قمقمه کودک باعث می شوند تا والدین در هر زمان و هر مکانی برای فرزند خود آب جوش داشته باشند و دیگر نگران گرسنگی او نباشند. معمولا فلاسک های کودکان مشابه فلاسک های دیگر است و تنها از نظر ابعاد متفاوت است. اغلب فلاسک های کودک دارای اندازه ای کوچک است تا به راحتی در ساک نوزادی کودک جا شود و قابل حمل باشد.

مزایای فلاسک کودک

۱اغلب فلاسک های کودک دارای طرح های مختلف و زیبا هستند و علاوه بر این دارای قدرت عملکرد بالایی هستند.

در شرایطی که کودکان و نوزادان از شیر مادر استفاده نمی کنند و شیر خشک می خورند، مادران همیشه باید به همراه خود فلاسک آب گرم داشته باشند تا بتوانند در هر زمان که کودک آن ها گرسنه است با تهیه شیر گرسنگی او را برطرف کنند. بنابراین خرید فلاسک کودک کار را مادران راحت کرده است و آن ها می توانند بدون دغدغه کودک خود را به بیرون از خانه و یا مسافرت ببرند.

فلاسک کودک باعث می شود تا فرایند آماده شدن شیر کودک سریع تر انجام شود و کودک زیاد گرسنه نماند. زیرا بدون وجود فلاسک کودک، لازم است مادر آب را بر روی حرارت بگذارد و تا داغ شدن آب زمان بیشتری صرف می شود و کودک باید زمان بیشتری گرسنه بماند. باید توجه داشته باشید که در بیرون از ختانه و یا مسافرت امکان دسترسی سریع به آب داغ وجود ندارد. بنابراین نیاز است همیشه آب داغ از قبل آماده شده باشد.

خرید فلاسک غذا کودک برای گرم نگه داشتن غذای کودک بسیار مهم است. زیرا فلاسک غذا کودک دارای دهانه بزرگ و دری است که می توان از آن به جای بشقاب و یا ظرف سوپ کودک استفاده کرد. شما می توانید برای خرید فلاسک غذا کودک، از طریق شماره های موجود در سایت، با کارشناسان سایت خانه شکلاتی تماس بگیرید.

معایب فلاسک کودک

گاهی ممکن است در فلاسک به خوبی بسته نشود و در آن نیمه باز مانده باشد در این صورت باعث می شود تا محتویات داخل ان به بیرون و یا در داخل ساک کودک و یا نوزاد بریزد و همه جا را خیس کند. با ریختن آب گرم دیگر آب داغی وجود ندارد و بنابراین مدت زیادی طول می کشد تا غذای کودک آماده شود.

اگر فلاسک کارایی خود را بر اثر استفاده مداوم از دست داده باشد در این صورت مدت زمان نگهداری آب داغ توسط آن کم می شود. بنابراین لازم است به مدت زمان نگهداری دمای آب در فلاسک توجه داشته باشید تا در زمان نیاز به آب داغ برای کودک خود با مشکل مواجه نشوید.

مدت زمان نگهداری نوشیدنی در فلاسک کودک

یکی از عوامل مهمی که در خرید فلاسک باید به آن توجه شود، مدت زمان گرم نگه داشتن آب داغ و یا هر نوشیدنی دیگر کودک است. اغلب مدت زمان نگهداری در فلاسک های کودک چیزی حدود ۶ تا ۲۴ ساعت است و این میزان در فلاسک های مختلف متفاوت است. لازم است توجه داشته باشید که با خرید فلاسک کودک با مدت زمان نگهداری بالاتر، می توانید آرامش بیشتری در کنار کودک خود در بیرون از منزل داشته باشید. برای خرید فلاسک غذا و یا خرید قمقمه فانتزی می توانید در سایت خانه شکلاتی ثبت سفارش کنید.

مزایای قمقمه کودک

قمقمه کودک در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است و خرید قمقه فانتزی می تواند باعث ایجاد شور و شوق زیادی در کودکان شود و خرید قمقه فانتزی با طرح های کارتونی می تواند قدرت تخیل کودکان را بسیار قوی کند.

قمقمه کودک در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد و این تنوع باعث می شود در خرید قمقمه کودک قدرت انتخاب بالایی داشته باشید. همچنین سایت خانه شکلاتی یکی از سایت هایی است که خرید قمقمه فانتزی را راحت تر کرده زیرا قمقمه کودک را در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می کند.

خرید قمقمه کودک بسیار توصیه می شود زیرا علاوه بر گرم نگه داشتن آب و یا سرد نگه داشتن آن، به راحتی در داخل کیف جا می شود و فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی قابل حمل است. برای خرید قمقمه فانتزی و خرید قمقمه کودک و همینطور خرید فلاسک غذای کودک به سایت خانه شکلاتی مراجعه کنید.

معایب قمقمه کودک

قمقمه یکی از لوازمی است که کودکان با خود به مدرسه می برند تا در هنگام تشنگی از آن استفاده کنند و خرید قمقمه فانتزی باعث ایجاد سرگرمی در آن ها می شود اما از معایب قمقمه هم مانند فلاسک، می توان به ریختن مایعات درون آن اشاره کرد. با توجه به اینکه معمولا کودکان بازیگوش و سر به هوا هستند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه