اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011130716838036
در دسترس نیست

وب سایت ادسنسور با خدمات جدید برای کاربران عمومی و نه فقط کسب و کارها بروز شد

وبسایت جدید ادسنسور با ویژگی تست و آزمون آنلاین در حوزه اینفلوئنسری

کد: 14011130716838036

، تهران , (اخبار رسمی): تابحال به این فکر کرده اید که برای اینفلوئنسر شدن چه راهکارهایی وجود دارد یا این سوال را از خود پرسیده اید که آیا اینفلوئنسر می شوم؟! همچنین در صورت اینفلوئنسر شدن آیا توانایی درآمدزایی از صفحه ام را دارم؟ یا یک سوال دیگر؟ آیا سلبریتی می شوم؟ همه ی این ها منجر به ایجاد خدمات جدید ادسنسور گردیده است.

وبسایت جدید ادسنسور با ویژگی تست و آزمون آنلاین در حوزه اینفلوئنسری
وبسایت جدید ادسنسور با ویژگی تست و آزمون آنلاین در حوزه اینفلوئنسری

ادسنسور با نظارت روانشناسان و با تحقیق بیش از ۱۵ آزمون و ادغام آن با پرسونال برندینگ و تجربه ی اینفلوئنسرها بیش از ۷ تست های آنلاین در حوزه ی اینفلوینسر شدن طراحی نموده است.

مقدمه

اینفلوئنسر! واژه ی جدیدی که در چند سال اخیر نه فقط در ایران بلکه بصورت جهانی به شدت مورد استفاده و کاربرد قرار دارد. پرسش اینجاست که وقتی یک مفهوم جدیدی به زندگی انسان ها وارد میشود و شغل های جدید و اتفاقات جدید حتی از بعدهای روانشناسانه را رقم میزند چطور می توان با این اتفاق روبرو شد؟

طبق آمارها بیش از ۸۶ درصد نسل زد یا همان تینیجرها و به قول ما ایرانی ها دهه ۸۰ ای ها در آمریکا علاقه به اینفلوئنسر شدن دارند و اینفلوئنسر شدن یکی از چهار شغل برتر دنیا خواهد شد. اینجا هست که بواسطه ی جذابیت های درآمدی و هم چنین تاییدیه های اجتماعی ناشی از اینفلوئنسر بودن، نه فقط با دهه هشتادی ها بلکه با قشر زیادی روبرو هستیم که از خود می پرسند چرا ما نه؟ آیا من هم می توانم اینفلوئنسر بشوم؟ برویم ببینیم که چه فرمول سریع و درستی برای این دغدغه ی به ظاهر سطحی اما از لحاظ جامعه شناسانه مهم وجود دارد.

تاریخچه فعالیت های ادسنسور

ادسنسور مجموعه ای فعال در حوزه ی شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سوشال مدیا با قدمت ۸ ساله و مورد شناس بیش از ۵۰۰ برند و ۲۰۰۰ اینفلوئنسر می باشد. این مجموعه با مدیریت سروش نادری در سال های گذشته عمده ی تمرکز خود را بر روی تدوین و اجرای کمپین های تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مشاوره برند شخصی و دیجیتال برند به اینفلوئنسرها سپری کرده است. از سمت دیگر بازار زرد و پر مخاطب اینستاگرام خصوصا پکیج های افزایش فالور و دوره های بلاگری و موفقیت و انگیزشی همیشه داغ و البته برای این فعالینی که مارکت دستشان بوده پرپول بوده است.

در پی این تجارب و موضوع اینفلوئنسر شدن که در بالا ذکر شد، ادسنسور همیشه به دنبال راهی بوده است که هم خدمتی سریع بابت پاسخگویی به این پرسش مهم "آیا اینفلوئنسر می شوم" که در گوگل پر از جستجو بوده، پیدا کرده هم روشی علمی در مقابله با دوره های عمومی بعضا تاریخ انقضا گذشته و بدیهی موجود پیدا کند.

اینجاست که به فرمول طراحی و تدوین تست های اینفلوئنسری و بلاگری دست پیدا کردیم.

آزمون های آنلاین حوزه ی بلاگری و اینفلوئنسر شدن

ادسنسور با نظارت گروهی از روانشناسان و با تحقیق و توسعه بیش از ۱۵ آزمون روانشناسانه و ادغام آن با علم پرسونال برندینگ و اشتراک تجربه ی اینفلوئنسرها اقدام به طراحی تست های انلاینی نموده که در این تست ها مخاطبان می توانند در کمتر از نیم ساعت گزارش کاملی از وضعیت خود در فضای بلاگری و اینفلوئنسر شدن دریافت نمایند.

تست های آنلاین ادسنسور چند مدل هستند؟

۱- تست اصلی وجامع اینفلوئنسر شدن :

در این تست مخاطب با پاسخگویی به ۱۴۰ سوال به گزارش کاملی از استعدادها، شرایط، توانایی ها و مهارت های خود برای اینفلوئنسر شدن دست پیدا می کند و بر حسب شخصیت خود و کاملا شخصی سازی شده نمره ی خود در زمینه ی اینفلوئنسر شدن را دریافت کرده و محک می زند. همچنین استراتژی فعالیت در شبکه های اجتماعی با توجه به کاراکتری که دارد را مشاهده می نماید.

۲- آزمون آنلاین سلبریتی : آیا سلبریتی می شوم؟

در زمانی که اینقدر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موثر بر تفکر جمعی و قضاوت افراد نبود مسیر سلبریتی شدن یک مسیری بود و حال که برند آنلاین هر فرد در شبکه های اجتماعی برای وی می تواند تعریف جایگاه ویژه ای داشته باشد مسیر سلبریتی شدن متفاوت تر شده است. از این رو در این آزمون با توجه به شرایط مختلف و اصولی ای که یک فرد برای طی کردن به سمت بیش از ۱۳ زمینه ی سلبریتی شدن از مجری و خواننده و ورزشکار و بازیگر تا نویسنده و ... طی نماید، مخاطب می تواند به فهم دقیقی از جایگاه خود برای تبدیل شدن به یک سلبریتی دست پیدا کند. این آزمون نیز در نوع خود یکتاست.

۳- آزمون توان و میزان درآمدزایی به عنوان یک اینفلوئنسر

چه بخواهیم چه نخواهیم اینفلوئنسرها جزو قشر درآمدزا جامعه محسوب می شوند و اینفلوئنسر شدن منجر به درآمدزایی فراوانی می گردد و فرصت های بیشمار ناشی از معروف شدن و محبوبیت. از این رو در تست درآمدزایی ما نه فقط به شرایط بیرونی بلکه به شرایط ذاتی و رفتاری و اخلاقی و دیدگاه موجود فرد در مورد درآمدزایی نگاه میکنیم تا بتوانیم پیش بینی درستی از توان درامدزایی افراد در صورت اینفلوئنسر شدن به آن ها بدهیم.

آیا تست های ادسنسور قابلیت کپی برداری دارند؟

به دلیل پیچیده بودن الگوریتم طراحی آزمون ها، حتی با در دست داشتن کلید آزمون ها نیز امکان کپی برداری از این آزمون برای پاسخ دهی دقیق و شخصی سازی شده به هر کاربر کم می باشد.

آیا ادسنسور تست ها و آزمو نهای دیگری نیز طراحی کرده است؟

بله مجموعا ۷ تست آنلاین در حوزه ی شبکه های اجتماعی در دستور کار قرار دارد که سه مورد آن ذکر شد.

برای شروع از کجا باید اقدام کنیم؟

به وبسایت ادسنسور به نشانی adsensor.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادسنسور

AdSensor ® ادسنسور از۱۳۹۴ Social Media Agency شش تست آنلاین در زمینه اینفلوئنسر شدن و آزمون سلبریتی مشاوره برند تبلیغات کریپتو و NFT تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ انواع تست تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران مهم ترین کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران می باشند . ادسنسور تنها برند معتبری است که در ایران به طور موثر و معتبر اقدام به تبلیغات سیستماتیک در شبکه های اجتماعی می نماید.کاربر داشبورد پیشرفته ای دارد که گزارش کامل کمپین تبلیغاتی خود را خواهد دید. اجرای ۳۰۰۰ کمپین با ۵۰۰ برند و ۸۰۰۰ ناشر ، کارنامه ادسنسور است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی