اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204047352723015
در دسترس نیست

معرفی فروشگاهی اینترنتی که استاندارد جدیدی در کیفیت خدمات تعریف کرده است

کد: 140204047352723015

، تهران , (اخبار رسمی): با یک جستجوی ساده عبارت "تجربه خرید از لیپک" در، موتور جستجوی گوگل، سیلی از تجربه‌های خرید موفق و کامنت‌های مثبت کاربران را خواهید دید. کامنت‌های کاربرانی که تجربه خرید از لیپک را داشته‌اند نشان می‌دهد که تا چه اندازه پشتیبانی و نحوه ارسال آن مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی فروشگاهی اینترنتی که استاندارد جدیدی در کیفیت خدمات تعریف کرده است
فروشگاه اینترنتی لیپک
معرفی فروشگاهی اینترنتی که استاندارد جدیدی در کیفیت خدمات تعریف کرده است
نمایی از فروشگاه اینترنتی لیپک

این همه فروشگاه اینترنتی چرا لیپک! لیپک یک فروشگاه لوازم دیجیتال با به صرفه‌ترین قیمت‌ها و بهترین خدمات پشتیبانی است.

این همه فروشگاه اینترنتی چرا لیپک! لیپک یک فروشگاه لوازم دیجیتال با به صرفه‌ترین قیمت‌ها و بهترین خدمات پشتیبانی است. با یک جستجوی ساده عبارت "تجربه خرید از لیپک" در، موتور جستجوی گوگل، تجربه‌های خرید و کامنت‌های مثبت کاربران لیپک را خواهید دید. کامنت‌های کاربران قبلی که تجربه خرید از سایت لیپک را داشته‌اند به ما نشان می دهد که تا چه اندازه پشتیبانی و نحوه ارسال این فروشگاه مورد توجه قرار گرفته است. طبق بررسی‌های ما این فروشگاه، یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی از نظر کیفیت خدمات است.

چند سالی است که لیپک فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه فروش اینترنتی کالا آغاز کرده است. لیپک یک فروشگاه اینترنتی با هدف همراهی کاربران به یک گام جلوتر است. با یک گردش کوتاه در سایت لیپک متوجه راحتی رابط کاربری آن خواهید شد. یعنی که وقتی صفحه کالایی را بازمی‌کنید، در نگاه اول به صورت مختصر و مفید مشخصات کلی کالای مورد نظر را خواهید دید، اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید در بخش نقد وبررسی کالا، با مطالعه اطلاعات تکمیلی، به راهنمایی‌های خوبی برای یک انتخاب دست خواهید یافت.

خرید بدون دغدغه و با کیفیت مهم است! شاید سال‌های قبل برای خرید موبایل یا لپ‌تاپ می‌بایست به مراکز فروش در سطح شهر مراجعه کرد و ممکن بود با گرفتار شدن در ترافیک دیگر اعصاب و حوصله‌ای برای خرید باقی نماند. علاوه بر این حجم بالای اطلاعات درباره تنوع کالا باعث سردرگمی می‌شد. اما امروزه دیگر خرید آنلاین موبایل، لپ‌تاپ یا تلبت و هر نوع اکسسوری که به کالاهای پرمصرف تبدیل شده‌اند؛ یک اتفاق عادی در زندگی همه افراد شده است. لیپک برای تجربه یک خرید خوب اینترنتی نکات مهمی را مورد توجه قرار داده است تا شرایط را برای کارباران آسان و بهتر کند.

اصالت کالا مهم‌ترین نکته در خرید اینترنتی است! توصیه می‌شود که روی اصل بودن کالایی را از فروشگاه اینترنتی می‌خرید حساس باشید. با توجه به نظرات کاربران، کالاهای موجود درسایت لیپک دارای گارانتی اصالت کالا هستند. همانطور که می‌دانید در بازار کالاهای مشابه بسیارزیاد شده است و تشخیص کالای اصل از کپی آن کار چندان آسانی نیست. لیپک به کاربران و خریداران خود این اطمینان را می‌دهد که کالای خریداری شده با سیستم کنترل کیفیت از اصل بودن آن ارائه می‌شود.

هزینه‌ای که برای کالای دیجتال صرف می‌شود به نسبت بالا است پس برای اینکه سود بیشتری از خرید اینترنتی داشته باشید، لیپک همواره سعی کرده است برای رفاه حال کاربران خود کمترین میزان سود را روی کالاهای خود قرار دهد تا تمام کالاها را با بهینه‌ترین و به صرفه‌ترین قیمت برای شماعرضه کند.

شاید بعد از خرید کالا متوجه وجود مشکلی در آن شده باشید؛ بنابراین می‌بایست به وجود خدمات پشتیبانی قوی و 24 ساعته آن سایت توجه کنید که در این مواقع به آن واحد مراجعه کنید. لیپک با ارائه خدمات 24 ساعته پشتیبانی از لحظه‌ای که سفارش ثبت می‌شود تا زمان ارسال سریع کالا و در مدتی ‌که کالا مشمول گارانتی است همیشه همراه شماست. به این ترتیب هر زمان سوالی در مورد کالا و اطلاعات خاص آن کالا داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان آن تماس بگیرید. کارشناسان سایت با صبر و حوصله تمام سوالات شما را پاسخ خواهند داد و هر گونه راهنمایی و پرسشی در مراحل خرید کالا داشته باشید در کنار شما خواهند بود.

سعی کنید برای خرید موبایل، لپ تاپ ، تبلت یا هراکسسوری دیجیتال روزمره، هزینه متناسب با بودجه خود در نظر بگیرید. لیپک برای اینکه همیشه به صرفه ترین قیمت‌ها را برای مشتریان خود داشته باشد در زمان‌هایی متناسب با نیاز بازار قیمت‌های محصولات را در بخش پیشنهاد ویژه با درصد بالایی تخفیف می‌دهد. پس بهتر است از این فرصت‌های استثنایی برای خرید کالای مورد نظر خود استفاده کنید تا با بهترین قیمت آن را بخرید و سود بیشتری نیز از خرید خود داشته باشید.

ارسال سریع و به موقع نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای اطمینان به یک فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال است. لیپک همیشه و در همه حال پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن چیزی در حدود 30 دقیقه، کالا را بسته‌بندی و آماده ارسال یا  دریافت به صورت حضوری می‌کند. شما با لینکی که به صورت پیامکی برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید از زمان دقیق آماده شدن کالا مطلع شوید.

این روزها فروشگاه های اینترنتی زیادی سر از بازارهای مختلف ایران در آورده است و همه آن‌ها خدماتی مثل ارسال، بررسی محصول، ضمانت بازگشت و ... را ارائه می‌دهند و همه آن‌ها کاربر را با تبلیغاتی مثل ارسال سریع، امکان بازگشت کالا، ضمانت اصالت و قیمت کالا، به خرید از خودشان توصیه می‌کنند، اما همیشه وقتی کالا را می‌خرید و هزینه را پرداخت می‌کنید، شرایط تغییر می‌کند. حالا باید ارسال را پیگیری کنید و متوجه می‌شوید بسیاری از آن‌ها حتی تلفن شما را جواب نمی‌دهند و حتی اگر پشتیبانی خوبی داشته باشند، با دریافت کالا ممکن است متوجه شوید، کالایی که سفارش داده‌اید با آنچه به دست شما رسیده است متفاوت است. اگر مشتری پیگیری باشید شاید به فکر بازگشت کالا بیفتید ولی آیا واقعاً شما می‌توانید بدون قید و شرط کالا را پس بدهید و هزینه خود را دریافت کنید؟ همه این‌ها را گفتیم که بدانیم چیزی که تبلیغ می‌شود با واقعیت فروشگاه‌های اینترنتی تفاوت زیادی دارد.

در این میان فروشگاه‌هایی موفق هستند که همین خدماتی که همه تبلیع می‌کنند را به بهترین شکل اجرا کنند. یکی از این فروشگاه‌ها، لیپک است که خدمات فوق‌العاده با کیفیتی دارد و پشتیبانی آن‌ها واقعا سعی در کمک به شما دارد و توصیه ما این است که حداقل یک بار خرید از این فروشگاه را امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی لیپک

شرکت اندیشه راه آگاه آیندگان کنگان با نام تجاری لیپک با یک سوال شکل گرفت. اگر بخواهیم یک کالای دیجیتال را سریع‌تر و به صرفه‌تر به دست خریداران برسانیم چه باید کرد؟ در همین راستا تصمیم گرفتیم با تشکیل تیم‌های متخصص در امور بازرگانی، انبارداری، توسعه وب و پشتیبانی فروشگاهی اینترنتی تاسیس کنیم. تیم بازرگانی اولویت تیم بازرگانی لیپک، تامین و عرضه کالاهای دیجیتال با قیمت مناسب و گارانتی معتبر است. از همین رو تامین کننده‌های داخلی و خارجی با وسواس خاصی انتخاب می‌شوند. از اهداف اصلی تیم لیپک این است که کاربران لیپک به کالای اصل با قیمت مناسب‌تر از بازار دسترسی داشته باشند. تیم تولید محتوا در بخش محتوا، همکاران لیپک با دریافت اطلاعات محصولات، با دقت و وسواس بسیاری محتوا و ویژگی‌های کالاها را در سایت بارگزاری می‌کنند، تا کاربران بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات محصول، کالای مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنند. تیم انبار با ورود محصولات در انبار لیپک، تمام کالاها از نظر اصالت و سلامت فیزیکی بررسی می‌شوند تا امکان ثبت و ورود به انبار لیپک را دریافت کنند. تیم پردازش لیپک در تمام ساعات کار با دریافت فاکتور هر سفارش، در نهایت دقت و پس از کنترل نهایی، کالای منتخب شما را به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی می‌کنند. تیم پردازش با افتخار می‌گوییم که وقتی سفارشتان را ثبت می‌کنید. تیم پردازش سفارش کالا را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسته‌بندی و آماده ارسال می‌کنند. سفارش‌های شهر تهران در کمتر از ۳ ساعت به دست کاربر می‌رسد و سفارش‌های دیگر شهرها در سریع‌ترین زمان ممکن به شرکت‌های پستی تحویل داده می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]