اطلاعات تماس
  • 093968*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204057354622786
در دسترس نیست

4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید

کد: 140204057354622786

، (اخبار رسمی): استوک یعنی چه؟ کلمه استوک یک کلمه انگلیسی هست که بصورت stock نوشته می شود و به معنای موجودی و در انبار است.

4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید
4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید
4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید
4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید
4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید
4 فروشگاه لوازم کامپیوتری که قبل از خرید باید ببینید

دلیل استفاده از این واژه در لپ تاپ بخاطر ارسال محصولات مانده در انبار کشورهای اروپایی که مدت گارانتی آنها تمام شده است به کشور های آسیایی است.

این محصولات چون مدت گارانتی آنها گذشته و سری های جدید لپ تاپ وارد بازار شده اند با قیمت کمتری به کشور های آسیایی فروخته و ارسال می شوند.

از آنجایی که میدانیم در کشور های اروپایی مهلت تست چند روزه یا چند ماهه برای کالاهایی مانند لپ تاپ وجود دارد، لپ تاپ هایی که به هر دلیلی بازگردانده می شوند به انبار منتقل می شود و این سری از لپ تاپ ها نیز با نام لپ تاپ استوک به کشورهای آسیایی ارسال می شوند.

در این مقاله، سعی می کنیم به بررسی 3 فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی بپردازیم.

ویژگی های مختلفی را می توان برای انتخاب فروشگاه های آنلاین لوازم کامپیوتری در نظر گرفت، اما ما میخواهیم در این مقاله به بررسی مهترین ویژگی های این فروشگاه ها بپردازیم:

1.     اعتبار و امنیت فروشگاه، با توجه به وجود زیاد فروشگاه های آنلاین لوازم کامپیوتری و لپ تاپ انتخاب یک فروشگاه که امنیت اطلاعات کاربر و خرید مشتریان را فراهم کند بسیار مهم و حائز اهمیت است، استعلام فروشگاه و بررسی نماد های الکترونیکی می تواند راه مناسبی برای تشخیص یک فروشگاه آناین با امنیت بالا و معتبر می تواند باشد.

2.     موجودی کالاها: بهتر است از فروشگاه های لوازم کامپیوتری خرید کنید که تعداد متنوع کالا و وضعیت موجودی آنها همیشه بروز باشد.

3.     بروز بودن قیمت ها: با توجه به تغییرات و نوساناتی که این روزها در بازارهای مالی وجود دارد از فروشگاه هایی خرید کنید که همیشه قیمت ها را بروز کرده و نیاز به استعلام قیمت مجدد نباشد و با خیال راحت خریدتان را انجام دهید

4.     مقایسه محصولات: اکثر فروشگاه های آنلاین لوازم کامپیوتری ابزارهای مختلفی را در وبسایتشان برای مقایسه محصولات دارند، این ابزارها باعث میشوند که توانایی مقایسه مشخصات و قیمت را همزمان باهم به شما ارائه دهند و راحتتر بتوانید تصمیم گیری کنید .

معتبرترین فروشگاه های آنلاین لوازم کامپیوتری دست دوم

  دیجی کالا فروشگاه نوت بوک و اولترابوک

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین لوازم لکترونیکی در ایران است که با افزایش تعداد محصولات و تنوع محصولات خود توانسته مشتریان بیشتری را از سراسر کشور به سمت خود بکشاند. برای خرید لوازم کامپیوتری و لپ تاپ در دیجی کالا به آدرس www.digikala.com بخش فروش لپ تاپ و اولترابوک مراجعه کنید.

ایمالز فروشگاه لپ تاپ و کامپیوتر

ایمالز یک وبسایت مقایسه قیمت و مشخصات لوازم الکتونیک است که در آن میتوانید فروشگاه های مختلف فروش لوازم کامپیوتری ولپ تاپ را پیدا کنید. با توجه به اینکه فوشندگان برای ثبت کالاهای خود در ایمالز نیاز به احراز هویت دارند در صورت هرگونه مشکل میتوانید از طریق پشتیبانی ایمالز شکایات و نطرات خود را در رابطه با فروشنده اعلام و پیگیری کنید. برای مشاهده لوازم کامپیوتری در ایمالز به آدرس  emalls.ir دسته لپ تاپ و کامپیوتر مراجعه کنید.

ترب فروشگاه لوازم الکترونیکی

وبسایت ترب یک فروشگاه نیست بلکه تنها یک واسط فروشگاهی است که تنها استعلام قیمت ها را نشان میدهد. برای ثبت فروشگاه در ترب نیاز به احراز هویت دارید پس فروشگاه های ثبت شده در ترب نیز قابلیت پیگیری دارند. برای خرید لوازم کامپیوتری در ترب به آدرس torob.com لیست قیمت لپ تاپ و نوت بوک مراجعه کنید. 

خرید از لپ تاپ ونوس

وبسایت بازرگانی ونوس فروشگاه آنلاین لوازم کامپیوتری دست دوم است. این وبسایت با واردات عمده لپ تاپ و لوازم جانبی استوک از کشور عمارات متحده عربی به ایران توانسته محدودیت های دسترسی به کاربران را به لوازم کامپیوتری اروپایی و با کیفیت را کاهش دهد.

قیمت های مناسب نسبت بازار و ارسال سریع و همچنین گارانتی محصولات از ویژگی های این فروشگاه است. این وب سایت با داشتن پشتبانی و خدمات پس از فروش توسط تیم متخصص توانسته اعتماد کاربران و خریداران را بدست بیاورد و نظرات کاربران اینترنتی را به خود جلب کند.

برای خرید لوازم کامپیوتری از بازرگانی ونوس به b-venus.com لپ تاپ استوک مراجعه کنید

خلاصه مطالب

در میان بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لوازم و قطعات کامپیوتر، فروشگاه‌های فوق بر اساس کیفیت محصولات، قیمت رقابتی، خدمات مشتری و تحویل سریع سفارشات به عنوان برترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم و قطعات کامپیوتر شناخته می‌شوند.

با توجه به نیازها و ترجیحات خود، مشتریان می‌توانند از بین این فروشگاه‌ها، بهترین گزینه را برای خرید لوازم و قطعات کامپیوتر خود انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093968*****
[نمایش اطلاعات]