اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204117362822835
در دسترس نیست

بهترین پادکست انگلیسی در آموزش زبان

کد: 140204117362822835

، (اخبار رسمی): پادکست انگلیسی یکی از روش های تقویت مهارت لیسنینگ است. با این ابزار کمک آموزشی ضمن آشنایی با لهجه ها و تلفظ صحیح کلمات، عبارت ها و اصطلاحات عامیانه برای پیشبرد مهارت صحبت کردن را می آموزید.

بهترین پادکست انگلیسی در آموزش زبان
بهترین پادکست انگلیسی در آموزش زبان

یکی از راه های تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی گوش دادن به پادکست است. پادکست انگلیسی یکی از ابزارهای کم هزینه آموزشی است که گوش دادن به آن برای آشنایی زبان آموزان با لهجه ها و تلفظ صحیح کلمات اهمیت دارد. یادگیری عبارت ها و اصطلاحات عامیانه و پیشبرد مهارت مکالمه در سطح پیشرفته از دیگر مزایای گوش دادن به پادکست های زبان انگلیسی است.

بخش مهمی از آموزش زبان انگلیسی در موسسات مختلف، بر پایه تقویت مهارت لیسنینگ و استفاده از پادکست های  مختلف است. آموزش زبان انگلیسی در مشهد نیز از جمله موسساتی است که متدها و ابزارهای تقویت این مهارت را در سطوح مختلف آموزش زبان آموزان مدنظر قرار می دهد.

بهترین پادکست های آموزش زبان انگلیسی

بخش مهمی از تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی از طریق گوش دادن به پادکست حاصل می شود. پادکست زبان انگلیسی در موضوعات مختلف برای آشنایی با نحوه صحبت کردن افراد بومی و لهجه های مختلف اهمیت بسزایی دارد. این موضوع به ویژه برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. آموزش زبان برای مهاجرت مشهد استفاده از این ابزارهای کمک آموزشی را در چهارچوب برنامه های خود قرار داده است.

Business English Pod، پادکست یادگیری اصطلاحات تجارت

بهترین پادکست زبان انگلیسی برای افرادی که مبادلات کاری با سایر کشورها انجام می دهند، همین پادکست است. متن محورههای این پادکست به صورت فایل نوشتاری در اختیار مخاطب قرار می گیرد. این ویژگی به درک بهتر مطالب کمک بیشتری می کند.

ELT Podcasts، پادکست انگلیسی برای سطوح مبتدی تا پیشرفته این پادکست شامل اپیزودهایی در موضوعات عمومی و به صورت محاوره بین دو یا چند نفر است. گرچه این پادکست از جمله پادکست های قدیمی در اموزش زبان انگلیسی معرفی می شود؛ اما، سطح بندی مناسب و کیفیت بالای تلفظ کلمات، هنوز هم این پادکست را از منابع مفید در یادگیری قرار می دهد.

VOA، محبوب ترین پادکست های زبان انگلیسی

VOA از جمله بهترین و شناخته شده ترین پادکست های انگلیسی برای زبان آموزان است. این پادکست موضوعات گسترده ای را به شکلی ساده و سرعتی متعادل بیان می کند. اخبار، موضوعات علمی، فناوری، محیط زیست، فرهنگ و ... بخشی از موضوعاتی هستند که در این پادکست به آن پرداخته می شود.

Elementary Podcasts، پادکست انگلیسی برای سطوح مبتدی

این پادکست زبان انگلیسی به طور اختصاصی برای زبان آموزان سطوح مبتدی تولید شده است. دنیای مختلفی از موضوعات با زبانی روان و قابل فهم برای مخاطب بیان می شود. متن تمام اپیزودهای این پادکست در اختیار میزبانان آن قرار می گیرد.

Quality Time ESL، بهترین پادکست یادگیری گرامر

این پادکست در چهار مجموعه مختلف تولید شده است. مجموعه The Essential English، برای زبان آموزان مبتدی مناسب می باشد. در سه مجموعه دیگر این پادکست انگلیسی، آموزش ساختارهای مختلف گرامر مدنظر قرار گرفته است.

The American Life، پادکست زبان انگلیسی پیشرفته

اگر علاقمند به سبک های مختلف زندگی در امریکا هستید، این پادکست را فراموش نکنید. در این پادکست انگلیسی، موضوعات مختلف از سبک زندگی اجتماعی این کشور در قالب داستان هایی جذاب بیان می شوند.

The English We Speak، پادکست یادگیری اصطلاحات انگلیسی

این پادکست از تولیدات خبرگزاری bbc است. در هر اپیزود آن، اصطلاحی دشوار آموزش داده می شود. گوش دادن به این پادکست زبان انگلیسی را به زبان آموزان متوسط تا پیشرفته پیشنهاد می کنیم.

Culips، بهترین پادکست برای آموزش روزمره زبان انگلیسی

Culips، تیمی است که به طور تخصصی در انتشار پادکست برای زبان آموزان فعالیت می کند. تمرکز اصلی این پادکست بر آموزش روزمره زبان انگلیسی و درک بهتر مکالمات افراد بومی است. اپیزودهای این پادکست در چهار بخش ویژه طبقه بندی می شوند. این بخش ها با هدف تقویت مهارت شنیداری، تلفظ صحیح کلمات، یادگیری اصطلاحات مربوط به موقعیت های مختلف و عبارات عامیانه انگلیسی تولید شده اند.

ESLpod، معتبرترین پادکست های انگلیسی

ESLpod از جمله پادکست های تولید شده توسط دو استاد برجسته آمریکایی است که هر یک سابقه بالایی در حوزه آموزش آکادمیک دارند. این پادکست با هدف ارتقا مهارت شنیداری، آموزش لغات و آشنایی با فرهنگ آمریکا تولید شده است.

All Ears English، پادکست آموزش اصطلاحات عامیانه انگلیسی

این پادکست برای زبان آموزانی که علاقمند به یادگیری اصطلاحات عامیانه و رایج بومی زبان های آمریکا هستند، گزینه مناسبی است. عبارت هایی دشوار برای افراد غیر انگلیسی زبان به شکلی ساده در اپیزودهای مختلف این پادکست بیان می شود. این پادکست برای یادگیری لغات کاربردی در فرهنگ آمریکا گزینه مناسبی است.

Tumble، پادکست آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

Tumble یکی از بهترین پادکست های انگلیسی برای کودکان است. این پادکست انگلیسی در اپیزودهای مختلف زبانی ساده به بیان موضوعات علمی می پردازد. جذابیت موضوعی و موزیک های شاد از ویژگی هایی است که شنیدن این پادکست را برای کودکان مناسب می سازد.

نکته مهم آموزش زبان انگلیسی به کودکان، استفاده از روش های مهیج و سرگرم کننده آموزشی است. این ویژگی باید در انتخاب پادکست هم مدنظر قرار گیرد. آموزش زبان کودکان در مشهد نیز با تکیه بر این ابزار کمک آموزشی و تکنیک های نوینی چون مونته سوری، یادگیری زبان انگلیسی این گروه سنی را آسان می کند.

پادکست آموزش زبان انگلیسی، بهترین ابزار تقویت مهارت های زبان

گوش دادن به پادکست انگلیسی باعث تقویت مهارت های زبان آموز در بسیاری از ابعاد می شود. تلفظ صحیح واژگان، آشنایی با لهجه ها و درک بهتر صحبت افراد بومی بخش مهمی از مزایای استفاده از این ابزار کمک آموزشی است. علاوه براین، ضمن آشنایی با اصطلاحات رسمی و عامیانه می توان سطح پیشرفته تری از مکالمات را انجام داد.

اگر شما هم  قصد یادگیری زبان انگیسی در سطح پیشرفته را دارید، استفاده از این ابزار کمک آموزشی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش