اطلاعات تماس
  • 041323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204157371322483
در دسترس نیست

تردز اینستاگرام Threads چیست؟ چگونه از تردز استفاده کنیم؟

کد: 140204157371322483

، (اخبار رسمی): مارک زاکربرگ به تازگی نسخه اولیه تردز اینستاگرام Threads را معرفی کرد، برنامه ای که توسط تیم اینستاگرام برای اشتراک گذاری متن ساخته شده است. از این پس چه تولید کننده محتوا باشید و چه یک کاربر معمولی، Threads یک فضای جدید و مجزا برای اشتراک گذاری متن و سایر محتوا می‌باشد؛ دقیقا مثل توییتر!

تردز اینستاگرام Threads چیست؟ چگونه از تردز استفاده کنیم؟
تردز اینستاگرام وبسایت مقصد

مارک زاکربرگ به تازگی نسخه اولیه تردز اینستاگرام Threads را معرفی کرد، برنامه ای که توسط تیم اینستاگرام برای اشتراک گذاری متن ساخته شده است. از این پس چه تولید کننده محتوا باشید و چه یک کاربر معمولی، Threads یک فضای جدید و مجزا برای اشتراک گذاری متن و سایر محتوا می‌باشد؛ دقیقا مثل توییتر!

ما در تلاش هستیم تا Threads را با شبکه‌های اجتماعی محیط باز و قابل تعامل که معتقدیم می‌توانند آینده اینترنت را شکل دهند، سازگار کنیم.

شرکت اینستاگرام

اینستاگرام جایی است که میلیاردها نفر در سراسر جهان از طریق عکس و ویدیو به یکدیگر متصل می شوند. چشم انداز ما با تردز اینستاگرام این است که بهترین کارهایی را که اینستاگرام انجام می دهد را در نظر بگیریم و آن را به متن گسترش دهیم و فضایی مثبت و خلاقانه برای بیان ایده های شما ایجاد کنیم. درست مانند اینستاگرام، با Threads می‌توانید دوستان و پیج هایی که علایق شما را به اشتراک می‌گذارند، دنبال کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید – از جمله افرادی که در اینستاگرام و فراتر از آن دنبال می‌کنید.

محصول پیشنهادی: خرید بازدید ریلز

چگونه از اپلیکیشن تردز اینستاگرام استفاده کنیم؟

شروع کار با تردز اینستاگرام بسیار آسان است: به سادگی از حساب اینستاگرام خود برای ورود به سیستم استفاده کنید. نام کاربری و تأیید اینستاگرام شما با گزینه ای برای سفارشی کردن پروفایل خود به طور خاص برای Threads انجام می شود.

چگونه از اپلیکیشن تردز اینستاگرام استفاده کنیم؟

آموزش ورود و استفاده از تردز اینستاگرام

برای ورود به اکانت تردز کافی است:

اپلیکیشن تردز اینستاگرام را دانلود و نصب کنید

پس از اینکه وارد اپلیکیشن تردز اینستاگرام شدید، در صفحه اصلی اکانت شما با نام کاربری و تصویر پروفایلتان ظاهر خواهد شد؛ روی آن کلیک کنید.

سپس برای وارد کردن اطلاعات می‌توانید از دکمه import from instagram استفاده کنید.

و در نهایت می‌توانید به تمامی فالوور های خود در اینستاگرام درخواست فالو بفرستید.

همه افراد زیر 16 سال (یا در برخی کشورها زیر 18 سال) هنگام پیوستن به تردز اینستاگرام در یک پروفایل خصوصی پیش‌فرض قرار می‌گیرند. می‌توانید همان پیج هایی را که در اینستاگرام فالو دارید را دنبال کنید و افراد بیشتری را پیدا کنید که به کارهای مشابه شما اهمیت می‌دهند. ویژگی‌های اصلی دسترسی که امروزه در اینستاگرام موجود است.

فید شما در تردز اینستاگرام شامل متن ها و پست هایی است که توسط افرادی که دنبال می‌کنید پست می‌شوند و محتوای توصیه شده از تولید کنندگان محتوای جدید که فالوور های شما دنبال میکنند.

پست های تردز می‌توانند حداکثر 500 کاراکتر تقریبا معادل صد کلمه باشند و البته شامل متن، عکس، لینک، ویدئو ها حداکثر تا 5 دقیقه باشند.

با استفاده از تردز اینستاگرام می‌توانید به راحتی یک پست تردز را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید یا پست خود را به عنوان یک لینک در هر پلتفرم دیگری که انتخاب می‌کنید به اشتراک بگذارید.

آنچه شرکت اینستاگرام در مورد تردز می‌گوید

در اپلیکیشن تردز شما می‌توانید انتخاب کنید که چه کسانی بتوانند از شما در پست های خودشان نام ببرند و یا چه کسانی بتوانند محتوای شما را دیده و پاسخ دهند.

همچنین مانند اینستاگرام می‌توانید کلماتی منفی را که دوست ندارید برای فیلتر کردن به پاسخ کاربران به تردز های شما انتخاب کرده و به راحتی فیلتر کنید.

همانند اینستاگرام اگر حسابی را در Threads دوست نداشتید می‌توانید با کلیک روی گزینه سه نقطه در پروفایل آن، اکانت مقابل را بلاک، ریپورت و یا آنفالو کنید.

در مورد محتوای اسپم در تردز، اینستاگرام میگوید:

مانند همه محصولاتمان، در اپلیکیشن تردز نیز امنیت کاربران در مشاهده و مصرف محتوا را جدی می‌گیریم.

از سال 2016، ما بیش از 16 میلیارد دلار برای ایجاد تیم ها و فناوری های مورد نیاز برای محافظت از کاربران خود سرمایه گذاری کرده ایم، و همچنان بر پیشبرد تلاش ها و سرمایه گذاری‌های برای حفظ یکپارچگی جامعه خود متمرکز هستیم.

به زودی، ما در حال برنامه ریزی برای سازگاری Threads با ActivityPub هستیم، ActivityPub پروتکل شبکه اجتماعی باز که توسط کنسرسیوم وب جهانی (W3C) ایجاد شده است،

این کار Threads را با برنامه‌های دیگری که از پروتکل ActivityPub نیز پشتیبانی می‌کنند، مانند Mastodon و WordPress، قابل اجرا می‌کند

به انواع جدیدی از اتصالات اجازه می‌دهد که امروزه در اکثر برنامه‌های اجتماعی امکان‌پذیر نیستند. پلتفرم‌های دیگر از جمله Tumblr برنامه‌هایی را برای پشتیبانی از پروتکل ActivityPub در آینده به اشتراک گذاشته‌اند.

منبع: تردز اینستاگرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041323*****
[نمایش اطلاعات]