اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204177373521741
در دسترس نیست

شمش صد گرمی در اقتصاد تورمی و روش های سرمایه گذاری روی مسکوکات طلا

خرید شمش 100 گرمی برای سرمایه گذاری

کد: 140204177373521741

، (اخبار رسمی): سرمایه گذاری روی مسکوکات طلا مانند شمش و سکه همواره روی دو محور اصالت کالا و میزان کارمزد استوار بوده است. بعد سوم برای بررسی تخصصی سرمایه گذاری طلا میزان حجم ریالی سرمایه مورد نظر میباشد که شمش های 100 گرمی در این حوزه برای سرمایه گذاری بررسی میشود.

خرید شمش 100 گرمی برای سرمایه گذاری
خرید شمش 100 گرمی با فاکتور رسمی

خرید شمش های 100 گرمی در دو عیار 995 و 999 در بازار ارائه میشود ، اصالت شمش های 100 گرمی دو برند zcoin و Hy Rank در بازار شناخته شده هستند.

خرید شمش 100 گرمی

شمش 100 گرمی  با عیار 24 یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری روی طلا برای بودجه های بالای 300 میلیون تومان یا 7000 دلار است که ارزش سرمایه مورد نظر را  حفظ میکند و روشی امن و قابل اعتماد است. برای حفظ ارزش پول در شرایط تورمی فعلی برای جلوگیری از آسیب تورم خرید شمش رایج است. 

شمش طلا دارای نقد شوندگی بالایی بوده که از مزایای خرید طلا به صورت کلی است. 

خرید شمش در اوزان مختلف از یک کیلویی تا چند ده گرمی بایستی با فاکتور معتبر مورد تائید اتحادیه های طلا و صراف ارائه شود. 

کارمزد شمش 100 گرمی

خرید شمش 100 گرم دارای  کارمزد کمتری نسبت به شمش های که وزن کمتری دارند است ، به همین دلیل همیه خرید شمش های 100 گرمی نسبت به شمش های دیگر طرفدران بیشتری دارد.

شمش های 100 گرمی انواع مختلفی دارند

 شمش های 100 گرمی های رنک (HyRank) و شمش های 100 گرمی زکوین zcoin که ضرب و ساخت ایران میباشند و دارای مجوز از سوی اتحادیه مربوطه نیز هستند و با کد T سازمان استاندارد به فروش میرسند. 

تفاوت شمش با طلای ابشده

طلای آبشده به تکه های طلایی گفته میشود که عیار مشخصی ندارند اما از روی انگ حک شده روی آن میتوان به اطلاعت عیار و جایی که ری گیری شده است، دسترسی پیدا کرد اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر طلای ابشده را از جای مطمئنی نخرید ممکن است اطلاعات ثبت شده روی آن هم با واقعیت تطابق نداشته باشد .

بر خلاف طلای آبشده شمش دارای عیار مشخص است و اعتبار بیشتری دارد لذا خرید آن امن تر و با اطمینان بیشتری برای سرمایه گذاران است و خرید و فروش آن به مراتب از طلای آب شده آسان تر است و به همین دلیل شمش به عنوان شاخه اصلی در مسکوکات طلا شناخته میشود. 

اطلاعات انگ های طلای ابشده در سامانه اتحادیه طلا و جواهر بعد از مدتی حذف میگردد  لذا در مبحث فروش مشکلات زیادی برای دارنده ان بوجود می آورد.

خرید شمش  صد گرمی در برند های معتبر بازار مانند های رنک و زکوین در آدرس https://zcoinn.com/goldbar-100g برای سرمایه گذاران در دسترس است. 

خرید شمش صد گرمی می‌تواند به عنوان یک روش محافظتی در برابر تورم عمل کند. اغلب طلا و نقره در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و می‌توانند در مقابل تورم ارزش ثابتی داشته باشند.

لازم به ذکر است که قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری، بهتر است با یک مشاور مالی متخصص یا کارشناس بازار سرمایه مشورت کنید. 

یکی دیگر از مزایای خرید شمش صد گرمی، نگهداری آسان آن است. شمش صد گرمی به دلیل اندازه کوچک و استاندارد خود، به راحتی قابل نگهداری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس