اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211157803721741
در دسترس نیست

پنج برند برتر و معتبر تولید شمش طلا در دنیا

معرفی پنج برند معتبر شمش های سوئیسی و بین المللی

کد: 140211157803721741

، (اخبار رسمی): سوئیس یکی از کشور های مطرح در ضرب شمش طلا است. این کشور دارای مقررات سختگیرانه ای برای تولید شمش طلا است. شمش سوئیسی در دنیا از اعتبار زیادی برخوردار است و در کنار برند های سوئیسی برندهای دیگری نیز سهم قابل توجهی در فروش شمش طلا به خود اختصاص داده اند.

معرفی پنج برند معتبر شمش های سوئیسی و بین المللی
معرفی برند های معتبر برند شمش در دنیا

شمش های سوئیسی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و میتوان به برند pamp ، ولکامبی vacambi و دیگر برندهایی مانند زکوین تحت لایسنس اشاره نمود. خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری همواره مورد تاکید بوده است.

کشور سوئیسی از  و قدرتمند ترین کشور ها در ضرب وصادرات شمش های طلا است . این کشور دارای مقررات سختگیرانه ای برای تولید شمش طلامیباشد که به اطمینان از کیفیت و خلوص آن کمک می کند و همچنین شمش های طلا کشور سوئیس توسط شرکت های معتبری بازرسی، و تایید میشوند و هچنین دارای مهر و امضای معتبری هستند. شمش های طلای سوئیسی از بالاترین اعتبار در جهان برخوردار هستند. این شمش ها از طلای خالص 24 عیار ویا همان طلای 999.9 ساخته شده اند.شمش های طلای سوئیسی در میان سرمایه گذاران در فلزات گرانبها به ویژه طلا بسیار محبوب هستند این شمش ها دارای ارزش بالایی هستند و به راحتی قابل نقل و انتقال و معامله هستند.

در این مقاله ما به معروفترین و معتبر ترین این برند ها اشاره میکنیم :

  • شمش‌های طلای Credit Suisse

شمش‌های طلای Credit Suisse یکی از برندهای شناخته‌شده و معتبر در بازار جهانی سرمایه‌گذاری در طلاهستند و همچنان در بازار شمش طلا پیشرو است. شمش‌های آنها به دلیل خلوص بالا و طراحی‌های جذاب خود محبوب هستند. به‌ویژه آنها در شمش ‌های یک و ده اونس و شمش‌های "آزادی" در اندازه‌های کوچک محبوب هستند.
نکات بیشتر در شمش‌های طلای Credit Suisse  جهت اطلاعات بیشتر میتواند به سایت https://www.credit-suisse.com مراجعه کنید.

          2. شمش طلای Valcambi

شمش‌ طلای Valcambi یک نوع منحصربه‌فرد و نوآورانه از شمش طلا هستند که در سال 2011 توسط Valcambi یک شرکت تولید شمش معرفی شد. این شمش‌ها از طلای خالص 999.9ساخته شده‌اند و طوری طراحی شده‌اند که مانند کارت اعتباری در کیف جا شوند.
ویژگی‌های کلیدی شمش‌ طلای Valcambi این شمش ها در آدرس https://www.valcambi.com/ قابل مشاهده هستند.
         3. شمش های طلای PAMP
PAMP Suisse یکی از مشهورترین تولیدکنندگان شمش طلا در جهان است. این برند طیف گسترده‌ای از شمش‌های طلا در انواع طراحی ارائه می‌دهند.
PAMP Suisse، مستقر در سوئیس، از دهه 1970 برای سرمایه‌گذاران خصوصی و کلکسیونرها شمش طلا تولید می‌کند. آنها شمش‌های طلای خالص 999.9 را در اندازه‌های مختلف از 1 گرم تا یک کیلوگرم تولید می‌کنند. که در آدرس https://www.pamp.com/ قابل مشاهده هستند. شمش های برند PAMP به نسبت دیگر برند های شمش سوئیسی در کشور ما شناخته شده تر و محبوب تر هستند.
ویژگی‌های شاخص شمش طلای PAMP:        4. شمش طلای زکوین Zcoin
شمش طلای زکوین از طلای 24 عیار و با اصالت ساخته و ضرب میشود که دارای کد استاندارد میباشد همچنین شمش طلای زکوین به همراه کارت گارانتی و فاکتور رسمی ارائه میشود. زکوین با ارائه فاکتور رسمی و کارت گارانتی اعتبار و اصالت شمش طلای خود را تضمین میکند و سرمایه گذاران میتوانند با خیال راحت سرمایه خود را در شمش طلای زکوین سرمایه گذاری کنند.
شمش طلای زکوین در وزن های مختلفی ساخته میشود و در بستر بلاک چین امنیت آن تعریف شده است.

       5.شمش‌های طلای Argor-Heraeus

Argor-Heraeus یکی از تولیدکنندگان معروف شمش طلا است که در سوئیس مستقر است. شمش‌های طلای Argor-Heraeus در هر دو اندازه اونس و گرم موجود هستند و از طلای خالص 9999 تولید می‌شوند. این کارخانه ذوب همچنین مسئول تولید تمام شمش‌های طلا از طرف UBS است. شمش‌های ضرب شده کوچک آنها در یک کارت پلاستیکی مهر و موم شده قرار می‌گیرند و شمش‌های بزرگتر آنها دارای گواهینامه جداگانه هستند.این شمش ها درآدرس https://argor-heraeus.com قابل مشاهده هستند.
در پایان قابل ذکر است که شمش های طلای سوئیسی در صورتی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند که از فروشندگان معتبر و دارای جوازی که همراه شمش سوئیسی فاکتور رسمی به همراه درج شماره سریال صادر میکنند، خریداری شود تا از اصالت شمش سوئیسی خریداری شده اطمینان داشته باشید.

منبع رسانه تخصصی سرمایه گذاری زکوین 
  • شمش های این برند از طلای خالص 99.99 ساخته شده‌اند، که بالاترین استانداردها در طلا برای سرمایه‌گذاری برآورده می‌کنند. این شمش های طلا با بسته‌بندی غیرقابل دستکاری و گواهینامه‌های اصالت عرضه می‌شوند تا کیفیت و منشأ آنها را تضمین کنند.
  • شمش های طلای valcambi کوچک و سبک وزن هستند و به راحتی در کیف یا کیف دستی جا می‌شوند. این شمش‌ها را می‌توان به راحتی به مقادیر کوچکتر طلا تقسیم کرد، که آنها را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند طلا را به مقادیر کوچکتر بخرند و بفروشند، ایده‌آل می‌کند.
  • شمش‌های طلای PAMP دارای خلوص 999.9 هستند که آنها را به انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاران می‌کند که به دنبال دارایی با ارزش هستند. شمش‌های طلای PAMP در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده‌اند، بنابراین می‌توانید آنها را به راحتی بفروشید یا مبادله کنید.
  • معرفی برند های معتبر تولید و فروش شمش 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه