اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206147470721741
در دسترس نیست

شمش یک کیلویی طلا گزینه منتخب برای سرمایه گذاری

راهنمای خرید و قیمت شمش یک کیلویی طلا

کد: 140206147470721741

، (اخبار رسمی): شمش یک کیلویی طلا برای تبدیل نقدینگی و محافظت از تورم و صیانت از کاهش ارزش پول و تبدیل به امن ترین کالای سرمایه گذاری با نقدشوندگی بالا میباشد که توسط کارشناسان توصیه میشود و خرید آن از واحد های صنفی دارای جواز بایستی صورت پذیرد.

شمش یک کیلویی طلا گزینه منتخب برای سرمایه گذاری
خرید شمش یک کیلویی طلا و بهترین قیمت شمش یک کیلویی طلا

خرید شمش یک کیلویی به دلیل داشتن اصالت بالا و شرایط آسان برای نگهداری و همچنین قیمت شمش یک کیلویی با کارمزد کمتری که نسبت به سایر اوزان، گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول است.

دلایل پر فروش بودن شمش یک کیلویی

شمش یک کیلویی به دلیل کارمزد پایین و قیمت مناسب در میان سرمایه گذاران بسیار محبوب است ، زیرا مقدار قابل توجهی از سرمایه خود را میتوانند به طلا تبدیل کنند و ارزش آن را حفظ کنند و به مرور زمان بالا ببرند. یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن شمش یک کیلویی سهولت در نگهداری آن است و این امکان را به سرمایه گذار میدهد تا به آسانی انرا حمل و جابجا کند و به دلیل ابعاد و حجم ان شرایط امنی را برای سرمایه گذار فراهم میکند .

نحوه خرید رسمی با فاکتورررسمی شمش 1 کیلویی

خرید شمش یک کیلویی با فاکتور رسمی یکی از مواردی است که سرمایه گذاران توجه بسیار زیادی به آن میکنند ، زیرا نشان از اعتبار شمش 1 کیلویی است و فروش آن را نیز آسان تر میکند ، خرید شمش یک کیلویی با فاکتور رسمی تنها با خرید شمش یک کیلویی از مراکز معتبری امکان پذیر است که مجوز رسمی از اتحادیه طلا و سکه صراف تهران داردند و به همراه شمش یک کیلویی فاکتور رسمی صادر میکنند و شمش های یک کیلویی که به فروش میرسانند دارای عیار مشخص و کد شناسایی مشخص هک شده روی ان است .

سرمایه گذاران با خرید شمش یک کیلویی از چنین مراکز معتبری میتوانند با خیال راحت سرمایه خود را به شمش یک کیلویی تبدیل کنند .

جایگاه شمشیک کیلویی در سبد سرمایه گذاری

سبد سرمایه گذاری مجموعه ای از دارایی های متفاوت است که سرمایه گذار برای حفظ سرمایه خود سعی میکند با ایجاد تنوع مناسب از انواع دارایی ها سرمایه خود را به بهترین نحو حفظ کند و ارتقا ببخشد. سبد گردانی طلایی بدین معناسب که سرمایه گذار سرمایه خودش را در بخش های مختلفی از مسکوکات طلا سرمایه گذاری میکند و این سبد گردانی طلایی شمال طلا در اوزان و عیار های متفاوت است.

شمش یک کیلویی بدون حباب است از اصالت بالایی برخوردار است و جایگاه بالایی در سبد گردانی طلایی سرمایه گذاران دارد. و از طرف کارشناسان سرمایه گذاری بسیار توصه میشود که در چنین ارقامی برای سرمایه گذاری حتما سراغ شمش یک کیلویی نیز بروید .

شرایط نگهداری شمش یک کیلویی

از انجایی که شمش یک کیلویی داخل پک قرار نمیگرد باید به این نکته توجه کرد که انرا در جایی نگهداری نکنیم که مورد خط و خش و ضربه قرار بگیرد و همچنین از مکان امنی برای نگهداری شمش 1 کیلویی استفاده کنیم .

قیمت شمش یک کیلویی طلا

خرید شمش یک کیلویی به دلیل کارمزد مناسب آن نسبت به سایر اوزان از اولویت بالاتری نسبت به سایر اوزان برخوردار است. قیمت شمش یک کیلویی بر اساس اونس جهانی طلا و ارزش دلار آزاد محاسبه میشود. البته قیمت شمش نسبت به طلای آب شده بر اساس وزن بالاتر است که علت آن محدودیت عرضه شمش در بازار است. خرید شمش یک کیلویی https://zcoinn.com/gold-1kg با فاکتور رسمی اتحادیه و گواهی اصالت کالا از المان های اصلی سبد سرمایه گذاری روی مسکوکات طلا است. 

نوسان قیمت طلا تاثیر مستقیمی روی قیمت شمش یک کیلویی دارد.

سبد سرمایه گذاری طلا 

سرمایه گذاری روی طلا دارای ابعاد مختلفی است که شامل انواع سکه های بانکی و طلای آب شده و طلای دست دوم و شمش است. دپارتمان سرمایه گذاری زکوین در خصوص نوع چیدمان سبد طلایی سرمایه گذاران خدمات تخصصی ارائه میدهد ولی نکته مهم انتخاب شمش یک کیلویی برای سرمایه های بالای 3 میلیارد است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه