اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206187474321741
در دسترس نیست

شمش نقره به دلیل نرخ بالای نوسان در سرمایه گذاری مورد استقبال قرار گرفته است.

شمش نقره برای سرمایه گذاری پیشتاز شد

کد: 140206187474321741

، (اخبار رسمی): سرمایه گذاری در نقره در میان سرمایه گذاران به دلیل کمبودن آگاهی انان از مزایای سرمایه گذاری روی نقره ، طرفداران کمتری دارد. در این مقاله ما به بررسی مزایای سرمایه گذاری روی نقره میپردازیم و اطلاعات لازمه درباره سرمایه گذاری روی نقره را در اختیار شما قرار میدهیم.

 شمش نقره برای سرمایه گذاری پیشتاز شد
خرید و قیمت شمش نقره یک کیلویی برای سرمایه گذاری زکوین

خرید شمش نقره گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری و چینش به صرفه سبد سرمایه گذاری است ، که با خرید آگاهانه سود قابل توجهی برای سرمایه گذار فراهم میکند.

سرمایه گذاری در شمش نقره 
طلا و نقره جزو فلزات گرانبها هستند و در طول تاریخ یکی از گزینه های محبوب برای سرمایه گذاری در میان سرمایه گذاران بوده اند . این  فلزاتِ با ارزش، تفاوت‌هایی دارند. یکی از این تفاوت‌های اساسی در این دو، میزان مصرف آن‌ها در صنعت است.
در شرایطی که رکود پیش می‌آید، میزان مصرف نقره در واحد‌های صنعتی به دلیل کاهش تولید ناشی از رکود کاهش می‌یابد. با کاهش میزان تقاضا برای نقره از طرف صنایع، قیمت آن کاهش می‌یابد.
در نتیجه بهترین زمان برای سرمایه گذاری در نقره در اوج دوره رکود اقتصادی است.  زیرا با رونق گرفتن اقتصاد و افزایش تولید صنایع، تقاضا برای نقره افزایش خواهد یافت. این افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت نقره خواهد شد و کسانی که در شرایط رکودی در نقره سرمایه گذاری کرده‌اند، سود قابل توجهی خواهند برد.
برای سرمایه گذاری روی نقره  لازم است با دو اصطلاح کاربردی در بازار نقره آشنا بشیم. نقره استرلینگ و شمش نقره، اصطلاحاتی هستند که در بازار وجود دارند. شمش نقره همان نقره با حداکثر خلوص 99.9 درصد است که در بازار وجود دارد.
از نقره خالص کمتر برای کاربرد‌های زینتی و صنعتی استفاده می‌شود. برای اینکه بتوان نقره را در مصارف صنعتی به کار برد مقداری ناخالصی به آن اضافه می‌شود. این ناخالصی باعث استحکام بیشتر و چکش خواری بهتر نقره می‌شود.
در این صورت به این نوع نقره، نقره استرلینگ گفته می‌شود. برای تبدیل نقره خالص به استرلینگ آن را با فلزهای دیگری مانند روی، مس یا نیکل ترکیب می‌کنند. آلیاژ به دست آمده که به آن نقره استرلینگ می‌گویند حدودا 92.5 درصد خلوص دارد.
بهترین راه سرمایه گذاری در نقره، خرید نقره به صورت فیزیکی است. کسانی که علاقه‌مند هستند که در نقره سرمایه گذاری کنند. بهتر است که با مراجعه به بازار نقره را به صورت شمش و با عیار 999خریداری کنند. 
عیار شمش نقره 
بالاترین عیار نقره در بازار  ۹۹۹  است که خالص‌تر از آن قابل تولید نیست. دلیل این امر وجود یک مقدار مشخص ناخالصی در نقره تولید شده است که به هیچ عنوان قابل از بین بردن نیست.بنابراین خالص‌ترین شمش نقره موجود در جهان همان سه تا ۹ معروف است، یعنی ۹۹/۹ درصد خلوص نقره در شمش. خرید شمش نقره با فاکتور رسمی https://zcoinn.com/silverbar برای سرمایه گذاری توصیه میشود. 
مزایای سرمایه گذاری در نقره 
نقره برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاران است زیرا نوسان قیمت قابل توجهی در کوتاه مدت دارد و میتواند سود دهی مناسبی در سرمایه گذاری کوتاه مدت برای سرمایه گذاران داشته باشد. 
همچنین سرمایه گذاران میتوانند میزان قابل توجهی شمش نقره را با مبلغ کمی خریداری کنند و به آسانی آنرا جابجا و نگداری کنند و در شرایط نیاز به فروش برسانند.
شرایط خرید شمش نقره  
برای خرید شمش نقره باید به چند نکته توجه کرد تا خریدی امن و سرمایه گذاری ای مطمئن داشت .
یکی از نکات بسیار مهم  در خرید شمش نقره، خرید شمش نقره از فروشندگان معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه است ، زیرا با خرید شمش نقره از فروشندگان معتبر از اصالت شمش نقره خربداری شده اطمینان حاصل میکنید و همچنین باید توجه داشته باشید که همراه با شمش نقره خریداری شده از  فروشنده فاکتور رسمی دریافت کنید، زیرا با دریافت فاکتور رسمی در فروش شمش نقره خریداری شده نیز مشکلی پیش رو نخواهید داشت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه