اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204217380522775
در دسترس نیست

خدمت تازه مجتمع فنی مهندسی مروا رونمایی شد

افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل به بازار  سئو و دیجیتال مارکتینگ

کد: 140204217380522775

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت تازه مجتمع فنی مهندسی مروا با نام افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل در سامانه مجتمع فنی مهندسی مروا رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل به بازار  سئو و دیجیتال مارکتینگ
افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل

افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل به بازار  سئو و دیجیتال مارکتینگ بصورت تضمینی توسط مجتمع فنی مهندسی مروا به مدیریت مهندس زانا رسولی

به گزارش روابط عمومی مجتمع فنی مهندسی مروا، در 21 تیرماه 1402، سامانه مجتمع فنی مهندسی مروا میزبان رونمایی از افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل، خدمت تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر افزایش ترافیک و بازدید سایت،بهبود رتبه سئو،افزایش ورودی از گوگل با کلیدواژه های مختلف و ... را ارائه کند تا این خدمت تازه امکانات جذب مشتری بیشتر را برای استفاده کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، افزایش ترافیک سایت و ورودی از گوگل دارای محاسنی است که اعم از افزایش ترافیک و بازدید سایت،بهبود رتبه سئو،افزایش ورودی از گوگل با کلیدواژه های مختلف و ... است و می‌تواند باعث جذب مشتری بیشتر شود.

مهندس زانا رسولی مدیرعامل مجتمع فنی مهندسی مروا، ارائه این خدمت را نتیجه 3 سال تجربه و آزمایش و خطای کار در این مجموعه دانست و گفت: بروزرسانی تخصص ها،هماهنگی با الگوریتم های گوگل و روش های پیشرفته و انحصاری برای ارائه این خدمت از 21 تیرماه 1399 آغاز و 21 تیرماه 1402 آماده رونمایی شد.

وی زمان انتشار این خدمت به بازار را 21 تیرماه 1402 اعلام و ادامه داد: مشتریان و همراهان گرامی مجتمع مروا برای ثبت سفارش خود میتوانند از سامانه مجتمع مروا به آدرس

https:// cadm.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام در پنل کاربری خود منوی افزایش ترافیک و سئو را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را کامل فرمایند.همچنین این عزیزان پس از ثبت سفارش از 1 الی 12 ساعت از طریق پیام کوتاه و ایمیل استارت پروژه به اطلاعشان خواهد رسید.لازم به ذکر است که پس از تایید سفارش مشتریان عزیز میتوانند افزایش ترافیک سایت خود و ورودی از گوگل با کلیدواژه های انتخابی را در گوگل سرچ کنسول مشاهده فرمایند. 

توجه مهم: سامانه مجتمع فنی مهندسی مروا علاوه بر مجوزات مجموعه  و چندین شعبه در کشور دارای نماد اعتماد رسمی سایت از سازمان صنعت،معدن و تجارت است.بنابراین عزیزان میتوانند با خیالی راحت اقدام به ثبت سفارش کنند.

مشاوره تخصصی: 02128421093

پشتیبانی: 09120454465

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فنی مهندسی و برنامه نویسی مُروا

مجتمع فنی مهندسی و برنامه نویسی مروا تنها شرکت ادغام شده برنامه نویسی و گرافیک در کشور است که بیش از 10 سال است در زمینه های طراحی سایت ها و اپلیکیشن های پیشرفته،طراحی سامانه های مالی و مدیریتی تحت وب تمام مشاغل،طراحی لوگو و تیزرهای پیشرفته بهمراه مشاور تبلیغاتی سالن های زیبایی و مشاغل دیگر بصورت حرفه ای و با متخصص ترین تیم برنامه نویسی و گرافیک فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]