اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204247386723148
در دسترس نیست

معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن

کد: 140204247386723148

، (اخبار رسمی): شرکت دانا پرداز قشم فعالیتش را از سال 1385 شروع کرد. حوزه فعالیت این شرکت تولید نرم افزارهایی است که به سازمان ها و کسب و کارها کمک می کند تا روند انجام فرآیندهای خود را تسهیل و نتایج بهتری را تجربه کنند.

معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن
معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن
معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن
معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن
معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن
معرفی شرکت دانا پرداز قشم و نرم افزارهای مدیریتی آن

با گذشت بیش از 17 سال از زمانی که دانا پرداز فعالیت خود را آغاز کرد، حالا بسیاری از سازمان های بزرگ دولتی از جمله بانک ها، نهادها، موسسات و وزارت خانه های کشور از محصولات تولیدی این شرکت بهره می برند.

این نرم افزارها بر اساس نیاز کسب و کارها و سازمان ها با ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل در شرایط واقعی نیز به خوبی پاسخگوی نیاز صنایع مختلف هستند. نرم افزارهای دانا پرداز این توانایی را به شرکت ها و سازمان های مختلف می دهد تا بالاترین پتانسیل عملکردی خود را آزاد کنند و در فضای رقابتی امروز دنیای کسب و کار، پیروز شوند.

محصولات تولیدی دانا پرداز قشم به طور کلی در دو دسته گروه بندی می شوند؛ محصولات مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا IT و محصولات مدیریت کسب و کار.

مخاطب اصلی محصولات مدیریت خدمات IT دانا پرداز، واحدهای فناوری اطلاعات مستقر در شرکت ها و سازمان ها است. تیم فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از این قابلیت های نرم افزارهای این گروه، می توانند کارهایی مانند مانیتورینگ شبکه و زیرساخت و مدیریت خدمات IT بر اساس چارچوب های استاندارد از جمله ITIL را انجام دهند.

در گروه محصولات مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سه محصول ارائه می شود که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

ورود به سایت دانا پرداز: https://danapardaz.com/

نرم افزار ITSM دانا پرو

دانا پرو یک نرم افزار پیشرفته در حوزه ITSM است که بر اساس چارچوب محبوب ITIL طراحی شده و برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ استفاده می شود. این نرم افزار تمام ابزارها و امکاناتی را که تیم IT یک شرکت برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به آنها نیاز دارد، ارائه می دهد.

دانا پرو به یک تیم IT اجازه می دهد تا فرآیندهای صحیح و بهروش های ITIL را در شرکت یا سازمان پیاده کند. با کمک این نرم افزار می توانید رخدادها، دارایی ها، تغییرات، مشکلات، پیکربندی و سطح خدمات را در بالاترین سطح و بار کاری سنگین مدیریت کنید.

همچنین برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان یا کارمندان شرکت، ماژول سرویس دسک دانا پرو قابلیت های کاربردی بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. پرتال کاربران، چت آنلاین، پیام های آماده برای پاسخگویی سریع، ارزیابی میزان رضایت کاربران، تخصیص خودکار تیکت ها، کانال های ارتباطی متنوع و یکپارچه و فرم ساز پیشرفته از جمله قابلیت های این ماژول هستند.

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

مانیتورینگ شبک و دیتاسنتر همیشه یک کار پرچالش و حساس تلقی می شود. بینا نرم افزاری کاربردی است که بر روی تمامی سرویس های موجود در شبکه شما را به صورت پیوسته و 24 ساعته نظارت می کند. این نرم افزار در صورت شناسایی هرگونه مشکل یا اختلال، با ارسال انواع هشدار، مدیران و مسئولان شبکه را مطلع می کند.

نرم افزار بینا بدون نیاز به نصب کلاینت بر روی سیستم ها، تمامی اجزای مهم در شبکه و زیرساخت IT شرکت شما را رصد می کند. بنابراین، در صورت بروز هرگونه مشکلی، شما اولین شخصی هستید که متوجه خواهید شد.

مانیتورینگ پایگاه داده، مانیتورینگ وضعیت تجهیزات شبکه، مانیتورینگ سرورها، مانیتورینگ ایمیل سرورها، مانیتورینگ سرورهای مجازی، مانیتورینگ وب سایت ها، مانیتورینگ شرایط محیطی از جمله دما و رطوبت، مانیتورینگ پهنای باند و مانیتورینگ اکتیو دایرکتوری از جمله قابلیت های بسیار خوبی هستند که بینا ارائه می دهد.

نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا

مدیریت و گزارش گیری دقیق از اکتیو دایرکتوری به لطف نرم افزار برنا به کاری سریع و راحت تبدیل می شود. این نرم افزار در سه حوزه مدیریت کاربران و کامپیوترهای دامین، مانیتورینگ امنیت اکتیو دایرکتوری و گزارش گیری از اکتیو دایرکتوری، به نیازهای مدیران IT و راهبران شبکه پاسخ می دهد.

این نرم افزار تحت وب است و برای مدیریت چند دامین به صورت متمرکز به شما کمک خواهد کرد. برنا بیش از 40 نوع گزارش و امکانات مدیریتی را در اختیار کسب و کارها و سازمان ها قرار می دهد تا تیم IT به راحتی وظایف مربوط به مدیریت گروهی کاربران را انجام دهد.

قابلیت ایجاد الگو برای ساخت کاربران و کامپیوترها، ایمپورت و اکسپورت راحت اطلاعات با فایل متنی، مدیریت رمز عبور کاربران، گزارش های AD، تفویض اختیارات، داشبورد کارآمد، مدیریت گروهی کاربران و امکان تعریف عملیات خودکار به صورت دوره ای از جمله امکاناتی است که برنا ارائه می دهد.

در گروه محصولات مدیریت کسب و کار نیز دانا پرداز سه محصول را ارائه می دهد که در ادامه با ویژگی های آنها آشنا می شویم.

نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا تمام ابزارها و امکاناتی که یک تیم فروش حرفه ای به آنها نیاز دارد را به صورت یکپارچه و متمرکز ارائه می دهد. این نرم افزار دقیقا بر اساس نیازهای تیم فروش، بازاریابی و خدمات مشتری طراحی شده است و به همین دلیل در زمینه تسهیل و اتوماسیون فرآیندها بسیار کارآمد است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید هزینه های کسب و کارتان را کاهش دهید و درآمد بیشتری را تجربه کنید. CRM دانا از رابط کاربری ساده و چابکی بهره می‌برد که حتی افراد تازه کار که تجربه عمیقی از کار با نرم افزارهای مدیریتی ندارند به راحتی با آن کار می‌ کنند.

این نرم افزار فرآیندهای کسب و کارتان را بهینه می کند و با اتوماسیون کارهای تکراری می توانید بهره وری تیم ها را به طور قابل توجهی افزایش دهید. مدیریت موثر سرنخ ها و ثبت اطلاعات آنها به صورت یکپارچه و در یک مکان مشترک، مدیریت کمپین های بازاریابی، کانال های ارتباطی یکپارچه، ماژول تیکتینگ کارآمد، امکانات متنوع برای سفارشی سازی و بهبود همکاری تیمی از جمله امکاناتی است که در CRM دانا در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار دانا دسک

نرم افزار تیکتینگ قدرتمند دانا دِسک، محصول دیگری از دانا پرداز قشم است که تیم پشتیبانی شما را توانمندتر و سریع تر می کند و کیفیت پاسخگویی را بالا می برد. این نرم افزار در بستر ابر طراحی شده است و امکان برقراری ارتباط در کانال های دلخواه از جمله چت آنلاین، پورتال پشتیبانی، تلفن یا ایمیل را در دسترس مشتری قرار می دهد.

امکانات کاربردی این نرم افزار مدیریتی باعث می شود تا تیم پشتیبانی با سرعت بالاتری به تیکت ها رسیدگی کنند که به افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتری منجر می شود. همچنین برای کاهش هزینه ها و اتلاف انرژی برای انجام کارهای تکراری روزمره، دانا دسک قابلیت اتوماسیون فرآیندها را ارائه می دهد.

برای ارزیابی هر چه بهتر عملکرد تیم پشتیبانی، داشبورد و گزارش قدرتمند دانا در اختیار شما قرار دارد که می توانید KPIها را اندازه گیری و وضعیت فعلی کسب و کارتان را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین با زیرسیستم نظرسنجی، می توانید فرم های نظرسنجی و پرسشنامه هایی را بسازید و اطلاعات لازم را از مشتریان خود دریافت کنید.

نرم افزار دانا چت

چت آنلاین یکی از کانال های ارتباطی محبوب بین کاربران است و به همین دلیل یک ابزار ضروری برای وب سایت شما به حساب می آید. نرم افزار دانا چت امکان پاسخگویی در لحظه را میسر و تجربه ای عالی از خرید یا پشتیبانی آنلاین را برای مشتری فراهم می کند.

با استفاده از این نرم افزار می توانید نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش داده و در نتیجه به فروش بیشتری دست پیدا کنید. همچنین به لطف پشتیبانی سریع و پیوسته، رضایت مشتریان افزایش پیدا می کند که شانس تبدیل شدن به مشتریان وفادار را افزایش می دهد.

ورود به سایت دانا پرداز: https://danapardaz.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]