اطلاعات تماس
  • 021772*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157418523229
در دسترس نیست

تزریقات در منزل شبانه روزی

تزریقات در منزل

کد: 140205157418523229

، (اخبار رسمی): تزریقات در منزل با پرستاران مجرب و دارای صلاحیت حرفه‌ای مرکز آسامهر در تهران و کرج

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

انجام تزریقات در منزل

آیا شما از انجام تزریقات در محیط‌های بیمارستانی و درمانگاه‌هایی شلوغ و آلوده حس خوبی ندارید؟ همه ما در دوران مختلف زندگی نیاز به تزریقات برای درمان بیماری خود و عزیزانمان داریم و برای انجام تزریقات به بیمارستان و درمانگاه‌ها مراجعه می کنیم، اما آیا فقط با مراجعه به بیمارستان و درمانگاه می شود تزریقات را انجام داد؟ قطعا خیر! شما می توانید با انجام تزریقات در منزل به دور از ترافیک و هدر رفت وقت، به راحتی حس خوب تزریقات در محیط امن خانه را تجربه کنید. آسامهر با بهره‌گیری از پرستاران مجرب و ماهر سعی بر ارائه بهترین خدمات تزریقات در منزل و محل را دارد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به مهترین مسائل مربوط به تزریقات درمنزل بپردازیم.

انواع تزریقات در منزل

تزریقات به روش‌های گوناگونی انجام می شود. بعضی از روش‌های تزریقات را باید در مراکز بیمارستانی انجام داد، با این وجود تعداد زیادی از انواع تزریقات به راحتی در منزل انجام می شود.

تزریقات داخل جلدی

در این نوع از تزریق مقدار کمی از دارو در نواحی سطح میانی ساعد، بالای بازو، کتف و بالای سینه که مو و وریدی ندارد تزریق میشود. تزریق داخل جلدی برای تست حساسیت و تشخیص آن استفاده می شود.

تزریقات عضلانی

در این نوع از تزریق، دارو به داخل بعضی از عضلات مثل عضله باسن تزریق می شود. این روش رایج‌ترن روش تزریقات است و معمولا زمانی استفاده می شود که جذب گوارشی دارو کم است یا احتمال آسیب به سیستم گوارشی وجود دارد.

تزریقات وریدی

در این روش پرستار دارو را به وسیله آنژیوکت یا اسکالپ وین به داخل عروق تزریق می کند. این روش زمانی استفاده می شود که استفاده از سیستم گوارشی برای دریافت دارو میسر نیست.

تزریق زیر جلدی

این نوع از تزریق زمانی استفاده می شود که می خواهیم دارو آهسته تر جذب شود. در این روش دارو به سطوح قدامی و طرفی ران، قسمت تحتانی دیواره شکم و اطراف ناف، قسمت پایین و پشتی و خلف بازوها تزریق می شود.

تزریق داخل مفصلی

در این روش دارو به داخل مفصل تزریق می شود. این روش معمولا در بیماری‌های مرتبط با مفصل مثل آرتوروز برای کاهش درد استفاده می شود.

هزینه تزریقات در منزل

قیمت تزریقات در منزل با توجه به تعداد و نوع تزریق، وضعیت بیمار، نوع دارو و غیره متفاوت است. تزریقات در منزل توسط پرستار مجرب و با سابقه کار در بخش ویژه بیمارستانی با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری انجام می شود. تعرفه‌های تزریقات در منزل از آن جهت با صرفه‌ترین است که شما دیگر مجبور نیستید زمان خود را در ترافیک و شلوغی مراکز درمانی صرف کنید و خدمت مورد نظر خود را به راحتی در محیط امن خانه یا محل کار دریافت می کنید. مرکز آسامهر سعی در ارائه خدمت در سریع‌ترین زمان با قیمت مناسب دارد. تعرفه‌های تزریقات در منزل را در زیر مشاهده می کنید:

  • در صورتی که درخواست چندین خدمت هم زمان داشته باشید، روی خدمات بعدی تا ۲۰% تخفیف دریافت می کنید.
  • باید توجه داشته باشید هزینه دارو و تجهیزات جدا از هزینه تزریق پرستار است.
  • در صورتی که درخواست شبانه دارید به مبلغ بالا ۲۰% اضافه می شود.
  • برای دریافت جزئیات دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

خدمات تزریقات در منزل آسامهر شامل چه مواردی است ؟

آسامهر با توجه به شرایط شما طیف گسترده‌ای از خدمات تزریقات درمنزل را انجام می دهد. در زیر به بخش های مهم آن می پردازم:

  • تزریق انواع آمپول مثل آمپول تقویتی، انتی بیوتیک و داروهای دیگر
  • سرم تراپی در منزل
  • تزریقات بانوان در منزل
  • تزریقات کودکان در منزل
  • تزریقات با نسخه پزشک یا با درخواست شما
  • تزریقات در منزل شبانه روزی

آسامهر خدمات تزریقات در منزل را به صورت شبانه روزی در منزل انجام می دهد. جهت دریافت خدمت خود همین حالا با تماس بگیرید.

تزریق آمپول در منزل

در طول زندگی به هر دلیلی ممکن است شما به تزریق آمپول نیاز پیدا کنید. بعضی از افراد ممکن است نیاز به یک تزریق آمپول تقویتی ساده و بعضی دیگر به دلیل یک بیماری عفونی مثل کرونا یا سرماخوردگی نیاز به ترزیق آنتی بیوتیک داشته باشند. البته بعضی دیگر به دلیل بیمار‌های خودایمنی مثل ام اس یا سرطان نیاز به تزریق آمپول به صورت دروه‌ای دارند. در چنین شرایطی تزریقات در منزل بهترین راه حل است. شما بدون اتلاف وقت و حضور در محیط‌های آلوده و پر‌استرس بیمارستانی، در محیط امن خانه یا محل کار تزریق آمپول خود را انجام می دهید.

تزریقات سرم در منزل

پزشک با توجه به شرایط شما ممکن است دستور سرام تراپی و تزریق دارو از طریق عروق محیطی را بدهد. تزریق سرم توسط پرستار مجرب با سابقه کار در بخش‌‌های ویژه بیمارستانی انجام می شود. در ابتدا پرستار با انتخاب یک رگ مناسب و با استفاده از انژیوکت دارو را تزریق می کند. بعضی از بیماران به هر دلیلی ممکن است عروق محیطی مناسبی نداشته باشند که در این شرایط مهارت و سابقه پرستار بسیار مهم است. مرکز پرستاری آسامهر با بهره‌گیری از پرستاران مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تزریقات بانوان در منزل

با توجه به شرایط مختلف بعضی از بانوان تمایل دارند که خدمات درمانی مورد نیاز خود را توسط پرستار خانم دریافت کنند. آسامهر این نیاز را به خوبی درک کرده و با استفاده از پرستاران خانم مجرب آماده ارائه تمامی خدمات تزریقات در خانه و محل کار برای بانوان است.

تزریقات کودکان در منزل

تمامی کودکان از تزریق آمپول و درد ناشی از آن می ترسند. این ترس زمانی شدید‌تر می شود که کودک برای تزریق آمپول به محیط جدید مثل بیمارستان و درمانگاه مراجعه می کند. در چنین شرایطی انجام تزریق در خانه باعث کاهش استرس و اضطراب کودک می شود. پرستاری که ترزیقات کودکان را انجام می دهد در این زمینه تخصص دارد و همچنین سابقه کار در بیمارستان‌های کودکان را دارد.

تزریقات با نسخه پزشک یا با درخواست شما

با توجه به تشخصی پزشک ممکن است شما نیاز به تزریق دارو داشته باشید. در این شرایط پرستاران آسامهر آماده خدمت رسانی به شما هستند. حتی اگر بیمار هستید و نیاز به پزشک دارید می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل آسامهر استفاده کنید. همچنین با توجه به میل خودتان اگر نیاز به تزریق آمپول تقویتی دارید، پرستاران ما در کمترین زمان خدمت شما حاضر خواهند بود.

تزریقات در منزل شبانه روزی

تزریقات در منزل ۲۴ ساعته یکی از خدمات مهم آسامهر جهت راحتی شما عزیزان است. شاید دسترسی به یک مرکز درمانی شبانه روزی برای شما در شب سخت باشد؛ در چنین شرایطی شما در هر زمان از شب می تواند درخواست تزریقات در منزل بدهید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید.

  • پرستار در خدمات تزریقات در منزل به چه نکاتی توجه می کند؟
  • پرستار از سابقه حساسیت بیمار اطلاع کسب می کند و در صورت نیاز تست حساسیت انجام می دهد.
  • تمامی وسایل مصرفی پرستار در هنگام تزریق نو و استریل است.
  • پرستار تمامی تجهیزات مورد نیاز تزریق را به همراه دارد تا فرایند تزریق بدون مشکل سریع انجام شود.
  • تزریق بعضی از دارو‌ها نیاز به دستور پزشک دارد که پرستار در هنگام تزریق دستور پزشک را بررسی می کند.
  • پرستار ناحیه صحیح تزریق را مشخص می کند و در صورت نیاز به چند تزریق، ناحیه تزریق را تغییر می دهد تا به یک ناحیه فشار زیادی وارد نشود.

عوارض تزریق نادرست چیست؟

در صورتی که تزریق توسط فرد کم تجربه صورت گیرد می تواند خطرساز باشد. در زیر به بعضی از خطرات تزریقات در منزل می پردازیم:

  • تورم، قرمزی و درد ناشی از تزریق نادرست
  • آسیب به عروق و اعصاب ناحیه تزریق
  • در صورتی که فرد داروی ضد انعقاد مصرف می کند خونریزی ناحیه تزریق می تواند خطرناک باشد.
  • عفونت ناحیه تزریق ناشی از عدم رعایت پروتوکل‌های بهداشتی تزریق

مناطق تحت پوشش آسامهر

مرکز خدمات پرستاری آسامهر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و کار‌آزموده آماده خدمت رسانی به مردم عزیز استان تهران و البرز است. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان آسامهر ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

تزریقات در منزل در تهران

مرکز پرستاری آسامهر با بهره‌مندی از تیم بزرگ پرستاری آماده ارائه خدمت در تمامی مناطق تهران در سریع ترین زمان ممکن است. تمامی پرستاران آسامهر دارای صلاحیت حرفه و سابقه کار در بخش های ویژه بیمارستانی هستند. آسامهر به تمامی مناطق تهران از جمله مناطق زیر ارائه خدمت می دهد:

  • تزریقات در منزل شمال تهران
  • تزریقات در منزل غرب تهران
  • تزریقات در منزل شرق تهران
  • تزریقات در منزل نارمک
  • تزریقات در منزل تهرانپارس
  • تزریقات در منزل پیروزی
  • تزریقات در منزل پاسداران
  • تزریقات در منزل ستارخان
  • تزریقات در منزل بلوار فردوس
  • تزریقات در منزل هروی
  • تزریقات در منزل فرجام
  • تزریقات در منزل جنت آباد
  • تزریقات در منزل قیطریه
  • و دیگر مناطق شهر تهران ...

تزریقات در خانه با آسامهر

خانه امن‌ترین جای ممکن برای تمامی اعضای خانواده است. شاید حتی تصور حضور در محیط شلوغ، آلوده و پر استرس بیمارستانی برای شما آزار‌دهنده باشد. آسامهر نیاز شما را به خوبی درک می کند و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت در محیط امن خانه می کند تا شما با آرامش و بدون استرس به روند درمان خود را در منزل ادامه دهید. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با تماس بگیرید.

آیا به تزریقات سرم در منزل نیاز دارید؟ وصل سرم می تواند برای بیمار طاقت فرسا باشد و باید با نهایت دقت انجام شود. پرستاران مجرب آسامهر می‌توانند به طور دقیق داروها و سرم‌ها را در آسایش خانه شما، در هر نقطه از شهر تهران تزریق کنند. در این مقاله به مهم‌ترین سوالات شما درباره ترزیق سرم درمنزل مثل هزینه تزریق سرم، انواع سرم‌های تزریقی و غیره می‌پردازیم.

تزریق سرم در خانه

استفاده از خدمات تزریقات در منزل به طور چشم‌گیری رو به افزایش است و ممکن است برای عفونت‌هایی که به آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی پاسخ نمی‌دهند، سرطان و دردهای مرتبط، کم‌آبی بدن، بیماری‌های گوارشی و غیره نیاز سرم تراپی در منزل باشد. تزریق دارو به صورت  تخصصی به عنوان بخشی از برنامه های درمانی برای بیماری هایی مانند هموفیلی، نارسایی احتقانی قلب، مولتیپل اسکلروزیس است.

دلایل تزریق سرم چیست ؟

تزریق سرم برای رساندن داروها، مایعات، مواد مغذی به جریان خون از طریق ورید است. تزریق می‌تواند به صورت مداوم یا زمان‌بندی‌شده باشد. تزریق سرم را می توان برای درمان کم آبی، عدم تعادل الکترولیت، آسیب کلیه و شوک بالینی استفاده کرد. داروهای مختلف را می توان با روش های مختلف تجویز کرد. در افرادی که فوراً به دارو یا جایگزینی مایعات نیاز دارند، مانند افرادی که دچار گرمازدگی می شوند، تزریق سرم بر تجویز خوراکی ترجیح داده می شود زیرا مایعات مستقیماً به جریان خون منتقل می شوند. همچنین برای کسانی که نمی توانند نیازهای تغذیه ای خود را از طریق مصرف خوراکی تامین کنند، مانند کسانی که دچار دیسفاژی یا اختلالات شدید خوردن هستند، تزریق سرم می تواند راهی موثر برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای غذایی روزانه خود باشد.

سرم تراپی به چه صورت کار می کند؟

یک سوزن توخالی از طریق پوست به داخل ورید وارد می شود تا دارو و سرم را به جریان خون تزریق کند. معمولاً به جای گذاشتن یک سوزن تیز در رگ، از آنژیوکت استفاده می شود. برای وارد کردن آن از یک سوزن استفاده می‌شود، اما زمانی که آنژیوکت در رگ قرار گرفت، سوزن بیرون کشیده می‌شود و یک لوله پلاستیکی نرم در رگ باقی می‌ماند که یک راه تزریق دارد که با یک چسب آنژیوکت به پوست چسبانده می‌شود. سرم مایع استریل است که توسط یک لوله نازک بلند به آنژیوکت وارد می شود. این لوله پلاستیکی ساده معمولاً شامل یک گیره غلتکی است که برای تغییر سرعت تزریق استفاده می‌شود و یک محفظه قطره‌ای که در آن می‌توان میزان چکه‌کردن را برای کمک به تجویز مایع در یک دوره زمانی خاص کنترل کرد. یک راه دقیق‌تر برای تجویز مایعات وریدی، از طریق پمپ انفوزیون است که برای اندازه‌گیری دقیق حجم و سرعت تزریق استفاده می شود. مایعی که وارد ورید می شود مستقیماً وارد گردش خون طبیعی می شود و به دارو اجازه می دهد تا به سرعت در سراسر بدن توزیع شود.

قیمت تزریق سرم در منزل

هزینه تزریقات در منزل با توجه به تعداد و نوع تزریق، وضعیت بیمار، نوع دارو و غیره متفاوت است. تزریقات در منزل توسط پرستار مجرب و با سابقه کار در بخش ویژه بیمارستانی با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری انجام می شود. تعرفه‌های تزریقات در منزل از آن جهت با صرفه‌ترین است که شما دیگر مجبور نیستید زمان خود را در ترافیک و شلوغی مراکز درمانی صرف کنید و خدمت مورد نظر خود را به راحتی در محیط امن خانه یا محل کار دریافت می کنید. مرکز آسامهر سعی در ارائه خدمت در سریع‌ترین زمان با قیمت مناسب دارد. تعرفه‌های تزریقات در منزل را در زیر مشاهده می کنید:

  • در صورتی که درخواست چندین خدمت هم زمان داشته باشید، روی خدمات بعدی تا ۲۰% تخفیف دریافت می کنید.
  • باید توجه داشته باشید هزینه دارو و تجهیزات جدا از هزینه تزریق پرستار است.
  • در صورتی که درخواست شبانه دارید به مبلغ بالا ۲۰% اضافه می شود.
  • برای جزئیات دقیق قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند.

آیا تزریق سرم نیاز به نسخه پزشک دارد؟

بله، برای تزریق سرم در منزل دستور پزشک الزامی است. ارزیابی پرستار نیازی به مجوز پزشک ندارد. با این حال، هر نوع درمان مانند تزریق سرم به دستور پزشک نیاز دارد. شاید تصور کنید یه یک سرم قندی-نمکی خطری ندارد ولی مصرف بی رویه و نادرست این سرم ها در بیماران قلبی و کلیوی می تواند خطرناک باشد. پس لازم است برای تزریق سرم در خانه حتما ویزیت پزشک انجام شود.

رایج‌ترین سرم‌ها

طیف گسترده‌ای از سرم‌ها آماده وجود دارد که می‌توان آنها را از طریق ورید تزریق کرد. رایج‌ترین سرم «نرمال سالین» است، محلولی 0.9 درصد از کلرید سدیم (نمک)، که به بدن اجازه می‌دهد تعادل طبیعی بین مایعات درون سلول‌ها و بافت‌ها را حفظ کند .سرم‌های مختلفی را می‌توان برای حفظ این تعادل انتخاب کرد و محلول «رینگر» که حاوی مقادیر کمی نمک‌های سدیم، پتاسیم و کلسیم است و معمولاً برای جایگزینی مایعات و الکترولیت‌ها تجویز می‌شود.

داروهای تزریقی یا خوراکی ؟!

داروهای داخل وریدی بهتر از خوراکی‌ها قابل جذب و استفاده توسط بدن هستند. برخی از داروها فقط به صورت داخل وریدی در دسترس هستند، داروها می توانند به اشکال مختلف عرضه شوند و تیم پزشکی باید تصمیم بگیرد که کدام یک برای هر فرد بهترین است. زمانی از تزریق وریدی استفاده می‌شود که نتوان از داروهای خوراکی استفاده کرد. همچنین ممکن است زمانی که فردی بیهوش است یا به هر دلیلی قادر به بلعیدن نیست، یا زمانی که جذب فوری داروها یا مایعات ضروری است، از درمان داخل وریدی استفاده شود. سرم تراپی برای آبرسانی مجدد به روشی قابل اندازه‌گیری و کارآمد استفاده می‌شوند،که با این مزیت که می‌توانند همزمان عدم تعادل الکترولیتی را اصلاح کنند.

برای زدن سرم در منزل به چه چیزهای نیاز است؟

1. نسخه پزشک برای تزریق‌های وریدی ضروری است که شامل موارد زیر باید باشد:

نام، دوز، دفعات و مدت دارو

نوع و مقدار ماده رقیق کننده مورد نیاز

الزامات نگهداری دارو

تأیید برای درمان خانگی تزریق وریدی

2. تجهیزات شامل آنژیوکت، سرم، ست سرم یا میکروست و دارو و غیره

3. پرستار متخصص: همه پرستاران در انجام تزریقات در منزل صلاحیت ندارند و در صورت انجام تزریقات نادرست ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بیمار ایجاد شود. پرستاران آسامهر به عنوان پرستار بیمار با بیش از ده سال سابقه کار در بخش های ویژه بیمارستان، آماده ارائه بهترین خدمت به شما عزیزان هستند. پرستاران آسامهر بالاترین مهارت را در زمینه فرایند رگ گیری و تزریق دارو دارند.

چه خطراتی در تزریق سرم در منزل وجود دارد؟

تقریباً تمام درمان‌های پزشکی دارای خطراتی هستند، از جمله تزریقات سرم، و این باید توسط تیم پزشکی شما تجویز و انجام شود. دسترسی داخل وریدی به این معنی است که یک سوزن ظریف از طریق پوست به درون رگ وارد می شود و این معمولا کمی درد دارد. هنگامی که سوزن از درون رگ خارج میشود یک لوله ظریف پلاستیکی داخل رگ می ماند و این دیگر نباید همچنان دردناک باشد. اگرچه ممکن است کمی ناخوشایند و ناراحت کننده باشد.

قرار دادن آنژیوکت داخل ورید محیطی، یک روش تمیز/استریل است. پوست شما قبل از سوراخ شدن تمیز می‌شود، تمام تجهیزات استریل هستند و پرستار متخصص ورید مناسب تزریق را پیدا می‌کند و دارو یا مایعات را از طریق ورید تزریق می‌کند. هر زمان که چیزی پوست را سوراخ کند، خطر ابتلا به عفونت وجود دارد که شما و تیم پزشکی تان باید مراقب علائم مشکل مانند قرمزی، گرما، درد و تورم در اطراف محل آنژیوکت باشید.

عفونت محل آنژیوکت می تواند باعث بیماری جدی شود. برخی از داروها ممکن است باعث تحریک ورید و ایجاد درد در هنگام مصرف شوند. وریدها همچنین می توانند به سادگی با حرکت یک جسم خارجی در آنها تحریک شوند و ممکن است ملتهب شوند. این به عنوان فلبیت شناخته می شود.

برخی شرایط وجود دارد که فرآورده های خونی یا مایعات باید با احتیاط تزریق شوند، به ویژه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا نارسایی قلبی که می توانند به سرعت بار قلب را آفزایش دهد و مشکلات قلبی و تنفسی ایجاد کند.

تزریق سرم در منزل تهران

مرکز پرستاری آسامهر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت آماده خدمت‌رسانی به تمام مناطق تهران در کمترین زمان است. هر کجای تهران هستند با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان پرستار در محل مورد نظر شما حاضر شود. آسامهر خدمات خود را در تمام نقاط شهر تهران ارائه می دهد از جمله مناطق زیر:

  • تزریق سرم در منزل غرب تهران
  • تزریق سرم در منزل شرق تهران شبانه روزی
  • تزریق سرم در منزل تهرانپارس
  • تزریق سرم در منزل شمال تهران
  • و دیگر مناطق شهر تهران …

تزریق سرم در منزل شبانه‌روزی

یکی از مهم‌ترین مزایای مرکز پرستاری آسامهر ارائه خدمت به صورت شبانه‌روزی است. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند با ما تماس بگیرید، پرستاران آسامهر در سریع‌ترین زمان در محل مورد نظر شما برای ارائه خدمت آماده خواهند شد.

چرا تزریق سرم در منزل با آسامهر ؟

مرکز پرستاری آسامهر با بهره‌گیری از پرستاران مجرب و دارای سابقه کار در بخش های ویژه بیمارستانی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. پرستاران ما مستقر در تمامی نقاط تهران، آماده حضور در محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن هستند. همین حالا با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021772*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی