اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205197430023308
در دسترس نیست

معرفی 6 ارز دیجیتال برتر برای ترید و سود روزانه

 بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه چیست؟

کد: 140205197430023308

، (اخبار رسمی): در این مقاله از آرکاکوین قصد داریم تا 10 مورد بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه را به شما معرفی کنیم. همراه باشید...

 بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه چیست؟
بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه

معاملات روزانه به معاملاتی اطلاق می‌شود که در طول یک روز و در بازه زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شوند. در این روش، افراد همواره به مسائلی دچار می‌شوند که می‌تواند منجر به حرکات کوتاه مدت در بازار شود.

در این مقاله از کانال سیگنال آرکاکوین قصد داریم تا 10 مورد بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه را به شما معرفی کنیم. همراه باشید...

معاملات روزانه به معاملاتی اطلاق می‌شود که در طول یک روز و در بازه زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شوند. در این روش، افراد همواره به مسائلی دچار می‌شوند که می‌تواند منجر به حرکات کوتاه مدت در بازار شود. اطلاعات اقتصادی، درآمد شرکت‌ها و خبرهای بازار از جمله مواردی است که در معاملات روزانه باید به آنها توجه کرد. در این رابطه، چند نکته مهم وجود دارد که در هنگام معامله باید به آنها توجه کنید.

برای موفقیت در معاملات روزانه، شما باید یک فرد فعال باشید و برای کسب سود از تغییرات قیمت ارزها یک استراتژی خاص داشته باشید. توصیه می‌شود که به استراتژی خود پایبند باشید و محدوده سود و ضرر را مشخص کنید.

معاملات روزانه باید با تحلیل تکنیکال همراه باشند و نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط شخصی شما است.

6 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه
با توجه به ورود صدها ارز دیجیتال جدید به بازار کریپتو به صورت روزانه، معامله‌گران برای پیداکردن بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه با چالش مواجه می‌شوند. شما هم ممکن است علاقه‌مند باشید که بدانید کدام ارزها در سال ۲۰۲۳ بیشترین پتانسیل رشد و ترید روزانه را دارند. در ادامه، به معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای ترید و کسب سود روزانه می‌پردازیم.

1- آوالانچ (AVAX)
اولین برگزیده یک فرد در جستجوی بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، رمزارز آوالانچ است. پروژه بلاکچین این رمزارز، به عنوان سریع‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در حوزه کریپتو، شناخته شده است. نماد بومی این پلتفرم با نام AVAX معرفی شده و در رده ۱۶ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

هدف اصلی این شبکه، تبدیل شدن به شبکه‌ای مشابه با آمازون در دنیای ارزهای دیجیتال است. شرکت‌های بسیاری از خدمات آمازون و سرویس‌های آن در فرآیند تقویت عملیات آنلاین خود استفاده می‌کنند. آوالانچ هم‌چنین هدف دارد این کار را در حوزه فناوری بلاکچین به عمل آورد.

با توجه به پیش‌بینی قیمت رمزارز AVAX، آینده این توکن به صورت روشن و درخشان دیده می‌شود. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۰ قیمت آن از ۱۷۰ دلار عبور کند. علاوه‌براین، آوالانچ به عنوان یک رمزارز مناسب برای ترید روزانه شناخته شده است و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند به کسب سود فرد کمک کند.

2- ریپل (XRP)
ریپل به عنوان یک شبکه پرداخت دیجیتال معروف و اغلب برای معاملات سریع ارزهای فیات توسط بانک‌ها و واسطه‌های مالی با هزینه‌های تراکنش پایین استفاده می‌شود. نماد بومی این پلتفرم با نام XRP شناخته شده و در رده ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار دارد.

با توجه به اینکه انتقال پول در بانک‌ها ممکن است زمان و هزینه زیادی را متضمن شود، ریپل سعی می‌کند تا با ایجاد یک پل بتواند جهان مالی را تغییر داده و ارسال سرمایه را به سرعت بیشتری انجام دهد. این شبکه بانک‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت و صرافی‌هایی که دارای دارایی‌های دیجیتالی هستند را با یکدیگر مرتبط می‌کند و در حال تبدیل‌شدن به استانداردی برای انتقال ارزش دیجیتال در سراسر جهان است.

با توجه به تبلیغاتی که برای رمزارز XRP انجام شده است، این رمزارز دارای نقدینگی مناسب و حجم تراکنش‌ها با نوسانات قابل قبول در طول روز می‌باشد و می‌تواند بهترین ارز دیجیتال برای کسب سود روزانه باشد.

3- دوج کوین (Dogecoin)
یکی از معروف‌ترین و پرتراکنش‌ترین میم‌کوین‌های کریپتو به نام دوج‌کوین است. این ارز دیجیتال به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب سود روزانه در لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد. در سال ۲۰۲۱ و در هنگام رشد بازار کریپتو، محبوبیت توکن Doge افزایش یافت. افراد مشهور و تأثیرگذار مانند ایلان ماسک پشتیبانی کرده و این عامل باعث شد که به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

در واقع، دوج‌کوین یک بلاکچین اختصاصی خود دارد و از بین ۵۰ کوین برتر از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود. نوسانات شدیدی را در طول روز ثبت می‌کند که به همین دلیل، همواره یکی از گزینه‌های محبوب تریدرهای روزانه است.

4- سولانا (SOL)
سولانا یکی از سریع‌ترین بلاکچین‌های فعلی است و تمامی تراکنش‌ها را با سرعت ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه انجام می‌دهد. با تلاش‌های فراوان، این پروژه توانست مشکلات مقیاس‌پذیری و سرعت پردازش تراکنش‌ها را حل کند و به یک رمزارز محبوب با سودآوری بالا بین کاربران تبدیل شود.

یکی از ویژگی‌های رشد SOL، توانایی عملیاتی بالا و کارمزد پایین نسبت به رقبا است. با توجه به حامیان قدرتمند و توان رسانه‌ای که سولانا با آن همراه است، در طول روز نوسانات قابل توجهی را ثبت می‌کند که شما می‌توانید از آن به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای کسب سود روزانه استفاده کنید.

5- فایل کوین (FIL)
 توکن FIL، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای بهره‌برداری روزانه، در لیست رمزارزهای برتر قرار دارد و یک سهم کوچک در بازار کریپتو دارد. فایل کوین از سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است و با جاه‌طلبی‌های خاص و منحصر به فرد خود، متمایز می‌شود.

فایل کوین یک شبکه غیرمتمرکز ذخیره‌سازی می‌باشد که هدف اصلی آن ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی است. برای افرادی که امنیت و حریم خصوصی در اولویت قرار دارد، این شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از آن برای ذخیره هر نوع اطلاعاتی مانند فایل‌های صوتی، فیلم، تصاویر یا متن استفاده کرد. فایل کوین همچنین ادعا می‌کند که برای ذخیره اطلاعات محرمانه و حساس، امنیت کافی را به ارمغان می‌آورد.

6- پولکادات (DOT)
پلتفرم پولکادات قادر است به عنوان یک شبکه، بلاکچین‌های مختلف را با یکدیگر متصل کند و امکان تبادل داده بین آن‌ها را فراهم کند. هدف اصلی این شبکه، برطرف کردن مشکلات انتقال داده و افت سرعت در این انتقال بین بلاکچین‌های مختلف است. در واقع، پولکادات تلاش می‌کند که دسترسی به اینترنت نسل سوم (W3) را راحت‌تر کند.

پولکادات در سال ۲۰۱۷ توسط گاوین وود، یکی از اعضای تیم سازنده اتریوم، تأسیس شد. عنصر مهم این شبکه ریلی چین است که بلاکچین‌های مختلف را با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کند و امکان استفاده از توکن بومی DOT برای کاربردهای خاص را فراهم می‌کند. به علت تعداد کاربران فعال، پولکادات برخورداری معاملات بالایی داشته و به عنوان یک رمزارز مناسب برای تجارت روزانه شناخته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارز دیجیتال آرکاکوین

آرکاکوین یک شرکت در حوزه ارز دیجیتال است که خدماتی نظیر کانال سیگنال ارز دیجیتال ، سبدگردانی ارز دیجیتال ، کپی تریدینگ و مشاوره سرمایه گذاری ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]