اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205247438623326
در دسترس نیست

دانلود نرم افزار کالری شمار

کد: 140205247438623326

، (اخبار رسمی): نرم افزارهای کالری شمار، ابزارهایی هستند که میزان کالری دریافتی غذاها و نوشیدنی‌های شما را می‌سنجند تا به مرور وزنتان را کم کرده و به وزن ایده آل خود برسید.

دانلود نرم افزار کالری شمار
دانلود نرم افزار کالری شمار

نرم افزارهای کالری شمار، ابزارهایی هستند که میزان کالری دریافتی غذاها و نوشیدنی‌های شما را می‌سنجند تا به مرور وزنتان را کم کرده و به وزن ایده آل خود برسید. این نرم افزارها قابل استفاده در کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت هستند و استفاده از آنها می‌تواند به شما کمک کند که از خوردن بیش از حد غذا و دریافت کالری زیاد جلوگیری کنید. اگر شما هم به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید با دانلود نرم افزار کالری شمار و بهره مندی از آن رژیم غذایی سالم تری داشته باشید، دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی بهترین نرم افزار کالری شمار، شما را برای استفاده از برنامه راهنمایی کنیم.

نرم افزار کالری شمار چیست؟

نرم افزار کالری شمار، برنامه ای است که روی رایانه شخصی یا تلفن همراه هوشمند نصب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانیم کالری دقیق روزانه مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که در روز مصرف می‌کنیم را به دست آوریم. تجربه استفاده از برنامه های کالری شمار توسط بسیاری از افراد نشان داده است که این نرم افزار بسیار مفید و موثر است و می‌تواند افراد را برای تنظیم رژیم غذایی با میزان کالری مناسب راهنمایی کند.

با استفاده از نرم افزار کالری شمار بروکلی ، امکان تامین اهداف تغذیه ای وجود دارد و با داشتن اطلاعات دقیق در مورد کالری های دریافتی روزانه، می‌توان تغییر مورد نیاز در رژیم غذایی را انجام داده و با پایبند بودن به آن، به مرور زمان شاهد لاغری و کاهش وزن خود بود. البته باید گفت که فقط تمرکز به کالری های دریافتی روزانه کافی نیست بلکه باید با رژیم غذایی سالم و حذف کردن یا به حداقل رساندن مواد غذایی ناسالم مثل فست فود، سرخ کردنی و ... به وزن ایده آل رسید.

آیا کاهش وزن با نرم افزار کالری شمار ممکن است؟ شاید بپرسید که آیا کاهش وزن با نرم افزار کالری شمار ممکن است که در پاسخ باید بگوییم، بله قطعا ممکن است. زمانی که شما از نرم افزار استفاده می‌کنید، می‌دانید که در روز به چه میزان کالری دریافتی دارید و سعی می‌کنید که میزان کالری دریافتی روزانه خود را به حد مجاز برسانید.

این موضوع یعنی شما در مسیر لاغری هستید و بسته به ژنتیک و عوامل دیگر، وزن کم خواهید کرد. البته نباید ارزش غذاها را فقط از روی کالری آنها بررسی کرد و باید برای کاهش وزن، از مواد غذایی سالم استفاده نمود.

معرفی بهترین نرم افزار کالری شمار و ویژگی‌های آن نرم افزارها و برنامه های زیادی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید و کنترل دقیقی بر روی کالری دریافتی روزانه خود داشته باشید اما اگر بخواهید از بهترین نرم افزار استفاده کنید، نرم افزار کالری شمار بروکلی را به شما معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن کالری شمار بروکلی، از پشتیبانی متخصصان توانمند بهره مند است و نکات تغذیه ای و ورزشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بروکلی، میزان دقیق کالری دریافتی را اعلام می‌کند تا بتوانید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.

از ویژگی‌های نرم افزار کالری شمار بروکلی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

اندازه گیری کالری غذاها

کالری هر نوع غذایی را می‌توانید با نرم افزار کالری شمار بروکلی اندازه بگیرید و میزان کالری دقیقی به شما اعلام می‌کند.

اندازه گیری کالری فعالیت‌ها

ویژگی قابل توجه نرم افزار کالری شمار بروکلی این است که کالری فعالیت‌های شما را هم اعلام می‌کند. اگر در طول روز فعالیتی مثل پیاده روی، ورزش و ... داشته اید می‌توانید تعداد دقایق فعالیت خود را در نرم افزار ذکر کنید تا از میزان کالری سوزانده خود مطلع شوید.

اندازه گیری میزان مصرف آب

در نرم افزار کالری شمار بروکلی، میزان مصرف آب هم برای شما شمرده می‌شود و می‌توانید هر بار که آب نوش جان می‌کنید داخل برنامه ثبت کنید تا بدانید در روز چقدر آب می‌نوشید.

دستور پخت انواع غذای رژیمی

نرم افزار کالری شمار بروکلی به فکر رژیم غذایی سالم شما هم هست و دستور پخت انواع غذای رژیمی را به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید با درست کردن و نوش جان کردن این غذاها، از طعم آنها لذت ببرید و برنامه غذایی سالم داشته باشید.

آموزش حرکات ورزشی صحیح

اگر می‌خواهید در کنار تنظیم برنامه غذایی سالم، ورزش هم انجام دهید، در برنامه کالری شمار انواع حرکات ورزشی به صورت صحیح آموزش داده شده اند. برای دیدن این حرکات کافیست وارد منوی تمرین اپلیکیشن شوید.

ارائه نمودارهای پیشرفت هفتگی، ماهانه و سالانه

یکی دیگر از ویژگی خوب نرم افزاز کالری شمار بروکلی، ارائه نمودارهای پیشرفت هفتگی، ماهانه و سالانه است. با بررسی این نمودارها می‌توانید متوجه شوید در طول هفته، ماه یا سال چه مقدار وزن کم کرده اید.

تعیین هدف کاهش یا افزایش وزن

نرم افزار کالری شمار بروکلی، هم برای کاهش وزن و هم برای افزایش وزن کاربرد دارد و می‌توانید با هدف گذاری کردن داخل نرم افزار، به مرور به وزن مدنظرتان برسید.

هزینه دانلود نرم افزار کالری شمار بروکلی

دانلود نرم افزار کالری شمار بروکلی رایگان است و اکثر خدماتی که داخل برنامه موجود است، کاملا رایگان در دسترس شما عزیزان قرار دارند اما با این حال، تمام خدمات آن رایگان نیستند. لذا شما می‌توانید با خرید اشتراک بروکلی، از قابلیت‌های بیشتر برنامه بهره مند شوید. از جمله این قابلیت‌های ویژه شامل آموزش تمرینات ورزشی و ... هستند.

نرم افزار کالری شمار بروکلی در حال حاضر قابل دانلود و استفاده در آیفون است و نسخه وب برنامه هم برای کاربران اندروید در دسترس قرار دارد. اگر از کاربران اندرویدی هستید می‌توانید بعد از ورود به نسخه وب برنامه، گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید تا نرم افزار به گوشی شما اضافه شود.

سخن پایانی و نحوه استفاده از کالری شمار بروکلی

پس از دانلود این نرم افزار و نصب آن، باید اطلاعات خود را از طریق بخش اطلاعات جسمانی تکمیل کنید سپس باید وارد بخش تعیین هدف شده و هدفتان را مشخص نمایید ک هدف شما می‌تواند کاهش یا افزایش وزن باشد.

پس از این مراحل، می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به خود را در بخش داشبورد مشاهده کنید که این اطلاعات شامل وزن فعلی، وزن هدف، میزان کالری محاسبه شده برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و ... هستند همچنین میزان کالری سوزانده شده را اعلام می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی