اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205247438922621
در دسترس نیست

۷روش برای اینکه بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند

کد: 140205247438922621

، (اخبار رسمی): با توجه به افزایش روزافزون استفاده از دوربین های مدار بسته در اماکن مختلف برای تامین امنیت، در مواجهه با آن، این سوال  پیش می آید که آیا دوربین مداربسته روشن است؟ آیا در حال ضبط تصاویر از فعالیت های ما است؟ از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند؟با معرفی ۷روش مختلف به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند
دوربین مداربسته فعال

با توجه به افزایش استفاده از دوربین های مدار بسته در اماکن مختلف برای تامین امنیت، در مواجهه با آن از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند؟ در ادامه با معرفی روش های مختلف به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از دوربین های مدار بسته در اماکن مختلف برای تامین امنیت، در مواجهه با آن، این سوال  پیش می آید که آیا دوربین مداربسته روشن است؟ آیا در حال ضبط تصاویر از فعالیت های ما است؟ از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند؟ در ادامه با معرفی روش های مختلف به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

۷روش برای اینکه بفهمیم دوربین مداربسته ضبط میکند:

1.چراغ دوربین را برسی کنید

در اولین مرحله شما می توانید چراغ خود دوربین را برسی کنید. اگر چراغ چشمک می زند یا به طور مداوم روشن است، به این معنی است که دوربین فعال و در حال ضبط است. بنابراین، اگر چراغ دوربین خاموش باشد، احتمالاً دوربین ضبط نمی‌کند.

2.وضعیت LED ها را بررسی کنید

اگر دوربین مداربسته شما یک دوربین IP مادون قرمز است، باید هنگام فیلم برداری در شب LED های قرمز رنگ کوچکی را روی دوربین ببینید. تعداد LEDهایی که روشن می شوند به میزان کیفیت دید در شب دوربین شما بستگی دارد.

3.بررسی کنید که آیا دوربین در حال حرکت است یا خیر

اگر شما یک دوربین امنیتیPTZ نصب کرده اید، می‌توانید با تشخیص اینکه آیا دوربین در حال حرکت است، متوجه شوید که در حال ضبط است یا خیر. اگر دوربین ثابت باشد و حرکت نکند، احتمالاً ضبط نمی کند. اگر دوربین‌ مداربسته را در خانه نصب کرده‌اید، ممکن است بتوانید حرکت لنز دوربین را به جلو و عقب در حین اسکن کردن ناحیه ببینید. اگر این حرکت را ببینید، دوربین در حال ضبط است.

4.از تجهیزات ردیاب استفاده کنید

دوربین‌های مداربسته در اطراف یک ردیاب، سیگنال متعادلی تولید می‌کنند که می‌تواند توسط این دستگاه‌ها شناسایی شود. اگر مشکوک هستید که دوربین شما در حال ضبط است، می‌توانید از یک ردیاب برای بررسی سیگنال استفاده کنید. اگر ردیاب فعال باشد، باید یک فرکانس قوی روی آن مشاهده کنید. با این حال، اگر فرکانسی روی ردیاب ظاهر نشد، ممکن است به این معنی باشد که دوربین در حال حاضر روشن نیست و یا در حال ضبط نیست.

5.از اتصال وای فای خود استفاده کنید

اگر از دوربین امنیتی مجهز به وای فای استفاده می‌کنید، می‌توانید با بررسی اتصال وای فای خود بررسی کنید که آیا دوربین ضبط می‌کند یا خیر. اگر دوربین روشن است و به وای فای شما متصل است، احتمالاً در حال ضبط است. با این حال، اگر دوربین به وای فای متصل نباشد، احتمالاً دوربین در حال ضبط نیست.

6.کارت حافظه را بررسی کنید

اگر دوربین امنیتی شما دارای کارت حافظه است، بررسی کنید که آیا فیلمی روی آن وجود دارد یا خیر. اگر کارت پر شده، به این معنی است که دوربین فعال است و در حال ضبط است. بنابراین، اگر هیچ فیلمی روی کارت وجود نداشته باشد یا فایل‌های بسیار کمی ذخیره شده باشد، ممکن است به این معنی باشد که دوربین فعال نبوده.

7.وارد نرم افزار دوربین مدابسته خود شوید

اگر هنوز مطمئن نیستید که دوربین شما در حال ضبط است یا خیر، سعی کنید به نرم افزار دوربین امنیتی که آن را کنترل می کند وارد شوید. در بیشتر موارد، می‌توانید یک فیلم زنده از آنچه دوربین در حال ضبط می‌کند ببینید، بنابراین این روش خوبی برای تشخیص روشن بودن و کارکرد آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]