اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205307447023371
در دسترس نیست

طراحی سایت مخصوص پزشکان [بررسی هزینه ها + لزوم اجرا]

طراحی سایت مخصوص پزشکان

کد: 140205307447023371

، (اخبار رسمی): با حضور موثر در اینترنت، پزشکان بیشتر در معرض دید بیماران قرار می‌گیرند و بیماران می‌توانند خدمات آن‌ها را بررسی و تصمیم خود را نهایی کنند. با رشد فزاینده تعداد سایت‌های پزشکی و سامانه‌های نوبت دهی پزشکان، رقابت برای دیده شدن در این بخش بسیار تشدید شده است.

طراحی سایت مخصوص پزشکان
وبسایت تخصصی هر مطب و پزشک یا موسسه‌ی درمانی نماینده و معرف برند در اینترنت است.

ا پیاده‌سازی ویژگی‌هایی مثل طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی، امکان ارائه خدمات متفاوت و مورد توجه عموم کاربران را خواهید داشت. بدین‌ترتیب می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی وب سایت برای پزشکان در سال‌های اخیر بین این صنف به شدت محبوب شده است؛ اما چرا به طراحی سایت پزشکی و دیجیتال مارکتینگ پزشکی نیاز داریم؟

مطالعات مختلف نشان می‌دهند که بیش از ۵۰ درصد ترافیک تمام وبسایت‌ها ناشی از جستجوی ارگانیک هستند. این امر بدین معناست که اگر روی سئو سایت خود کار نکنید حداقل نیمی از مراجعین بالقوه خود را از دست خواهید داد. علاوه‌براین، با توجه به محدودیت‌های شدید گوگل روی کلمات حوزه درمان و پزشکی، اعتماد بیشتر مخاطبین به نتایج ارگانیک خصوصا در حوزه خدمات پزشکی و  همچنین کم‌هزینه بودن اقدامات سئو به نسبت تبلیغات، با سرمایه‌گذاری روی سئو هم در هزینه تبلیغات صرفه‌جویی قابل‌توجهی می‌کنید و هم بهتر می‌توانید اعتماد مخاطبین را جلب کنید.

در واقع، با افتتاح وب سایت پزشکی درهای مرکز درمانی و مطبتان را به‌صورت شبانه‌روزی به روی کاربران اینترنت باز کرده و با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ با آن‌ها در ارتباط بوده و مرتاجعان را برای استفاده از خدماتتان ترغیب می‌کنید. 

از گذشته انتخاب پزشک و کلینیک خدمات درمانی یکی از تصمیم‌هایی بوده که عموم مردم برای آن به توصیه افراد مورد اعتماد خود رجوع می‌کردند. اما با پیشرفت گسترش ضریب نفوذ اینترنت و تغییر سبک زندگی انسان‌ها، سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی به مهم‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در انتخاب پزشک، آزمایشگاه تشخیص پزشکی یا خدمات کلینیکی تبدیل شده‌اند. ازاین‌رو حضور موثر در فضای اینترنت به کمک طراحی سایت پزشکی و دیجیتال مارکتینگ نیز به یک ضرورت تبدیل شده است.

استفاده از دیجیتال مارکتینگ به پزشکان امکان می‌دهد تا حضور خود را در اینترنت تقویت کرده و بهتر دیده شوند، بیماران جدید جذب کرده و ارتباط و تعامل خود را با بیماران قبلی حفظ و تقویت کنند. از جمله مزایای دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان و پیراپزشکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی راحت‌تر به جامعه بیماران
  • اعتمادسازی و افزایش اعتبار برند
  • هدفگذاری دقیق مخاطبین
  • تقویت روابط و تعامل با بیماران

    با توجه به اینکه عموم مردم برای پیدا کردن خدمات باکیفیت بیشتر به موتورهای جستجو و دایرکتوری‌های آنلاین مراجعه می‌کنند، حضور موثر در این دو رسانه بسیار مهم است. درست است که برای دیده شدن مطب در دایرکتوری‌های آنلاین بر خلاف موتورهای جستجو، نیازی به داشتن وبسایت نیست؛ اما داشتن وبسایت برای تعامل بیشتر با مخاطبین بسیار مهم است. همین تعامل و دیده شدن بیشتر به معنی مراجعه بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد مرکز درمانی است.

    علاوه‌براین می‌توان گفت که وب سایت مرکز درمانی صرفا یک وبسایت برای نمایش اطلاعات تماس و انتشار محتوا نیست و می‌توان قابلیت‌های بسیار زیادی روی آن پیاده‌سازی کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان دریافت نوبت ملاقات و مشاوره پزشکی به صورت آنلاین اشاره کرد. اگر مطب یا مرکز درمانی شما امکاناتی مانند رزرو آنلاین نوبت ملاقات، مشاوره آنلاین یا ارسال نتایج آزمایش از طریق سایت را به کاربران ارائه دهد، تجربه کاربری مراجعین و بیماران بهبود یافته و در صورت بهره‌مندی از خدمات درمانی باکیفیت می‌توان از دستیابی به سطح بالای رضایت مراجعین و وفاداری آن‌ها اطمینان حاصل کرد.

    سیستم نوبت دهی آنلاین

    با پیاده‌سازی این ویژگی بیماران شما این امکان را خواهند داشت که با بررسی برنامه زمانی روزهای حضور شما در مطب و همچنین زمان‌هایی که توسط سایر بیماران رزرو شده‌اند، نوبت مراجعه خود را تعیین و رزرو کنند.

    امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت

    با توجه به تغییر ترجیحات مردم درباره نوع پرداخت در دوره پاندمی، ترجیح بسیاری از افراد عدم جابجایی پول نقد است. با پیاده‌سازی امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت می‌توانید تجربه کاربری مراجعین خود را بهبود داده و گامی مهمی در راستای جلب رضایت و همچنین و وفادارسازی آن‌ها بردارید.

    امکان مشاوره آنلاین پزشکی

     هدف خیلی از افراد از مراجعه به مراکز پزشکی اقدامات درمانی یا تشخیصی نیست، بلکه مراجعه‌کننده دنبال یافتن پاسخ سوال و نگرانی عمومی خودش است. دقیقا به همین دلیل و توجه ویژه به خدمات آنلاین در دوره کرونا، خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی با اقبال خوبی مواجه شدند. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، تجربه کاربری بیماران و مراجعان خود را بهبود دهید. انتخاب رایگان بودن این خدمت و یا اخذ هزینه بابت آن کاملا مبتنی بر تشخیص و اولویت شماست.

    نمایش دستاوردها و رزومه

    کاربران اینترنت بیش از هر فرد دیگری تمایل دارند پیش از انتخاب یک خدمت نمونه‌های قبلی موفقیت‌آمیز ارایه‌کننده و همچنین نظرات سایر بیماران را بررسی کنند. شما می‌توانید با نمایش نمونه کارهای خود (مثلا در قالب درج تصاویر قبل و بعد از درمان) و رضایت بیماران پیشین، برای مراجعین و بیماران خود اعتمادسازی کنید.

    تور مجازی از داخل مطب یا کلینیک

    یکی از عوامل مهم در انتخاب مطب یا کلینیک پزشکی از نظر کاربران میزان رعایت نکات بهداشتی و امکانات رفاهی موجود در آن است. همچنین بسیاری از کاربران به نوعی با یک ترس از محیط‌های درمانی مواجه‌اند به‌خصوص اگر مورد بحث ما مرکز دندانپزشکی، مرکز جراحی و آزمایشگاهی باشد. به لطف این قابلیت، کاربران پیش از مراجعه به مطب و مرکز درمانی می‌توانند تا حد زیادی با آن اخت پیدا کرده و بر ترس و نگرانی خود غلبه کنند.

    امکان فروش تجهیزات پزشکی

    اگر مرکز درمانی شما محصولاتی برای عرضه به مشتریان نیز داشته باشد می‌توانید از خدمات تیم ما برای طراحی و پیاده‌سازی فروشگاه اینترنتی روی وب سایت مجموعه خودتان بهره‌مند شوید.

    قابلیت مسیریابی

    احتمالا پیدا کردن مسیر مناسب برای مراجعه به مطب یا مرکز درمانی شما آخرین چیزی است که بیمار می‌خواهد برای آن وقت و انرژی صرف کند. ازاین‌رو می‌توانید با استفاده از این ویژگی به بیمار خود این حس را منتقل کنید که برایتان مهم است و اعتماد او را جلب کنید. بیمار می‌تواند با استفاده از این قابلیت مسیر مراجعه به مرکز شما را از طریق گوگل مپس مشاهده کند.

    اتوماسیون

    با استفاده از این قابلیت می‌توانید پرونده بیمار را به صورت آنلاین تشکیل داده، ذخیره کرده و برای پزشک معالج ارسال کنید. همچنین می‌توانید مدیریت فایل‌ها و پرونده‌های پزشکی را به این ماژول منتقل کنید.

    راه‌اندازی بخش نظرسنجی

    با نظرسنجی از مراجعین می‌توانید بهتر و هدفمندتر در مسیر بهبود تجربه کاربری، جلب رضایت و وفادارسازی مراجعین قدم بردارید.

    خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی ترا برای فروش بیشتر سایت پزشکی 

    آژانس های دیجیتال مارکتینگ با تجربه همکاری با برندهای مختلف فعال در حوزه خدمات درمانی و همچنین پزشکان بسیاری را در خود دارند. آن‌ها با پشتوانه توانایی‌ها و قابلیت‌های خو با توجه به نیاز کارفرما خود تمام خدمات این حوزه را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهند

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]