اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205317448223003
در دسترس نیست

طراحی سایت قسطی در ارومیه

طراحی سایت اقساطی در ارومیه

کد: 140205317448223003

، (اخبار رسمی): ما در شرکت ارومیه وب سئو سعی کرده ایم بتوانیم با خدمات بروز و اپدیتت بتوانیم به تمامی کسب و کار ها کمک کنیم و در این راستا تصمیم گرفتیم که به صورت قسطی و چکی برای تمام همشهریان اقدام به طراحی سایت در ارومیه کنیم و در همین راستان اماده و پذیرا برای تمام متقاضیان میباشیم !

طراحی سایت اقساطی در ارومیه
شرکت طراحی سایت ارومیه وب سئو

ما در شرکت ارومیه وب سئو سعی کرده ایم بتوانیم با دانش اپدیتت بتوانیم به تمامی کسب و کار ها کمک کنیم و در این راستا تصمیم گرفتیم که به صورت قسطی برای تمام همشهریان اقدام به طراحی سایت در ارومیه کنیم

طراحی سایت اقساطی در ارومیه چیست؟

شرکت ارومیه وب سئو با چندین سایل سابقه کار طراحی سایت برای کسب وکار های کوچک و بزرگ تصمیم گرفته است تا طراحی سایت را به صورت اقساطی انجام دهد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت در ارومیه مراجعه کنید.

هدف ارومیه وب سئو از طراحی سایت رایگان چیست؟

ممکن است برای خیلی از صاحبین مشاغل پیش آمده باشد که تصمیم به طراحی سایت گرفته باشند اما به دلیل مشاهده قیمت های بسیار بالای طراحی سایت و نداشتن بودجه ی کافی از اینکار پشیمان شده باشند اما ارومیه وب سئو برای کمک به این افراد و رشد کسب و کارشان تصمیم گرفته است که طراحی سایت را به صورت اقساطی انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه طراحی سایت در ارومیه مراجعه کنید.

چرا طراحی وب سایت اقساطی؟

می دانید که تمامی کسب و کار ها برای اینکه زیر ساخت خود را گسترش دهند به دنبال راهی هستند تا هزینه های ممکن را تا جایی که می توانند پایین بیاورند و به اهدافی که می خواهند برسند و از طرف دیگر راه اندازی و طراحی سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای رشد و توسعه کسب و کار خود انجام دهند اما به دلیل بالا بودن هزینه طراحی سایت می توان گفت که هزینه ها دوبرابر می شود پس راه حل چیست؟ مجموعه ارومیه وب سئو یکی از برترین های شرکت طراحی سایت هستند که برای پیشرفت شما طراحی سایت به صورت اقساطی را به شما پیشنهاد می دهد تا بدون نگرانی بابت هزینه های بالای طراحی سایت که خیلی از شرکت های طراحی سایت از شما دریافت می کنند بتوانید کسب و کار آنلاین خودتان را با صرف کم ترین هزینه و چند قسط راه اندازی کنید.

ویژگی های طراحی سایت اقساطی؟

امنیت استاندارد: یکی از مهم ترین ویزگی های طراحی سایت اقساطی که باید به آن توجه بالایی شود امنیت  است. می دانید که حفظ و امنیت اطلاعات کاربران بسیار مهم است و گوگل بارها اعلام کرده است یکی از اولویت های هر شرکتی حفاظت از حریم کاربران است. ارومیه وب سئو با استفاده از بهترین افزونه ها برای طراحی سایت شما استفاده می کند تا اطلاعات وب سایت شما به بهترین شکل محفوظ بماند.

سرعت لودینگ مناسب: سرعت لودینگ بالا یکی دیگر از ویژگی های پر اهمیت طراحی سایت اقساطی است. آمار نشان داده است که بیش از 85درصد از کاربران بر روی لینکی که کلیک می کنند اگر صفحه بعد از 3 ثانیه یا کمتر لود شود متوجه می شوند که سرعت این سایت خوب است اما اگر بیشتر از 3 ثانیه شود از صفحه خارج می شوند و سراغ لینک های بعدی می روند ارومیه وب سئو با استفاده از افزونه های کاربردی مناسب، گرافیک جذاب، افزونه های کاربردی سرعت سایت را افزایش می دهد.

ریسپانسیو بودن سایت: یک دیگر از ویژگی های مهم و اساسی که ارومیه وب سئو به آن اهمیت می دهد طراحی ریسپانسیو سایت یا همان واکنش گرا بودن سایت است و سایت شما را سازگار با تمامی دستگاه های دیجیتال و هوشمند طراحی می کند تا کاربران شما بتوانند در هر دستگاهی که خواستند از سایت شما دیدن کنند.

ظاهر دلخواه: ظاهر دلخواه یکی از مواردی است که برای کارفرما بسیار مهم است ظاهر و گرافیک سایت باید به گونه ای باشد که هم کارفرما بپسندد و هم متناسب با حوزه ی کاری شما باشد و از همه مهم تر زمانی که کاربران از سایت شما دیدن می کنند رضایت کامل داشته باشند.

امکاناتی که یک سایت اقساطی دارد:

  • ورود
  • پنل کاربری
  • امکان چت آنلاین
  • چند زبانه کردن سایت
  • عضویت
  • قابلیت چند فروشندگی
  • درگاه پرداخت
  • گالری تصاویر

مزایای طراحی سایت به صورت اقساطی

پایین آوردن ریسک کسب و کار شما: همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم بسیاری از مشاغل به دلیل قیمت های بالای  طراحی سایت این امکان را ندارند که یک سایت طراحی کنند و این مشکل باعث می شود تا این کسب و کار ها از بازار های بزرگ دور بمانند اما ما با طراحی سایت اقساطی این مشکل را برطرف می کنیم و فرصت مناسبی را برای کسب و کار ها فراهم می کنیم تا بتوانند وارد این بازار شوند و کسب و کار خود را گسترش دهند با طراحی سایت اقساطی فشار مالی نخواهید داشت و قدرت ریسک بالایی خواهید پیدا کرد.

توسعه اینترنتی کسب و کار شما: مزیت مهمی که طراحی سایت اقساطی به شما می دهد دیده شدن کسب و کار شما است یعنی فرقی نمی کند که کسب و کار شما یک شرکت بسیار بزرگ است یا یک شرکت کوچک و نو پا، کسب و کار شما را در معرض دید قرار می دهد و باعث می شود افراد نامحدودی شما را ببینند و هم می توانید نام تجاری خود را به برند تبدیل کنید و شانس این را خواهید داشت که به یک برند سرشناس در حوزه کاری خود تبدیل شوید.

مناسب کسب و کار های نوپا و استارتاپ ها است: بسیاری از کسب و کار های نو پا چون در اوایل تاسیس با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند ممکن است حتی به طراحی سایت هم فکر نکنند اما ارومیه وب سئو به این مشاغل فرصت می دهد تا خود را در معرض دید جهانی قرار دهند و برای دیده شدن بر خلاف سایر شرکت ها هزینه ی زیادی از آن ها دریافت نمی کند و می توانند به صورت چند قسط و بدون هیچ فشار مالی یک سایت داشته باشند.

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟

بعد از اینکه شما تصمیم به طراحی سایت اقساطی کردید با مجموعه ارومیه وب سئو ارتباط برقرار می کنید و تیم مشاوره ی ما یک جلسه ی مشاوره به صورت تلفنی برای شما برگذار می کنند و به برسی خواسته های شما می پردازند و بعد از آگاهی پیدا کردن از نیاز ها و خواسته های شما یک قرار داد بین شما و ارومیه وب سئو تنظیم می گردد و شرایط پرداخت اولیه و شرایط پرداخت قسط ها گفته می شود و سپس کار طراحی وب سایت شما به متخصصان طراحی سایت سپرده می شود و طرح اولیه بعد از یک هفته به شما تحویل داده می شود و بعد از اینکه طرح اولیه توسط شما تایید شما طرح پایانی نیز پیاده سازی می شود در بازه ی زمانی 15 الی 14 روز کاری سایت در اختیا شما قرار می گیرد.

سایت اقساطی شامل چه صفحاتی می شود:

صفحه تماس باما: در این صفحه شما اطلاعات کامل خود را به صورت دقیق د راختیار مخاطبان قرار می دهید تا کاربران شما بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

صفحه ی درباره ی: این صفحه برای آشنایی بیشتر کاربران با شما است و شما می توانید یک توضیح کامل در باره شرکت و تمامی کارکنان خود و خدماتی که به مشتری ارائه می دهید بیان کنید.

و همچنی می توانید صفحات آرشیو مقالات و بلاگ، صفحه نهایی خدمات، صفحه مقالات و بلاگ، صفحه دسته بندی خدمات، صفحه نهایی خدمات، صفحه آرشیو محصولا، صفحه اصلی وب سایت، و صفحه نهایی محصولات را داشته باشید.

از چه تکنولوژی در طراحی سایت استفاده می شود؟

شاید این سوال برای اکثر شما ها پیش آمده باشد که از چه تکنولوژی برای طراحی سایت شما استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوال شما می توانیم بگوییم که با در نظر داشتن امکانات نیاز ها و حوزه ی فعالیت شما مشخص می شود که از چه تکنولوژی برای طراحی سایت شما استفاده می شود

مشاوران ارومیه وب سئو بعد از جلسه ی مشاوره ای که برای شما تشکیل داده بودند بهترین سیستم تکنولوژی مناسب با امکانات و حوزه ی فعالیت شما را انتخاب می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و این تکنولوژی به صورت سلیقه ای انتخاب نمی شود بلکه با توجه به پارامتر های مربوطه انتخاب می شود.

سخن پایانی

ممکن است شما نیز به این فکر کرده باشید با این روندی که پیش می رود تا 10 سال آینده تمامی کسب و کار ها از حالت سنتی خارج می شوند و به تجارت آنلاین تبدیل می شوند  و اگر خودتان را با این بازار وقف ندهید احتمال ورشکستی بسیار زیاد است اما با هزینه هایی که شرکت ها ی طراحی سایت از کارفرما ها دریافت می کنند آیا طراحی سایت ارزش یک ریسک بزرگ را دارد؟

با توجه به این دغدغه ها شرکت های زیادی خود را به عنوان یک متخصص معرفی می کنند و به صورت غیر اصولی کار می کنند و شرکت هایی بسیار زیادی هستند که درقبال طراحی سایت از شما هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای را دریافت می کنند پس طراحی سایت اقساطی یک فرصت استثنایی برای شما است تا کسب و کار تان را گسترش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]