اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206187473413518
در دسترس نیست

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

کد: 140206187473413518

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه همه اطلاعات لازم در مورد ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی، متقاضیان گرامی را با روند انجام این کار بخوبی آشنا کنیم. افرادی که مایل به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود هستند می‌توانند در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1402 اقدام کنند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ مشخص شد. داوطلبانی که در زمان اولیه نام نویسی، فرم تقاضانامه را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت نیاز به اصلاح یا تغییر مورد یا موارد وارد شده می‌توانند در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش، برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. 

افرادی که در زمان‌های مقرر برای ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام می‌کنند، بایستی در وارد کردن اطلاعات خواسته شده با دقت عمل نمایند. چرا که اگر هر کدام از بندهای فرم تقاضانامه به طور عمدی یا سهوی اشتباه وارد شود، متخلف شناخته می‌شود و حتی در صورت پذیرش از تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

اما ممکن است در مواردی داوطلبان به دلایل مختلف مورد یا مواردی را به غلط وارد کند و نیازمند اصلاح آن باشد.

سازمان سنجش برای چنین مواقعی تدبیری اندیشید است تا متقاضیان بتوانند مجدداً با ورود به پرتال شخصی خود، به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته بپردازند.

توصیه‌ های مهم ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

هر کدام داوطلبان مجاز خواهند بود تا حداکثر 5 بار ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را اعمال کنند.البته این مورد مربوط به زمان ثبت نام اولیه است. اما در موعد نام نویسی مجدد می‌توان نهایتاً 10 بار به ویرایش پرداخت.

به طور معمول همزمان با مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نیز یک بار دیگر فرصت برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته داده می‌شود.

در طی فرایند ویرایش از زدن دکمه back خودداری کنید چرا که در این صورت دوباره به مرحله اولیه بر می‌گردید.

قبل از ورود به صفحه ویرایش بهتر است که مدارک خود را آماده نمایید تا از اشتباه احتمالی جلوگیری به عمل آید.

مواردی همچون کد رشته امتحانی و یا شهرستان محل حوزه امتحان قابل ویرایش نیستند.

مدارک مهم برای ویرایش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1402

با توجه به آنکه دلیل عمده نیاز به ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی، اشکال در درست وارد کردن مدارک مورد نیاز است. به یاد داشته باشید که حتماً قبل از تکمیل فرایند نام نویسی ابتدا دفترچه را به دقت مطالعه کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. برای مثال، اینکه در چه صورت جزء مشمولان سهمیه شهدا و ایثارگران، مناطق محروم و … خواهید بود. برای رفاه حال متقاضیان گرامی در زیر مهم‌ترین مدراک لازم برای ثبت نام را ذکر می‌کنیم.

کارت ملی و شناسنامه

وریز مبلغ جهت خرید اعتباری و دریافت سریال

درج کد و نام مجموعه ثبت نامی

درج معدل دوره کاردانی

درج کد رشته تحصیلی مربوطه مقطع کاردانی و کد موسسه دریافت مدرک

درج کد پیگیری سهمیه ایثارگران و رزمندگان

وارد کردن کد 13 رقمی برای داوطلبان غیر ایرانی

وارد کردن کد پستی محل سکونت، کد و عنوان شهرستام جهت تعیین حوزه امتحانی

منبعک B2n.ir/knkrsh

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره آسا

مرکز مشاوره تلفنی وآنلاین تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی و حقوقی در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه متشکل از متخصص ترین روانشناسان و وکلای ممتاز،ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره روانشناسی تلفنی: مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی،مشاوره تلفنی خیانت،مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره عوارض خود ارضایی، مشکلات فردی استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس و مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های: مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره تلفنی مهریه، مشاوره تلفنی نفقه، مشاوره تلفنی اجرت المثل،مشاوره تلفنی بیمه، مشاوره تلفنی حضانت کودک، مشاوره تغییر سن در شناسنامه، شرایط درخواست تغییرنام،شرایط تغییر نام ونام خانوادگی،مشاوره تلفنی انحصار وراثت،مشاوره تلفنی املاک و اسناد ،مشاوره تلفنی مسائل ثبتی،جزایی وکیفری، پاسخگوی شما میباشیم.

اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش