اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207137513118418
در دسترس نیست

ترند ترین مدل های میز عسلی در دنیا

تولیدکننده برتر میز عسلی در ایران

کد: 140207137513118418

، (اخبار رسمی): دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که برای هر خانه‌دار بسیار مهم است. میز عسلی از جمله وسایلی هست که می‌توانند به زیبایی و شیکی دکوراسیون خانه کمک کنند. این نوع میزها با استفاده از جنس های مختلف مانند استیل، ظاهری مدرن و خاص به فضای دکوراسیون می‌بخشند.

تولیدکننده برتر میز عسلی در ایران
میز عسلی

هنگام خرید عسلی استیل حتما توجه داشته باشید که بهتر است میز عسلی انتخابی شما و میز جلو مبلی تان ست و یک رنگ و یک طرح باشند. مثلا اگر جلو مبلی شما از نوع استیل است نباید میز عسلی تان از نوع گلدار باشد.

 در این مقاله به برخی از نکات و راهکارهایی برای دکوراسیون میز عسلی در فضای کوچک می‌پردازیم.

ویژگی عسلی استیل

1. ضخامت شیشه عسلی های استیل

عسلی‌های استیل از طرح‌های گوناگونی بنا به سلیقه مشتری ساخته میشوند. به عنوان مثال: پایه استیل با رویه چوبی، رویه سنگی با پایه استیل و یا مدل‌های دیگر. همه این موارد بستگی به سلیقه و سفارش مشتری دارند. در این میان، مهندسین سازنده برای میزهای عسلی که سطح شیشه ای دارند؛ از شیشه‌های ضخیم و محکم استفاده می‌کنند تا در هنگام ضربه و یا سقوط گلدان و یا مجسمه روی آن، به آسانی دچار شکستگی نشوند.

عسلی استیل به رنگ طلایی

2. رنگ عسلی استیل:

رنگ عسلی استیل معمولاً از میان رنگ‌های بسیار شیک و مدرن انتخاب می شود که هیچگاه از مد نمی‌افتد. مانند: نقره ای، طلایی، و گاهاً استخوانی.

3. تمیز کردن آسان:

میزهای عسلی از جنس چوب و یا شیشه، گرد و غبار و لکه آب را کاملاً نمایان می‌کنند و تمیز کردن آن ها دشوار است. به خصوص میز عسلی چوبی که آلودگی و گرد و غبار کاملا به خورد آن می‌رود و تمیز کردن آن امکان پذیر نیست. اما میز عسلی از جنس استیل، با یک دستمال نمدار و بدون صرف وقت زیاد کاملا تمیز و براق و مانند روز اول میشود.

4. ضد زنگ بودن:

میز عسلی از جنس استیل کاملا ضد زنگ بوده و به مرور زمان پوسیده نمی‌شود و زنگ نمی‌زند. همچنین مانند چوب دچار خوردگی نمی‌شود.

5. مقاوم بودن:

عسلی‌های پایه استیل بسیار شیک هستند و مقاومت زیادی دارند و از شکستن پایه آن باید خیالتان آسوده باشد.

6. انعطاف پذیر بودن:

استیل به دلیل انعطاف‌پذیری بسیار زیادی که دارد میتوان از آن اشکال و طرح‌های گوناگونی تولید کرد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود هر طرح و مدلی که می‌پسندید را سفارش دهید. مثلا میتوانید عسلی استیل با پایه های طرح دار و به صورت اشکال هندسی، سفارش دهید.

ست کردن عسلی استیل با سایر اجزای سرویس مبلمان:

هنگام خرید عسلی استیل حتما توجه داشته باشید که بهتر است میز عسلی انتخابی شما و میز جلو مبلی تان ست و یک رنگ و یک طرح باشند. به عنوان مثال: اگر جلو مبلی شما از نوع استیل است نباید میز عسلی تان از نوع گلدار و کنده کاری باشد.

عسلی استیل ست با مبلمان

  اما باید گفت این موضوع قانون و قواعدی دارد. مثلاً اگر فضای منزل شما بزرگ است و قسمت نشیمن با بخشی که کنسول قرار داده شده؛ فاصله زیادی دارد؛ نیازی نیست که حتما رنگ و طرح عسلی و جلو مبلی تان با کنسول یکی باشد. اما اگر فضای منزلتان کوچک است؛ شما می توانید میز عسلی تان را با کنسول نیز، ست کنید.

خرید جدیدترین مدل عسلی استیل:

اگر قصد خرید میز عسلی دارید؛ حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

1) جنس میز عسلی

همانطور که می‌دانید عسلی ها عموما از جنس چوب ساخته شده اند و شکل و طرح های بسیار متنوعی از آن ها در بازار موجود نمی باشد. نهایتا تفاوت آنها در نوع کنده کاری ها باشد. اما عسلی با پایه استیل اینطور نیست. میزهای عسل ی استیل، مدل ها و طرح های بسیار متنوعی دارند.

2) وزن میز عسلی

در هنگام خرید به وزن میز عسلی توجه کنید. اگر سنگین باشد جابجایی آن هنگام پذیرایی بسیار دشوار می‌شود.

3) نداشتن لبه های تیز

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است؛ نداشتن لبه های تیز در عسلی استیل می باشد. زیرا در این صورت اگر در مکان پر رفت و آمد قرار بگیرد؛ ممکن است به کودکان آسیب برساند.

4) ارتفاع میز عسلی

ارتفاع میز عسلی موضوع مهمی است که باید دقت داشته باشید. ارتفاع میز عسلی باید کوتاه تر و یا برابر با دسته مبل تان باشد تا هنگام قرار دادن ظروف سرو، به مشکل بر نخورید. اگر ارتفاع میز عسلی بلندتر از دسته مبل باشد؛ بسیار ناخوشایند خواهد بود و احتمالاً برای قرار دادن ظروف پذیرایی با مشکل مواجه خواهید شد.

5) ابعاد میز عسلی و فضای قرارگیری

یکی از نکات دیگر در خرید میز عسلی آن است که باید فضای قرارگیری میز عسلی را در نظر بگیرید. ابعاد میز عسلی تان باید به گونه‌ای باشد که نه خیلی بزرگ باشد که کل فضای بین مبل ها را پر کند و نه خیلی کوچک که جلوه خود را از دست بدهد. باید به گونه‌ای باشد که بتوان از بین میز عسلی و مبل عبور کرد. در غیر اینصورت فضایی دلگیری ایجاد میکند.

تولید کننده ی میز عسلی

گروه صنعتی استیلان با افتخار و با همراهی مشتریان عزیز تولید کننده انواع میز جلومبلی ،میز عسلی استیل با مناسب ترین قیمت بازار می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل