اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201137218318418
در دسترس نیست

با خرید صندلی استیل از تولید کننده، بهترین کیفیت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

صندلی استیل، امکاناتی شیک و بی نظیر برای خانه و دفتر شما

کد: 140201137218318418

، (اخبار رسمی): در طراحی دکوراسیون مدرن، صندلی استیل به دلیل طراحی ساده و شیک، به عنوان یکی از مهمترین عناصر شناخته شده است. طراحان این صندلی ها از رنگ های ساده و خالص استفاده می کنند و شکل آن ها به صورتی است که با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد.

صندلی استیل، امکاناتی شیک و بی نظیر برای خانه و دفتر شما
صندلی استیل اپن

بهترین صندلی استیل با قیمت مناسب، از تولید کننده (گروه صنعتی استیلان) بدون واسطه بخرید و از طراحی زیبا و شیک آن لذت ببرید.

صندلی استیل به دلیل ظاهر زیبا، کاربری و کیفیت ساخت بسیار محبوب در دکوراسیون مدرن است. استیل یکی از مقاومترین فلزات است و برای ساخت صندلی هایی که می توانند به صورت مداوم استفاده شوند و همچنین در برابر حرارت و رطوبت مقاوم باشند، بسیار مناسب است. در طراحی دکوراسیون مدرن، صندلی استیل به دلیل طراحی ساده و شیک، به عنوان یکی از مهمترین عناصر شناخته شده است. طراحان این صندلی ها از رنگ های ساده و خالص استفاده می کنند و شکل آن ها به صورتی است که با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد.

علت محبوبیت صندلی استیل

این صندلی ها در طرح های مختلف در مکان های گوناگون، موارد مصرف بسیاری دارند. علت استفاده زیاد از این نوع سبک صندلی در مکان های گوناگون، راحتی هنگام جابه جایی، وزن سبک و زیبایی ظاهری آن ها است. برخی از این صندلی ها به صورت تک نفره و برخی دیگر دو نفره هستند. شما می توانید بر اساس سلیقه و نوع چیدمان منزلتان، صندلی های استیل را طراحی کنید و سفارش دهید. این صندلی ها قابلیت فرم پذیری بسیار بالایی دارند. شما می توانید صندلی های استیل با طراحی مدنظر خود را داشته باشید.

انواع مختلف صندلی استیل

در این قسمت ما شما را با انواع مختلف صندلی استیل آشنا می کنیم:

1. صندلی آرایشگاهی

2. صندلی اداری

3. صندلی بیمارستانی

4. صندلی آشپزخانه

5. صندلی کارمندی

6. صندلی اُپن

7. صندلی انتظار

8. صندلی کنفرانس

9. صندلی اپراتوری

10. صندلی آزمایشگاهی موارد نام برده شده، از جمله صندلی های استیل هستند که در مکان گوناگون و برحسب شرایط و نیاز مصرف کننده؛ مورد استفاده قرار می گیرند.

ظاهر و ابعاد صندلی استیل:

صندلی استیل بر اساس میزان راحتی و رعایت استانداردهای خاصی ساخته می‌شود. ممکن است شما هم در برخی از رستوران‌ها یا کافه‌ها، به علت راحت نبودن صندلی تان، جایتان را تغییر داده باشید. همچنین ممکن است در برخی اداره ها، روی صندلی های انتظار که از جنس استیل هستند، احساس راحتی نکنید. این امر به دلیل عدم رعایت استاندارد ها، هنگام ساخت صندلی است.   زیرا وقتی این صندلی‌ها در ابعاد دقیق ساخته نشوند، نه تنها احساس راحتی ایجاد نمی کنند، بلکه باعث آزار و اذیت شما در بلند مدت نیز می شوند. پس بهتر است صندلی های مناسب را برای هر مکانی انتخاب کنید. برخی صندلی ها در ابعاد و اندازه های مشخص مخصوصا استفاده در آشپزخانه، ساخته می شوند. همچنین برخی صندلی ها با ابعاد کوتاه و پهن مخصوصا پذیرایی و چیدمان دکور هستند. هدف ما در این بخش آشنا کردن شما با ابعاد صندلی های استیل است.

سفارش صندلی استیل

شما با آگاهی داشتن از ابعاد صندلی استیل می‌توانید از طریق تماس با گروه صنعتی استیلان صندلی مورد نظرتان را سفارش دهید. صندلی اداری باید به گونه‌ای طراحی شود که شما به طرز صحیحی بتوانید پشت میز قرار بگیرید و در مدت زمان طولانی، احساس راحتی داشته باشید. همچنین صندلی‌های انتظار در برخی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند، که بیماران بتوانند در مدت زمان انتظار به راحتی روی آن بنشینند.

ابعاد صندلی استیل

آنچه در ابعاد صندلی حائز اهمیت است، سن مصرف کنند است. زیرا ابعاد صندلی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بر حسب میزان قدشان متفاوت است. ارتفاع صندلی نشیمن آشپزخانه حدود 60 سانتی‌متر است. همچنین صندلی استیل اوپن نیز باید حدود 70 سانتی متر ارتفاع داشته باشد. صندلی‌های نیمکت مدارس بر حسب میزان فاصله از میز و معیار های استاندارد سن و همچنین صندلی‌های تحریر برای پسران و دختران متفاوت ساخته می‌شوند. همانطور که مشاهده می‌کنید؛ ایعاد صندلی در آرامش هنگام استفاده از آن، بسیار تاثیرگذار است.

کیفیت صندلی استیل

همچنین در صورت عدم مرغوبیت، این صندلی ها زیبایی ظاهریشان را از دست می دهند. علاوه بر مرغوب بودن جنس استیل، کیفیت متریال دیگری مانند: پارچه و کفی و پشتی صندلی نیز از اهمیت برخوردار می باشد. آلیاژ بکار رفته برای ساخت صندلی های استیل و موارد مشابه آن، آلیاژ 201 یا آلیاژ استیل 201 می باشد. این آلیاژ در واقع نوعی استیل ضد زنگ است.

مصارف مختلف این آلیاژ شامل موارد زیر می شود:

1. ساخت انواع میز استیل

2. ساخت انواع مبلمان و صندلی و دکوراسیون استیل

3. ساخت انواع یراق آلات

4. ساخت انواع درب و پنجره

5. ساخت انواع حفاظ نرده

6. ساخت انواع مخزن

7. ساخت چارچوب استیل و دستگیره های در

8. ساخت ماشین آلات صنایع دارویی و غذایی

9. صنایع آشپزخانه صنعتی

10. استفاده در کشتی حمل مایعات

11. استفاده در بخش های مختلف بیمارستان

سفارش و مشاهده ی محصولات

برای سفارش و مشاهده محصولات میتوانید به سایت steelan.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل