کد: 140208217681623870
در دسترس نیست

رونمایی از رسانه اینترنتی سایوتک با هدف پوشش رویداد های علم و تکنولوژی جهان

کد: 140208217681623870

، (اخبار رسمی): با هدف انتشار محتوا در زمینه علم و تکنولوژی و پوشش رویداد های علمی جهان ، از سایت سایوتک به آدرس Sciotech.ir در تاریخ 1 مهر 1402 رونمایی شد. سایوتک رسانه علمی آنلاین است و با هدف آموزش و اطلاع رسانی در حوزه علم و فناوری تاسیس شده است.

رونمایی از رسانه اینترنتی سایوتک با هدف پوشش رویداد های علم و تکنولوژی جهان
رونمایی از رسانه اینترنتی سایوتک با هدف پوشش رویداد های علم و تکنولوژی جهان

به گزارش سایوتک، سایت Sciotech.ir که یک سایت خبری - آموزشی چند رسانه ای است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار محتوا در زمینه علم و تکنولوژی و پوشش رویداد های علمی جهان را تسهیل کند.

مدیر عامل سایوتک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «رسانه اینترنتی سایوتک در نظر دارد به یک مرجع علمی آنلاین تبدیل شود، مرجعی که بر خلاف برخی از دانشنامه ها و مراجع آنلاین تنها توسط نویسندگان منتخب سایوتک قابل ویرایش باشد و از معتبر ترین منابع ممکن استفاده کند. در این راستا تمام تلاش ما ارائه محتوای جامع و معتبر خواهد بود تا مرجعی شایسته مخاطبان سایوتک باشیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایوتک بر پایه ارائه محتوای جامع و معتبر تاسیس شده است. نکته ویژه در خصوص سایوتک ارائه محتوای رسانه ای مستند، معتبر و جامع است که تنها نویسندگان منتخب سایوتک قادر به تولید و ویرایش آن خواهند بود. وجه تمایز دیگر سایوتک وسعت پوشش اخبار و رویداد ها در سطح جهانی و شاخه های متعدد علم و تکنولوژی است. سایوتک قصد دارد رویداد های علمی جهانی را به صورت کامل و در مواردی به صورت زنده پوشش دهد.»

شرح فعالیت رسانه اینترنتی سایوتک به شرح زیر است:

موضوع مطالب منتشر شونده توسط سایوتک حوضه های اصلی دانش شامل علوم طبیعی، علوم اجتماعی، علوم کاربردی و فرهنگ و هنر است. به علاوه اینکه رویداد های فناوری جهان از جمله ترند های روز فناوری، یافته ها و ابداعات جدید محققان، رویداد ها و اخبار جدید این حوضه نیز در سایوتک پوشش داده می شوند.همچنین سایوتک در برنامه آینده خود قصد دارد رویداد های علمی بین المللی را به صورت زنده پوشش دهد. بدیهی است در ابتدای فعالیت وبسایت مواجهه با کمبود هایی در وبسایت محتمل خواهد بود لذا از مخاطبان دعوت می شود با مراجعه و بازدید از سایوتک نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارند.

گفتنی است سایوتک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به بروز رسانی ساختار خودکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت سایوتک به آدرس Sciotech.ir مراجعه کنند. همچنین مخاطبان می توانند صفحه اینستاگرام سایوتک به آدرس @sciotech را دنبال کرده و با ما در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایوتک

سایوتک یک رسانه اینترنتی است که با هدف ارائه محتوای جامع و معتبر تاسیس شد. ما در سایوتک سعی می کنیم اخبار و رویداد های علمی و تازه های فناوری سراسر جهان را پوشش دهیم. شعار ما دسترسی عادلانه به اطلاعات موثق و جامع است. در ادامه این پروژه، سایوتک به یک مرجع علمی آنلاین تبدیل خواهد شد ، مرجعی که همه اجازه ویرایش آن را نخواهند داشت. تنها هدف ما ارائه محتوا نخواهد بود بلکه معرفی منابع معتبر دیگر نیز از اهداف اصلی ما خواهد بود. همچنین سوال محور بودن به عنوان جوهره اصلی محتوا های تولید شده توسط سایوتک خواهد بود تا بتواند نیاز خواننده را به طور دقیقی پوشش دهد.

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها