اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208237685023716
در دسترس نیست

رونمایی از مجله اختصاصی ایتوک با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد‌های ارومیه

کد: 140208237685023716

، (اخبار رسمی): مجله اختصاصی ارومیه، ایتوک، با هدف نشر جدید ترین اخبار روز ارومیه ایجاد شده است. این مجله به معرفی اماکن فرهنگی، گردشگری و انعکاس اخبار ورزشی، اقتصادی و سیاسی این شهر به مردم عزیز ارومیه و ایران می پردازد.

 رونمایی از مجله اختصاصی ایتوک با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد‌های ارومیه
رونمایی از مجله اختصاصی ایتوک با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد‌های ارومیه

همان‌طور که مطلع هستید، ارومیه شهری غنی از نظر تاریخی و پر از جاذبه‌هایی گردشگری، طبیعی  و  یکی از کلان‌شهرهای کنونی کشور ایران و پایتخت آذربایجان غربی است.

ارومیه سکونتگاه مردمی خونگرم و مهربان، شهری پر از اخبار جدید و جذاب که همگی توسط مجله تخصصی ایتوک، پوشش داده می شود.

مجله اختصاصی ارومیه، ایتوک؛ مختص به مردم این شهر و استان آذربایجان غربی می‌شود، هر روز اخبار بروز و متنوعی از اتفاقات و رویدادهای مهم شهر ارومیه در سایت ایتوک بارگذاری خواهد شد.

جناب آقای حسن عسگری‌فر مدیر مسئول مجله اختصاصی ارومیه، در زمینه ضرورت‌ و دلایل راه‌اندازی این مجله فرمود: «وب سایت مجله اختصاصی ایتوک با هدف رشد و رونق کسب و کار‌های شهر ارومیه و شهرستان‌های آذربایجان غربی از طریق معرفی به مردم ایران و پاسخ به نیازهای روزمره مردم ایجاد شده است»

گفتنی است مجله تخصصی ایتوک، از علاقه‌مندان مطالعه در زمینه اخبار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و تکنولوژی برای کسب اطلاعات بیشتر دعوت می کند به سایت مجله اختصاصی ارومیه به آدرس etook.news مراجعه کنید.

ورزش در ارومیه از مهمترین و پرطرفدارترین فعالیت‌ها و زادگاه ورزشکاران ملی بسیاری از گذشته تا به حال بوده است. از مصاحبه ورزشکاران برجسته و مربیان بزرگ اهل ارومیه تا پرداختن به اخبار ورزشی روز ایران و جهان را می توانید در ایتوک دنبال کنید.

در دنیای امروز، اخبار اقتصادی نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. تغییرات در بازارهای مالی، رشد و رکود اقتصادی، تاثیرات تصمیم‌گیری‌های سیاست‌گذاری دولت، و تحولات در صنایع و شرکت‌ها، همگی موضوعاتی هستند که زندگی ما را به طور مستمر تحت تاثیر قرار می‌دهند. مجله خبری ایتوک، به بررسی و بیان اخبار اقتصادی روز و تاثیرات اقتصادی در سطح ملی و جهانی می‌پردازیم. تلاش می‌کنیم تا به مخاطبان عزیز تجسمی دقیق از دنیای پویای اقتصاد ارائه دهیم.

مجله خبری ایتوک با تمرکز بر رویدادها و تحولات سیاسی و اخبار سیاسی روز دنیا، معتبرترین منبع اطلاع‌رسانی برای مخاطبان خود به شمار می‌رود. این مجله تلاش مضاعفی برای پوشش گسترده‌ای از مسائل سیاسی داخلی و خارجی دارد و با ارائه تحلیل‌های عمیق و گزارش‌های جامع، مخاطبان را در جریان آخرین اخبار قرار می‌دهد. ایتوک به عنوان یک منبع اعتمادساز و بی‌طرف در دنیای رسانه‌ها، وظیفه دارد تا به مخاطبان خود تحلیل‌هایی جامع و بدون تعصب درباره مسائل پیچیده و مهم سیاسی ارائه کند تا آنها به بهترین شکل ممکن اطلاعات خود را تجزیه و تحلیل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب